Przetargi.pl
Remont części dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Zelkach.

Szkoła Podstawowa w Zelkach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-510 Wydminy, Zelki 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4210708 , fax. 87 4210708
  • Data zamieszczenia: 2011-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Zelkach
    Zelki 1 1
    11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4210708, fax. 87 4210708
    REGON: 00114462300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Zelkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont części dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) remont pokrycia dachowego w którego skład wchodzą: - wymiana starej dachówki na nową na połaci południowej i zachodniej - wymiana uszkodzonego deskowania i elementów więźby dachowej - wymiana łacenia na połaci południowej i zachodniej z montażem folii wstępnego krycia - remont zadaszenia okienek dachowych tzw bawole oko - nowe obróbki blacharskie, z pasami nadrynnowymi na całym dachu - wymiana wszystkich rynien i rur spustowych na nowe b) wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach należących do szkoły c) nowa instalacja odgromowa na całym dachu Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz aktualnie obowiązującymi przepisami i katalogami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach