Powiat Kłobucki ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
- Data zamieszczenia: 2019-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
Rynek im. Jana Pawła II 13
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
REGON: 15218075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu Kłobuckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym jezdni o nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 491, 492 i 494 oraz dróg powiatowych położonych na terenie powiatu kłobuckiego. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej: -na drodze nr 491 mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 400 t i metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 200 t przy użyciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, -na drodze nr 492 mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 400 t i metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 200 t przy użyciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, -na drodze nr 494 mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 150 t i metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 300 t przy użyciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, w tym obejmuje również regulację studzienek w ilości 10 szt., -na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 240 t i metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER w ilości 300 t. -na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 120 t., mieszkanką mineralno-asfaltową z oblaniem krawędzi bez obcinania krawędzi – 150 t, metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER w ilości 270 t metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER w ilości 270 t, metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów – 230 t. Ponadto w ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać nawierzchnie wielkowymiarowe na drogach wojewódzkich nr 491, 492, 494. Zakres robót obejmować będzie: -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km w ilości 2000m2 -mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy lub nawierzchni bitumicznej w ilości 2000 m2 -wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową o śr. grubości 2 cm w ilości 2000 ton, -ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznej warstwy ścieralnej o grubości po zagęszczeniu 4 cm z oblaniem krawędzi asfaltem w ilości 2000 m2, -regulacja studzienek w ilości 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 4 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ. 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 408 i Nr 921
Dodano: 2024-04-29 - Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Dodano: 2024-04-26 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Godów w roku 2024
Dodano: 2024-04-02 - Remonty dróg powiatowych w roku 2024
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku z podziałem na części (zadania).
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część 1: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 – strefa południowa
Dodano: 2024-03-18 - Remonty cząstkowe oraz wypełnienie asfaltem przestrzeni pomiędzy płytami drogowymi w roku 2024.
Dodano: 2024-03-11 - „Remonty dróg gminnych, chodników gminnych oraz wykonanie dojazdów do działek budowlanych w 2024 r.”
Dodano: 2024-03-07