Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń biurowych w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce – II etap

Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, pl. Gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 764 54 43 , fax. 0-29 764 35 00
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
    pl. Gen. Józefa Bema 8
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 764 54 43, fax. 0-29 764 35 00
    REGON: 10404380000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń biurowych w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Remont części pomieszczeń biurowych w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce – II etap 2. Realizacja zamówienia planowana jest od dnia podpisania umowy do dnia do 15.12.2020 r. 3. Lokalizacja planowanego remontu: Remont prowadzony będzie w budynku administracyjno-biurowym (skrzydło B) Muzeum Kultury Kurpiowskiej, zlokalizowanym przy pl. gen. J. Bema 8 w Ostrołęce. 4. OGÓLNY OPIS REMONTU: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących elementów robót: 1) Piętro I - pokój nr 7, 7a, wc, korytarz, roboty budowlane: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z rozbiórką podkładu cementowego do stropu właściwego, - wykucie z muru ościeżnic stalowych, - rozebranie okładzin ściennych i zabudów z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie izolacji podposadzkowej przeciwwilgociowej i akustycznej, - wykonanie podkładów betonowych z warstwą wyrównawczą z zaprawy samopoziomującej, - wykonanie posadzki z paneli podłogowych w klasie 33/AC5 i twardości wierzchniej warstwy 3BHN, - wykonanie posadzki z płytek gresowych wym. 60 x 60 cm antypoślizgowych o R-10 w kolorze dopasowanym do istniejącego wystroju budynku Muzeum, - zeskrobanie starych powłok malarskich (ściany), - malowanie starych podłoży z przetarciem tynków, - wykonanie zabudów w wc z płyt g-k na stelażu systemowym z pokryciem jednostronnym dwuwarstwowo (wypełnienie z płyt z wełny mineralnej gr. 10 cm, płyty wodo- i ognioochronne gr. 12,5 mm), - wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych 60 x 60 cm z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, - wymiana płytek ściennych i podłogowych w łazience, - licowanie ścian płytkami w kolorze i wymiarach dopasowanym do istniejącego wystroju budynku Muzeum, - dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych oraz rur i innych elementów metalowych, - montaż drzwi płytowych bezprzylgowych z ościeżnicami regulowanymi (skrzydło drzwiowe płytowe z wypełnieniem płytą otworowaną, - wymiana kratek wentylacyjnych, - uzupełnienie tynków po wyburzeniach wraz z malowaniem, - montaż drzwi antywłamaniowych w klasie RC3; instalacje elektryczne silno- i słaboprądowe: - wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej na ścianach, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej natynkowej na sufitach (strop podwieszony), - montaż gniazd wtykowych oraz łączników, - montaż nowych opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED (demontaż starych opraw świetlówkowych), - wykonanie podtynkowej instalacji teleinformatycznej, kontroli dostępu, SSWiN i SAP, - wymiana czujek dymu z izotopowych na optyczne wg wskazań Inwestora, - montaż kontaktronów w drzwiach i oknach, - montaż czujek ruchu, - montaż niezbędnego osprzętu (obudowy, akumulatory, zasilacze, moduły wejść, kontrolery, czytniki) i zintegrowanie z istniejącą infrastrukturą techniczną; instalacje sanitarne: - wymiana elementów montażowych podtynkowych wraz z ustępem, - wymiana zlewozmywaka na umywalkę, - usprawnienie wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem wentylatorem, - wykonanie instalacji hydrantowej; 2) Parter - pokój nr 5, 6, wc, korytarz, roboty budowlane: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z rozbiórką podkładu cementowego do stropu właściwego, - wykucie z muru ościeżnic stalowych, - rozebranie okładzin ściennych i zabudów z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie izolacji podposadzkowej przeciwwilgociowej i akustycznej, - wykonanie podkładów betonowych z warstwą wyrównawczą z zaprawy samopoziomującej, - wykonanie posadzki z paneli podłogowych w klasie 33/AC5 i twardości wierzchniej warstwy 3BHN, - wykonanie posadzki z płytek gresowych wym. 60 x 60 cm antypoślizgowych o R-10 w kolorze dopasowanym do istniejącego wystroju budynku Muzeum, - zeskrobanie starych powłok malarskich (ściany), - malowanie starych podłoży z przetarciem tynków, - wykonanie zabudów w wc z płyt g-k na stelażu systemowym z pokryciem jednostronnym dwuwarstwowo (wypełnienie z płyt z wełny mineralnej gr. 10 cm, płyty wodo- i ognioochronne gr. 12,5 mm), - wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych 60 x 60 cm z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, - wymiana płytek ściennych i podłogowych w łazience, - licowanie ścian płytkami w kolorze i wymiarach dopasowanym do istniejącego wystroju budynku Muzeum, - dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych oraz rur i innych elementów metalowych, - montaż drzwi płytowych bezprzylgowych z ościeżnicami regulowanymi (skrzydło drzwiowe płytowe z wypełnieniem płytą otworowaną, - wymiana kratek wentylacyjnych, - uzupełnienie tynków po wyburzeniach wraz z malowaniem; instalacje elektryczne silno- i słaboprądowe: - wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej na ścianach, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej natynkowej na sufitach (strop podwieszony), - montaż gniazd wtykowych oraz łączników, - montaż nowych opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED (demontaż starych opraw świetlówkowych), - wykonanie podtynkowej instalacji teleinformatycznej, kontroli dostępu, SSWiN i SAP, - wymiana czujek dymu z izotopowych na optyczne wg wskazań Inwestora, - montaż kontaktronów w drzwiach i oknach, - montaż czujek ruchu, - montaż niezbędnego osprzętu (obudowy, akumulatory, zasilacze, moduły wejść, kontrolery, czytniki) i zintegrowanie z istniejącą infrastrukturą techniczną; - instalacje sanitarne: - wymiana elementów montażowych podtynkowych wraz z ustępem, wymiana zlewozmywaka na umywalkę, - usprawnienie wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem wentylatorem, - wykonanie instalacji hydrantowej; 3) Klatka schodowa - roboty budowlane: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z rozbiórką podkładu cementowego do stropu właściwego, - demontaż balustrady, - wykonanie izolacji podposadzkowej przeciwwilgociowej, - wykonanie podkładów betonowych z warstwą wyrównawczą z zaprawy samopoziomującej, - wykonanie posadzki (spoczniki) z płytek gresowych 60 x 60 cm antypoślizgowych o R-10 w kolorze dopasowanym do istniejącego wystroju budynku Muzeum, - odłożenie stopni schodów płytkami gres jw., - zeskrobanie starych powłok malarskich (ściany), - malowanie starych podłoży z przetarciem tynków, - wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych 60 x 60 cm z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, - dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych oraz rur i innych elementów metalowych, - wymiana kratek wentylacyjnych, - uzupełnienie tynków po wyburzeniach wraz z malowaniem, - wykonanie balustrady ze stali kwasoodpornej dopasowanym do istniejącego wystroju budynku Muzeum; instalacje elektryczne silno- i słaboprądowe: - wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej na ścianach, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej natynkowej na sufitach (strop podwieszony), - montaż gniazd wtykowych oraz łączników, - montaż nowych opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED (demontaż starych opraw świetlówkowych), - wykonanie podtynkowej instalacji teleinformatycznej, kontroli dostępu, SSWiN i SAP, - wymiana czujek dymu z izotopowych na optyczne wg wskazań Inwestora, - montaż kontaktronów w drzwiach i oknach, - montaż czujek ruchu, - montaż kamer, - montaż niezbędnego osprzętu (obudowy, akumulatory, zasilacze, moduły wejść, kontrolery, czytniki) i zintegrowanie z istniejącą infrastrukturą techniczną; instalacje sanitarne: - wykonanie instalacji hydrantowej. 8. W zakresie zamówienia jest także wykonanie wszelkich prac i robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych, zabezpieczających w szczególności przed zalaniem, zawilgoceniem czy pyłem budowlanym, przygotowanie terenu budowy, zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, organizacja zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót, w sposób nie powodujący zagrożenia dla użytkowników obiektu i w obrębie terenu wykonywanych prac, instalacja/montaż tymczasowych elementów pomocniczych, transport materiałów, rozebranie elementów tymczasowych, uporządkowanie placu budowy i terenu wokół. Wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. 9. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające działalność statutową muzeum oraz pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wymagane jest bezwzględne przestrzeganie dyscypliny ładu i porządku, utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu i miejsc, gdzie prowadzone są prace, ze szczególnym uwzględnieniem konieczności bieżącego wykorzystania. 10. Ze względu na brak powierzchni magazynowej i brak miejsca przed budynkiem Wykonawca zorganizuje sukcesywne dostawy materiałów na potrzeby wykonania robót. Uwaga: przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i nie stanowią samodzielnej podstawy do wyceny. Wycenę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową, w szczególności w oparciu o projekty wykonawcze. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na odstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: ROZDZIAŁ II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, w tym: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dostępne w oddzielnych plikach), przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy, ROZDZIAŁ III SIWZ – Projekt Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, pl. gen. J. Bema 8, 07-410 Ostrołęka KONTO BANKOWE: 74 1020 1026 0000 1102 0230 8732
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Dowód wniesienia WADIUM. 2. FORMULARZ OFERTOWY. 3. OŚWIADCZENIE wstępne DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA. UWAGA: (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy Pzp). 4. Opcjonalnie: Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy. 5. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach