Przetargi.pl
"Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2019 roku”

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48123999888 , fax. +48123999890
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 29
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. +48123999888, fax. +48123999890
    REGON: 35637858200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2019 roku” 1. Zakres zamówienia obejmuje: roboty związane z wykonaniem i odbiorem remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych, wszystkich typów i rodzajów , obejmujących naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, wypełnienie ubytków, naprawa spoiny podłużnej w jezdni . a) remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych – MMA „na gorąco” wraz z obcięciem mechanicznym krawędzi (lub frezowaniem), głębokość ubytków 4 cm – 100,00 m² b) remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych – emulsją i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków (wybojów) 4 cm – około 1500,00 m², c) naprawę spoiny podłużnej nawierzchni asfaltowej. Uzupełnienie spoiny masą zalewową „na gorąco” szer. 8 cm (ok. 0,2 kg/m) – 1700,00m. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach: w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik C do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – stanowiącej załącznik D do SIWZ. 4. Miejscem realizacji zamówienia są drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego. 5. Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem Inspektora nadzorującego wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację prac w ciągu 24 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) – w ciągu 2 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email. 7. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 20 % ceny brutto określonej w paragrafie 10 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.9 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.1 Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 8.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ. 8.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie A2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zał. A3 do SIWZ składa każdy z wykonawców. 8.23 Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. c) kosztorys ofertowy - załącznik nr A1 do SIWZ d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. e) zobowiązanie podmiotów trzecich jeżeli dotyczy – załącznik nr A4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach