Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia trudno jednoznacznie oszacować ilość poszczególnego asortymentu robót budowlanych. Zamawiający w miesiącu marcu 2017 r. dokonał przeglądu dróg powiatowych i określił szacunkową ilość przewidywanych napraw nawierzchni bitumicznych. Przyjęto następujący podział dla planowanych napraw: A. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm dla ubytków w nawierzchni, których kształt w wyniku frezowania i przycięcia krawędzi przed ułożeniem masy bitumicznej zostanie doprowadzony do kształtów regularnych (wielobok) o powierzchni pojedynczego naprawianego ubytku: - do 2 m2 – szacunkowa ilość jedn. obmiarowych 150,00 m2; - od 2 do 20 m2 – szacunkowa ilość jedn. obmiarowych 1 000,00 m2; - powyżej 20 m2 – szacunkowa ilość jedn. obmiarowych 2 000,00 m2; B.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm wykonywany na szerokości pasa ruchu (1/2 szer. jezdni) lub 2 pasów ruchu tj. na całej szerokości jezdni dla długości nakładki nie mniejszej niż 30 m. Szacunkowa ilość jednostek obmiarowych to 30 000,00 m2. C. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm dla napraw wykonywanych bez wycinania krawędzi jezdni w ilości około 350,00 Mg. D.Regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych, studzienek ściekowych i zasuw – ilość wg potrzeb. Roboty zostaną rozliczone na podstawie obmiaru powykonawczego a przedmiar robót należy traktować, jako wielkość szacunkową. Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany będzie na bieżąco w oparciu o prowadzone przed wykonaniem remontu przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ jn.: -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), -Wykaz dróg przeznaczonych do remontu, -Mapa poglądowa sieci dróg powiatowych powiatu kluczborskiego. Prace towarzyszące, konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia: - wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz.1729), wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w STWiORB, - wykonanie przy udziale przedstawiciela ZDP w Kluczborku pomiarów ilości remontów cząstkowych, - uporządkowanie terenu robót itp. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.2016.290 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami oraz z obowiązującymi Normami, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz.1570 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji, STWiORB oraz w Przedmiarze Robót-Zestawieniu. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej lub technicznej wskazane zostały nazwy handlowe lub znaki towarowe materiału bądź urządzenia technicznego to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych i zostały one podane przykładowo określając jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Oferując cenę za realizację zamówienia, Wykonawca musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: (m. in. wizji lokalnej, uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzenie oraz prawidłowe i kompletne oznakowanie robót na jego podstawie, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie, zabezpieczenie, koszty związane z faktoringiem itp. oraz wszelkie ryzyka i ewentualne rabaty) związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca.2.3. Niniejsze zamówienie publicznego finansowane będzie ze środków własnych Powiatu Kluczborskiego jn.: - 300 000,00 zł płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, - pozostała część płatna będzie w ramach FAKTORINGU SAMORZĄDOWEGO. Zamawiający dokona wykupu należności z tytułu zawartej przez Wykonawcę umowy faktoringu samorządowego, w terminie do dnia 19 stycznia 2018 r. Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie na zasadach faktoringu samorządowego. 3. UWAGA! Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę [w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności pod kierownictwem innej osoby w trakcie realizacji zamówienia jn.: - operatorzy sprzętu i kierowcy pojazdów oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo). Pozostałe wymagania odnośnie konieczności zatrudnienia osób na umowę o pracę zostały szczegółowo opisane w SIWZ oraz w projekcie umowy. 4. Termin (okres) gwarancji: 2 lata od podpisania protokolarnie bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach