Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu bełchatowskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Lipowa 67A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 632 79 14 , fax. 44 632 79 14
  • Data zamieszczenia: 2023-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
    Lipowa 67A
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 632 79 14, fax. 44 632 79 14
    REGON: 590653601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu bełchatowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatubełchatowskiego.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych polegający na użyciu emulsji modyfikowanej C65 BP3 RC i grysów bazaltowych, zwanej dalej „mieszanką”, przy użyciu remontera typu „patcher”,2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć i wypełnienie ubytków,3) przewidywana ilość ton mieszanki wbudowanej w nawierzchnię wynosi 350 ton.4) zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie min. 75% zakładanej ilości ton mieszanki wbudowanej w nawierzchnię wskazanej w ppkt 3, czyli 262 ton.3. Wykonawca zobligowany jest do udostępnienia wglądu z przebytej trasy lub dokumentów potwierdzających ją podczas wykonywania usługi.4. Oferta powinna zawierać łączną cenę brutto 1 tony mieszanki wbudowanej w nawierzchnię.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie ustalone jako iloczyn ceny jednostkowej 1 tony mieszanki wbudowanej w nawierzchnię i ilości zużytych ton mieszanki wbudowanej w nawierzchnię, ustalony zgodnie z obmiarem w protokole odbioru przedmiotu umowy. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy oraz zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.5. Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6.6. Gwarancja i rękojmia.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości robót wykonanych w ramach zamówienia.W przypadku określenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesięcy, Zamawiający przy ocenie ofert przyjmie do obliczeń okres gwarancji równy 24 miesięcy. W przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę.UWAGA: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Wymagania w zakresie elektromobilności:Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami w zakresie elektromobilności:1) zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z późn. zm.) w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.Zamawiający zleci wykonywanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniemWykonawcy, którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia publicznego wynosić będzie co najmniej 10%, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym;2) przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanychgazem ziemnym, o których mowa w pkt 1), należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnychjednostek (sztuk) zgodnie z zasadami określonymi w art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Zgodnie z tym przepisem wskaźnik poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wskaźnik 0,5 i powyżej w górę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium zgodnie z art. 97 i art. 98 ustawy Pzp:1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.05.2023 r., godz. 11:00.3) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 08.06.2023 r.4) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Santander, numer rachunku 61 1090 2705 0000 0001 4766 5539. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczący:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia zawodowego, jeżeli:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał przynajmniej 3 roboty budowlane polegającą na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania, oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,b) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli:będzie dysponować narzędziami lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. remonter drogowy typu „patcher’ - min. 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach