Przetargi.pl
„Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie”. Część nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach Część nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie

Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88400 Żnin, Podgórzyn
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 020 668 , fax. 523 020 668
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
    Podgórzyn
    88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 020 668, fax. 523 020 668
    REGON: 9236650200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie”. Część nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach Część nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST) i przedmiar robót . Na przedmiot zamówienia dla części I – Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach składa się: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia i wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji - szacunkowy zakres robót to: 330 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każdę jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu), wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg bez wycinania przy zastosowaniu mieszanki mineralno – bitumicznej AC8S/50/70 wraz z skropieniem emulsją asfaltową dna wyboju i zagęszczeniem, szacunkowy zakres robót to: 200 Mg. Na przedmiot zamówienia dla części II – Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie składa się: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia i wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji - szacunkowy zakres robót to: 370 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każdą jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu), wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg bez wycinania przy zastosowaniu mieszanki mineralno – bitumicznej AC8S/50/70 wraz z skropieniem emulsją asfaltową dna wyboju i zagęszczeniem, szacunkowy zakres robót to: 150 Mg. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu umowy do wysokości minimum 70% jej wartości do dnia 31.07.2019 r. w zakresie części I i części II zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest wskazać zakres robót, których koszt do dnia 31.07.2019 r. wyniesie minimum 70% wartości umowy. Ilości remontów w specyfikacji określono szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w danym asortymencie lub zmniejszenia zakresu w przypadku braku konieczności przeprowadzenia remontów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. (dla części I i części II z osobna) na warunkach określonych w pkt. XIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, 2) Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego 4) Zobowiązanie (jeśli dotyczy) o którym mowa w SIWZ, złożone w oryginale, dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach