Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg
- Adres: 44186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
- Data zamieszczenia: 2017-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
ul. ks. Roboty 48
44186 Gierałtowice, woj. śląskie
tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
REGON: 68784700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gieraltowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w Gminie Gierałtowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg gminnych w Gminie Gierałtowice. Polega on na wykonaniu remontu cząstkowego masą mineralno - bitumiczną dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej oraz remontu cząstkowego kruszywem dróg o nawierzchni tłuczniowej, których zarządcą jest Wójt Gminy Gierałtowice. Długość dróg gminnych w Gminie Gierałtowice wynosi 63km. Szacunkowa ilość masy mineralno - bitumicznej przeznaczonej do wykonania przedmiotowego remontu cząstkowego wynosi 70 Mg (ton), natomiast ilość kruszywa przeznaczonego do wykonania remontu cząstkowego wynosi 300 Mg (ton). 2. Przedmiotu zamówienia należy realizować zgodnie z technologią wykonywania remontu cząstkowego w oparciu o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 4. Kod przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV (nomenklatura): 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 5. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 6. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający oświadcza, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części prac, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownego zapisu w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 10. Zamawiający określi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: a. sposobu dokumentowania zatrudnienia w/wym. osób, b. uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, c. rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 11. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy ( załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zmiana umowy może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „BUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI LEŚNICTWA ŁAZY 2024”
Dodano: 2024-05-17 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
Dodano: 2024-05-13 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-10 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-10