Przetargi.pl
"Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2019 roku”

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48123999888 , fax. +48123999890
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 29
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. +48123999888, fax. +48123999890
    REGON: 356378582

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2019 roku” 1. Zakres zamówienia obejmuje: roboty związane z wykonaniem i odbiorem remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych, wszystkich typów i rodzajów , obejmujących naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, wypełnienie ubytków, naprawa spoiny podłużnej w jezdni . a) remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych – asfaltem lanym wraz z obcięciem mechanicznym krawędzi (lub frezowaniem), głębokość ubytków 4 cm – 100,00 m² b) remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych – emulsją i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków (wybojów) 4 cm – około 1500,00 m², c) naprawę spoiny podłużnej nawierzchni asfaltowej. Uzupełnienie spoiny masą zalewową „na gorąco” szer. 8 cm (ok. 0,2 kg/m) – 1700,00m. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach: w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik C do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – stanowiącej załącznik D do SIWZ. 4. Miejscem realizacji zamówienia są drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.9 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ. 8.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie A2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zał. A3 do SIWZ składa każdy z wykonawców. 8.23 Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. c) kosztorys ofertowy - załącznik nr A1 do SIWZ d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. e) zobowiązanie podmiotów trzecich jeżeli dotyczy – załącznik nr A4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach