Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Szelków

Gmina Szelków ogłasza przetarg

  • Adres: 06220 Stary Szelków, Stary Szelków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 176 001 , fax. 029 7176004 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
    Stary Szelków 39
    06220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 297 176 001, fax. 029 7176004 w. 28
    REGON: 55066837300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Szelków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu mieszanki kwarcytowej 0- 31,5 we wskazane miejsca na drogach gminnych na terenie Gminy Szelków, a następnie wbudowanie go w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Mieszanka kwarcytowa 0- 31,5 rozłożoną w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszyw Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych, a w przypadku, gdy kruszywo to nie będzie spełniało wymagań Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa. Zamawiający zastrzega również możliwość żądania przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, dostarczenia próbki materiału który będzie wbudowywany na drogach gminnych. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2018r., za zgodą Zamawiającego może być wydłużony w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. Po wykonaniu zamówienia zakończony remont należy zgłosić do odbioru. Do składanej faktury należy dołączyć protokół odbioru wykonanych robót. Ilość dowiezionego i wbudowanego kruszywa będzie określana jako iloczyn przewiezionych kursów i średnią ładowność samochodu, przy czym Zamawiający może wyrywkowo skierować na wagę i zważyć przewożony ładunek. Dostawy wykonywane będą transportem o ładowności nie przekraczającej 30 ton (ze względu na zły stan dróg przewiduje się dostawy transportem głównie o ładowności 20 ton). Dostawa każdorazowo odbędzie się w obecności przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) i zostanie przez niego potwierdzona. Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego poinformowania przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) o dostawie. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy dróg mieszanką kwarcytową 0- 31,5 - w ilości 2760 ton. W przypadku niewykorzystania w 100% zakresu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zadanie finansowane będzie z budżetu Gminy Szelków na 2018r., w tym ze środków stanowiących fundusz sołecki. Dostawy polegać będą na dowiezieniu mieszanki kwarcytowej na poszczególne drogi według zamówień ilościowych na wskazaną drogę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o udzielenie zamówienia. Oświadczenia należy złożyć zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach