Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w 2019 r.

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    Staromiejska 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy dróg bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w 2019 r. a) Zakres robót obejmuje: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skroplenie naprawionego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno- bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie piaskiem (lub kruszywem). b) Zakres robót uzależniony będzie od potrzeb. Planuje się, że remont cząstkowy obejmie ok 2000 m2 w 2019 roku dróg o nawierzchni bitumicznej z terenu miasta i gminy Opoczno. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. c) Remont obejmował będzie drogi gminne o nawierzchni bitumicznej z terenu miasta i gminy Opoczno w 2019 r. Wykaz dróg, które wymagają remontu będzie uzgadniany na bieżąco w ciągu trwania umowy wg potrzeb z Wydziałem Techniczno- Inwestycyjnym Urzędu Miejskiego w Opocznie (pisemnie, telefonicznie, e-mail, sms). d) Do remontu cząstkowego dróg Wykonawca powinien przystąpić w ciągu 7 dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca wykona zgłoszony do remontu zakres prac w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Wykonawca zgłosi pisemnie/ telefonicznie/ smsem/ emailem/ faksem Zamawiającemu moment przystąpienia do wykonania remontu. e) Wykonawca w ramach realizacji w/w przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - urządzenie zaplecza budowy, - prowadzenia robót w sposób umożliwiający dojazdy do budynków na bieżąco, - uporządkowania terenu po zakończeniu robót (niezależnie od zakresu robót Wykonawca powinien uwzględnić w cenach ofertowych koszty uporządkowania terenu po zakończeniu robót). Uwaga: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu/ ilości niniejszych robót bez naliczania kar umownych. 2. Wszystkie użyte materiały do produkcji masy bitumicznej powinny posiadać świadectwa jakości. 3. Odbiory dokonywane będą wg faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych po cenach jednostkowych zaoferowanych w ofertach, sukcesywnie w ciągu 2019 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku – Wykonawca złoży oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nr 4/2013, nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd w przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika. 3. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno zawierać określenie postępowania, oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 4. Dokumenty, formularze i oświadczenia załączane do oferty winny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika albo w przypadku spółki cywilnej przez umocowanego wspólnika spółki cywilnej lub wszystkie podmioty/ osoby fizyczne składające wspólnie ofertę. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach