Przetargi.pl
„Remont części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku byłej synagogi, wpisanego do rejestru zabytków, obecnie budynku Siemiatyckiego Ośrodka Kultury, położonego przy ul. Zaszkolnej 1 w Siemiatyczach”

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
    REGON: 50658953000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl http://www.siemiatycze.eu/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku byłej synagogi, wpisanego do rejestru zabytków, obecnie budynku Siemiatyckiego Ośrodka Kultury, położonego przy ul. Zaszkolnej 1 w Siemiatyczach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę całej dokumentacji technicznej. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy. 4. Przedmiot zamówienia: Remont części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku byłej synagogi, wpisanego do rejestru zabytków, obecnie budynek Siemiatyckiego Ośrodka Kultury, położonego przy ul. Zaszkolnej 1 w Siemiatyczach. 4.1. Realizacja zadania polegać będzie na remoncie części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku byłej synagogi, Siemiatyckiego Ośrodka Kultury położonego przy ul. Zaszkolnej 1 w Siemiatyczach, na działce nr geod. 1395, który ma na celu dostosowanie budynku do potrzeb funkcjonowania Klubu Senior +. Budynek dawnej synagogi, wpisany został do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku z dnia 09.12.1958 r. nr KI.III-2B-143-43-58 i stanowi fragment architektury zespołu urbanistycznego miasta z okresu oświecenia. Ogólny zakres prac: 1) odłączenie instalacji elektrycznej w zakresie prowadzonych robót, 2) demontaże i rozbiórki: okładzin ściennych, okładzin filarów, zabudowy pomieszczeń zaplecza socjalno-gospodarczego, 3) przebudowa istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z wymianą opraw w sali głównej, holu, pomieszczeniu zaplecza socjalno-gospodarczego oraz dwóch pomieszczeniach klubowych na piętrze (pomieszczenia nr 14 i 16), 4) wymiana posadzki oraz remont ścian i sufitu w pomieszczeniu zaplecza socjalno-gospodarczym, 5) wyrównanie posadzki z lastrico w holu i wiatrołapie, 6) obniżenie progów w drzwiach do hallu i sali głównej, 7) renowacja drzwi wewnętrznych do hallu, do sali głównej i do pomieszczeń bocznych, z przywróceniem kolorystyki oryginalnej, 8) remont ścian i słupów sali głównej i hallu, 9) montaż zabudowy w pomieszczeniu zaplecza socjalno-gospodarczego, 10) wyposażenie sali głównej między innymi w: schodołaz, rampę podjazdową dla wóz-ków inwalidzkich, 9 stołów i 49 krzeseł, 11) wyposażenie pomieszczeń klubowych na piętrze między innymi w: komputer, stół, ka-napę, dwa fotele, telewizor, 12) wyposażenie pomieszczenia socjalno-gospodarczego między innymi w: lodówkę, zmywarkę, meble kuchenne, umywalkę, podgrzewacze przepływowe wody, 13) roboty porządkowe 4.2. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia 1) z uwagi na to, że remontowany budynek jest wpisany do rejestru zabytków, prace remontowe należy prowadzić w ścisłej współpracy z Podlaskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Białymstoku. 2) roboty będące przedmiotem zamówienia, będą wykonywane na czynnym obiekcie, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do zachowana najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót. Prace muszą zostać skoordynowane w sposób zapewniający bezkolizyjną pracę Siemiatyckiego Ośrodka Kultury. 3) przed przystąpieniem do realizacji inwestycji wszelkiego rodzaju wątpliwości dotyczące wykonania przedmiotowego obiektu na podstawie dokumentacji technicznej należy wyjaśnić z projektantem i Zamawiającym. Roboty budowlane i montażowe powinny być prowadzone z zachowaniem interesu osób trzecich, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, polskimi normami i przepisami pod nadzorem osób uprawnionych. Ważne: przywołane nazwy własne produktów są przykładowe i dopuszcza się rozwiązania zamienne o porównywalnych parametrach lecz nie gorszych. 4) zagospodarowany teren będzie ogólnodostępny i przeznaczony do użytku publicznego również dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia, własnym staraniem i na koszt własny, ewentualnych szkód powstałych z jego winy w związku z realizacją niniejszej umowy. 5. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia: przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający wskazuje na produkt, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Warunki realizacji robót: Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót i mienia. 8. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas rozbiórki i pozostałych prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu Kn.271.4.2019 na roboty budowlane pn.: „Remont części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku byłej synagogi, wpisanego do rejestru zabytków, obecnie budynku Siemiatyckiego Ośrodka Kultury, położonego przy ul. Zaszkolnej 1 w Siemiatyczach” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale IX. 1- 2 niniejszej SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia dotyczące wstępnego potwierdzenia (załącznik nr 3 i 4), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. IX. 1. niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach