Przetargi.pl
REMONT CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH REJON OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR V

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Filaretów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 322 273 145
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 322 273 145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzbmtychy.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH REJON OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu ciągów pieszych, którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoją jednostkę organizacyjną zwaną ROM-em, a to: – ROM Nr V z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. ZADANIE NR 1 Remont ciągów pieszych przy ul. Bema 1-5, ul. Bema 7-11 i ul. Bema 13-17 ZADANIE NR 2 Remont ciągów pieszych przy ul. Budowlanych 17-25 i ul. Budowlanych 27-31 ZADANIE NR 3 Remont ciągów pieszych przy ul. Czarnieckiego 19-23 i ul. Czarnieckiego 2-4 Uwaga! Rozpoczęcie remontu ciągów pieszych w zakresie zadania nr 2 nastąpi w momencie zakończenia prac prowadzonych na tym terenie przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: – roboty budowlane Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 00 00 00 – 7 – Prace budowlane 42 23 31 40 – 2 – Prace drogowe 45 23 31 20 – 6 – Podbudowy 45 23 32 20 – 7 – Prace dotyczące kładzenia nawierzchni 3. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą: w wysokości: ZADANIE NR 1 – wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy). ZADANIE NR 2 – wadium wynosi: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). ZADANIE NR 3 – wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2016 r. poz. 359 tj. ze zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, gwarancja powinna być gwarancją nieodwołalną wykonywalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Postanowienia o których mowa w pkt. 5 lit. a)÷ f) odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2016 r. poz. 359 tj. ze zm.). 6. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na zawartość oferty składa się: 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną; (wraz ze zbiorczym zestawieniem materiałów i sprzętu). 4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 6. Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5.6 SIWZ (jeżeli dotyczy); 7. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach