Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
    05120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 52483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo. 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo w technologii na gorąco z zastosowaniem recyklera lub kotła produkcyjno-transportowego, z wycinaniem uszkodzonej nawierzchni oraz uszczelnianiem emulsją asfaltową miejsc naprawy ubytków pomiędzy warstwami nawierzchni na krawędziach, w ulicach wykazanych w załączniku nr 4. 2. Zakres prac: 1) oznakowanie miejsc prowadzenia prac, 2) skucie uszkodzonych fragmentów nawierzchni, 3) obcięcie pionowe krawędzi uszkodzonych nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 4) oczyszczenie tych miejsc z gruzu, 5) przesmarowanie krawędzi i powierzchni poziomej emulsją asfaltową o parametrach pozwalających na właściwe zagruntowanie miejsc napraw, 6) uzupełnienie ubytków masą asfaltobetonową na gorąco o odpowiedniej temperaturze przy wbudowaniu, 7) zagęszczenie uprzednio rozścielonego materiału, 8) zabezpieczenie miejsca na czas dojrzewania masy, 9) usunięcie niezwłocznie gruz z rozbiórki z poboczy. 3. Naprawy cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych będą realizowane z podziałem na: 1) nawierzchnię asfaltobetonową o głębokości do 4 cm, 2) nawierzchnię asfaltobetonową o głębokości powyżej 4 cm. 4. Wykonawca podejmuje działanie: 1) w oparciu o prowadzony przez siebie objazd dróg wykazanych w załączniku nr 4, w trybie normalnym polegającym na pracy ciągłej do czasu usunięcia istniejących ubytków; 2) w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Straż Miejską) w następujących trybach: a) w trybie awaryjnym kiedy naprawa nawierzchni uszkodzonej o charakterze wyboju wykonana jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia i dotyczy zakresu mniejszego niż 20 m2 powierzchni wyremontowanej; b) w trybie szczególnym w terminach uzgodnionych z Zamawiającym kiedy przystąpienie do napraw następuje w okresie tygodnia od zgłoszenia a zakończenie następuje w okresie 14 dni i dotyczy zakresu powyżej 500 m2. 5. Szacunkowe ilości przewidziane do naprawy nawierzchni jezdni: 1) dla ubytków o głębokości do 4 cm – 20 m2, 2) dla ubytków o głębokości powyżej 4 cm – 1980 m2 Rozliczenie częściowe prac będzie następowało miesięcznie z ilości wykonanych przez wykonawcę prac po przekroczeniu 100 m2 powierzchni wyremontowanej poprzez dostarczenie przez wykonawcę obmiaru wykonanych prac wraz z dokumentacją fotograficzną naprawionych ubytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 – dla - do SIWZ pn. „Wzór zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów”- oryginał dokumentu); Treść dokumentu powinna określać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: – dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; – dokumenty wspólne, takie jak np.: formularz oferty, wykaz robót, oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, wykaz osób, wykaz narzędzi, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców. 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). - wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; - dowód wpłaty wadium; - oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; - oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; - zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) jeżeli dotyczy; - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy; - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach