Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4113840 , fax. 077 4113845
- Data zamieszczenia: 2015-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
ul. Wyszyńskiego 23 23
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 077 4113840, fax. 077 4113845
REGON: 53142223000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W TECHNOLOGII GRYSAMI NA SUCHO I MASĄ NA GORĄCO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Brzeskiego w technologii grysami na sucho: w orientacyjnej ilości 640,00 ton przy średniej grubości 2 cm i masą na gorąco w orientacyjnej w ilości 350,00 ton przy średniej grubości 4 cm. Grysami na sucho przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa Remont obejmuje wypełnienie ubytków w jezdni z zastosowaniem emulsji asfaltowych kationowych szybkorozpadowych niemodyfikowanych K1-65 i K1-70 i grysów bazaltowych zgodnie wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 1)gruntowe oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błota, 2)natrysk emulsji 3)uzupełnienie ubytku : - wypełnienie mieszanką z ziarnem nośnym gr.5-8mm lub 8-11 mm do ok.20 mm poniżej ostatecznej płaszczyzny wraz z zagęszczeniem przy użyciu sprężonego powietrza, - wypełnienie warstwy ścieralnej mieszanka z ziarnem gr.2-5 mm, - posypanie warstwy ścieralnej czystym grysem. Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +10 ? C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +5? C Masą na gorąco polegający na wbudowaniu na gorąco warstwy mieszanki mineralno- bitumicznej-betonu asfaltowego w-wy wiążącej i ścieralnej wytworzonej w Wytwórni Mas Bitumicznych po uprzednim obcięciu krawędzi mechanicznie, oczyszczeniu z resztek i pyłów, posmarowaniu oczyszczonej powierzchni emulsją kationową i zamknięciem spoin. Wykonanie robót zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi, który stanowi załącznik do siwz. Prace remontowe należy prowadzić tylko w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ilość robót może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu robót. Wykaz dróg przewidzianych do remontu zawiera załącznik nr 12 do siwz ,który także może ulec zmianie. Rozliczenie nastąpi za ilość rzeczywiście wykonanych robót wg cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym. Zakres robót będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb remontowych w terenie. Zamawiający będzie zlecał pisemnie Wykonawcy robót zakres robót do wykonania w danym miesiącu rozliczeniowym . Odbiór robót będzie następował po upływie każdego m-ca kalendarzowego. Zamawiający w terminie do 7dni od daty uzyskania informacji o gotowości Wykonawcy do odbioru, wyznacza termin odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę. Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót tj.: - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont, - wyposażenia swoich pracowników kamizelki ostrzegawcze. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich - powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Wszystkie stosowane do remontu materiały powinny posiadać deklaracje lub certyfikat zgodności z Polska Normą (dla materiałów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - deklarację lub certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną . W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1)opracowania uproszczonego projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2)wykonania robót zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 12 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 24 m-ce. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdpbrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Lubsza
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej nr 101713O o nawierzchni brukowo-szutrowej ul.Ludowa na długości 325m oraz drogi gminnej nr 101710 O o nawierzchni brukowo-szutrowej ul. Lipowa na długości 942,5m w miejscowości Biestrzykowice
Dodano: 2016-07-01 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 NA ODCINKU SZCZYTY WITOSŁAWICE W KM 0+100 - 4+110 ORAZ 4+925 - 7+765
Dodano: 2016-06-24 - Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi krajowej nr 40 m. Biedrzychowice na odcinkach w km 45+739 - 46+286 i km 46+957 - 47+254 na terenie działania GDDKiA O/Opole Rejonu w Kędzierzynie -Koźle
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Chrząstowice
Dodano: 2016-06-06 - Remont nawierzchni dróg w gminie Praszka
Dodano: 2016-06-01 - BUDOWA RONDA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NAWIERZCHNI JEZDNI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 409 I 415 (UL. OPOLSKA, 1 MAJA, GŁOWACKIEGO) W MIEJSCOWOŚCI KRAPKOWICE
Dodano: 2016-05-18 - REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 40 M. ZWIASTOWICE W KM 48+579 - 49+163 NA TERENIE DZIAŁANIA GDDKIA O/OPOLE REJONU W KĘDZIERZYNIE -KOŹLE
Dodano: 2016-05-12 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2016-05-11 - REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-05-06