Przetargi.pl
Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągu pieszo - jezdnego do budynków wielorodzinnych w m. Pniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej drogi o nawierzchni betonowej ze zmianą nawierzchni na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie nw. zakresu robót: 1)Rozbiórka nawierzchni betonowej. 2)Rozbiórka nawierzchni na części jezdni z mas mineralno bitumicznych. 3)Rozbiórka krawężnika drogowego. 4)Rozbiórka obrzeży trawnikowych. 5)Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej. 6)Rozbiórka nawierzchni z płyt ażurowych typu JOMB. 7)Wykonanie podbudowy: - z destruktu betonowego gr. 30 cm, uzyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni betonowej wraz ze skruszeniem betonu z rozbiórki i ponownym wbudowaniu (jako destrukt), - dowóz destruktu wraz z załadunkiem z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania (brakująca ilość destruktu tj. ok 278 m3 - materiał inwestora), - warstwa górna z kruszywa łamanego (gr. 10 cm po zagęszczeniu) 8)Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej. 9)Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z korytek betonowych. 10)Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - kostka brukowa porozbiórkowa - materiał inwestora. Koszty transportu, załadunku oraz rozładunku z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania ponosi Wykonawca. 11)Montaż słupa oświetleniowego o masie do 300 kg wraz z oprawą i lampą sodową. 12)Humusowanie wraz z profilowaniem muld chłonnych. 13)Przestawienie ogrodzenia z siatki o wys. 1.50 m. 14)Montaż znaków drogowych pionowych. 15)Regulacja studzienek. 16)Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. 17)Wykonanie stałej organizacji ruchu. 18)Roboty porządkowe: Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki, tj. płyty żelbetowe JOMB w miejsce wskazane przez inwestora. 2. Roboty drogowe objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez INTERprojekt Gorzowską Firmę Konsultingową Sp. z o.o. z uwzględnieniem uwag zawartych w niniejszym opisie zamówienia. 3. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem wykonawczym, w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W cenie ryczałtowej ująć transport materiałów inwestora takich jak: brakującą ilość destruktu oraz kostki brukowej. Materiały te należy przewieźć z PUBR Międzyrzecz do miejsca wbudowania. Mapy powykonawcze należy dostarczyć również w formie elektronicznej w zapisie: DXF i TIF. 4. Ewentualne powstałe na etapie prowadzenia robót kolizje z zinwentaryzowanymi bądź nie zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury uzbrojenia terenu Wykonawca ma obowiązek usunąć na koszt własny. W zakres usunięcia ww. kolizji wchodzi również uzyskanie warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta od właściciela urządzenia. 5. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 8. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z istniejącymi warunkami w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 9. Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 10. Zamawiający żąda załączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do określenia wynagrodzenia wykonawcy w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych. Kosztorys nie będzie podlegał badaniu przez Zamawiającego przy ocenie oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach