Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i ulic na terenie miasta i gminy Warka

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i ulic na terenie miasta i gminy Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i ulic na terenie miasta i gminy Warka. Zadanie 1 – Remont cząstkowy nawierzchni ulic gminnych na terenie miasta Warka 1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym ulic gminnych w Warce o nawierzchni bitumicznej w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6A do SIWZ oraz ofertowe ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót wymienionych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem do formularza oferty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie do 30 listopada 2019 roku. Zamawiający w terminie realizacji zamówienia będzie, według potrzeb, wzywał do realizacji robót z przedstawionego zakresu, a odbiór zamówienia nastąpi na podstawie obmiaru na gruncie przez wykonawcę i sprawdzenia przez inspektora nadzoru. 2) Zakres zamówienia: a) D-04.04.04 Uzupełnienie ubytków podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, kwarcytowym lub dolomitowym 0/31,5mm, zagęszczanym mechanicznie o grubości warstwy do 10 cm. w ilości 2,0 m³ b) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, AC 11S dla KR2 z obcinaniem krawędzi mechanicznie lub frezowaniem przy grubości 4cm. w ilości 400,0 m² c) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, AC 11S dla KR2 z obcinaniem krawędzi mechanicznie lub frezowaniem przy grubości 5cm. w ilości 350,0 m² d) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, AC 11S dla KR2 z obcinaniem krawędzi mechanicznie lub frezowaniem przy grubości 6cm. w ilości 200,0 m² e) D-04.04.04 Remont cząstkowy nawierzchni z destruktu bitumicznego przy głębokości wyboi do 5cm. w ilości 60 m². f) D-05.03.08a Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki do 2cm. w ilości 350 m². g) D-05.03.08a Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki 2cm i powyżej. w ilości 200 m². h) D-05.03.08a Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki głębokie wraz z remontem podbudowy. w ilości 40 m². i) D-05.03.03a Remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem i uzupełnieniem podsypki pospółką wraz z jej zagęszczeniem. w ilości 60 m². j) D-03.02.01a Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych cegłą kanalizacyjną i betonem C12/15 na istniejących płytach przejściowych. w ilości 2 szt. Ww. ilości robót są wielkościami przewidywanymi w celu określenia wynagrodzenia umownego. Odbiorowi będą podlegały faktycznie wykonane ilości robót, które będą rozliczane wg zasad określonych w §4 wzoru umowy – wg załącznika nr 3A do SIWZ. 3) Lokalizacja prac Roboty remontowe będą prowadzone na ulicach gminnych na terenie miasta Warka. Wykaz ulic w m. Warka o nawierzchni bitumicznej stanowi załącznik nr 7A do SIWZ. Zadanie 2 – Remont cząstkowy nawierzchni ulic powiatowych na terenie miasta Warka 1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym ulic powiatowych w Warce o nawierzchni bitumicznej w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6B do SIWZ oraz ofertowe ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót wymienionych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem do formularza oferty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie do 30 listopada 2019 roku. Zamawiający w terminie realizacji zamówienia będzie, według potrzeb, wzywał do realizacji robót z przedstawionego zakresu, a odbiór zamówienia nastąpi na podstawie obmiaru na gruncie przez wykonawcę i sprawdzenia przez inspektora nadzoru. 2) Zakres zamówienia: a) D-04.04.04 Uzupełnienie ubytków podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, kwarcytowym lub dolomitowym 0/31,5mm, zagęszczanym mechanicznie o grubości warstwy do 10cm. w ilości 3,0 m³ b) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, AC 11S dla KR2 z obcinaniem krawędzi mechanicznie lub frezowaniem przy o grubości 4cm. w ilości 160,0 m² c) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, AC 11S dla KR2 z obcinaniem krawędzi mechanicznie lub frezowaniem przy o grubości 5cm. w ilości 235,0 m² d) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, AC 11S dla KR2 z obcinaniem krawędzi mechanicznie lub frezowaniem przy o grubości 6cm. w ilości 120,0 m² e) D-05.03.08a Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki do 2cm. w ilości 305,0 m² f) D-05.03.08a Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki powyżej 2 cm i powyżej. w ilości 215,0 m² g) D-05.03.08a Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki głębokie wraz z remontem podbudowy. w ilości 90,0 m² Ww. ilości robót są wielkościami przewidywanymi w celu określenia wynagrodzenia umownego. Odbiorowi będą podlegały faktycznie wykonane ilości robót, które będą rozliczane wg zasad określonych w §4 wzoru umowy – wg załącznika nr 3B do SIWZ. 3) Lokalizacja prac Roboty remontowe będą prowadzone na ulicach powiatowych na terenie miasta Warka. Wykaz ulic powiatowych w m. Warka o nawierzchni bitumicznej stanowi załącznik nr 7B do SIWZ. Zadanie 3 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Warka 1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Warka w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6C do SIWZ oraz ofertowe ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót wymienionych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem do formularza oferty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie do 30 listopada 2019 roku. Zamawiający w terminie realizacji zamówienia będzie, według potrzeb, wzywał do realizacji robót z przedstawionego zakresu, a odbiór zamówienia nastąpi na podstawie obmiaru na gruncie przez wykonawcę i sprawdzenia przez inspektora nadzoru. 2) Zakres zamówienia: a) KNNR 6 1108-0202 kalk. proporcji. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki, z obcinaniem krawędzi mechanicznie - głęb. ubytków/ wybojów do 4 cm (tj. 1 m2= 100 kg = 0.100 t). w ilości 700,0 m2 b) KNNR 6 1108-0202 kalk. proporcji. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki, z obcinaniem krawędzi mechanicznie - dodatek za każdy następny 1 cm głęb. ubytków/ wybojów nawierzchni (tj. 1 m2= 25 kg = 0.025 t). w ilości 500,0 m2 c) KNNR 6 0107-01 analogia Uzupełnienie ubytków: odtworzenie podbudowy/ poboczy nieulepszonych materiałem (tłuczniem/klińcem) kamiennym zagęszczanym mechanicznie (warstwami o grubości do 10 cm). w ilości 25 m3 d) KNNR 6 1109-01 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa powierzchniowych rakowizn i drobnych nierówności. w ilości 200,0 m2 e) KNNR 6 1109-02 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych'- naprawa płytkich uszkodzeń pokrowca bitumicznego do głęb. 2 cm. w ilości 400,0 m2 f) KNNR 6 1109-03 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego powyżej głęb. 2 cm (2 ÷ 3 cm). w ilości 700,0 m2 g) KNNR 6 1109-04 analogia mater. Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa głębokich uszkodzeń pokrowca bitumicznego powyżej 3cm (wraz z remontem/ naprawą/wzmocnieniem kpl. podbudowy), w ilości 600,0 m2 Ww. ilości robót są wielkościami przewidywanymi w celu określenia wynagrodzenia umownego. Odbiorowi będą podlegały faktycznie wykonane ilości robót, które będą rozliczane wg zasad określonych w §4 wzoru umowy – wg załącznika nr 3C do SIWZ. 3) Lokalizacja prac Roboty remontowe będą prowadzone na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Warka. Wykaz dróg w gminie o nawierzchni bitumicznej stanowi załącznik nr 7C do SIWZ. Dotyczy zadań 1-3: Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. 2) Wykonania odpowiedniego projektu organizacji ruchu uzgodnionego z inspektorem nadzoru i zatwierdzonego przez Zarządcę Ruchu Drogowego, dla danej drogi. 3) Współpracy z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 4) Przystąpienie w nieprzekraczalnym terminie 2 (dwóch) dni do realizacji prac zmierzających do przywrócenia stanu umożliwiającego poprawne i bezpieczne korzystanie z dróg od momentu zgłoszenia pisemnego lub e-mailem przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego zakresu remontu/konserwacji uszkodzonych nawierzchni dróg. 5) Zabezpieczenia uszkodzonych elementów nawierzchni przed możliwością dalszego pogorszenia się ich stanu poprzez eksploatację w stanie uszkodzenia, oznaczenia odcinków, których eksploatacja zagraża bezpieczeństwu użytkowników – zgodnie z przepisami kodeksu drogowego i przepisami wykonawczymi. 6) Oznakowania uszkodzonych elementów nawierzchni jezdni zagrażających bezpieczeństwu ruchu pojazdów lub pieszych (np. głębokie ubytki, załamania nawierzchni, zapadliska, itp.) Wykonawca winien oznakować, w okresie maksymalnie 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia, przekazanego pisemnie lub e-mailem przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego i naprawić maksymalnie do 12 godzin. 7) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa dla osób wykonujących prace remontowe i osób trzecich. 8) Odpowiedzialności za jakość prac oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi zawartymi w STWiOR, realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 9) Wykonanie zamówienia podczas dni bezdeszczowych oraz jeżeli prognozowana w dniu poprzednim temperatura o godz. 6.00 nie będzie niższa niż 5°C. 10) Prowadzenia książki obmiarów wykonanych prac. 11) Przekazania Zamawiającemu wykazu kontaktowych numerów telefonów oraz adresu e-mail w celu sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12) Umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom organu nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo budowlane. Udostępni im dane i informacje wymagane tą ustawą oraz dokumenty dotyczące wbudowanych materiałów (aprobaty, atesty, dowody dostawy, itp.). 13) Przygotowania obiektów i wymaganych dokumentów odbiorowych (1 egz. – w tym wykaz wykonanych remontów) z podziałem na poszczególne ulice bądź drogi i rodzaje robót niezbędnych do dokonania odbioru przez Zamawiającego. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. 14) Zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach. 15) Utrzymania terenu robót w należytym porządku (między innymi utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych – usuwanie gruzu, ziemi i odpadów), zabezpieczenia placu budowy w czasie prowadzenia prac oraz przestrzeganie przepisów BHP. 16) Zapewnienia kierownictwa nad robotami przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz. 1202) w specjalności drogowej bez ograniczeń. 17) Zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. 18) Zapewnienia własnym staraniem i na swój koszt, na czas budowy, wszelkich mediów i usuwania odpadów oraz ponoszenia kosztów tych mediów i usuwania odpadów. 19) Pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy podczas realizacji zamówienia. W razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części bądź kradzieży urządzeń i materiałów naprawia je niezwłocznie i doprowadza do stanu poprzedniego Wykonawca. 20) Ponoszenia odpowiedzialności za szkody i straty w robotach spowodowane przez Wykonawcę przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 21) Ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją prac. 22) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 23) Informowania inspektora nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. Zamawiający wymaga w stosunku do wszystkich zadań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: a) Roboty bitumiczne – co najmniej 2 osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia. b) Obsługa maszyn budowlanych przeznaczonych do realizacji niniejszego zadania – co najmniej 1 osoba.  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac. W przypadku zmiany terminów wynikających z umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a)kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska lub b)kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: 1) brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, 2) nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorysy ofertowe sporządzone według załączonych przedmiarów robót (odpowiednio wg załącznika nr 6A, 6B oraz 6C do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach