Przetargi.pl
Remont ciągów komunikacyjnych oraz roboty malarskie w budynku dydaktyczno-mieszkalnym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 i budynku dydaktycznym przy ul. 3 Maja 17

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągów komunikacyjnych oraz roboty malarskie w budynku dydaktyczno-mieszkalnym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 i budynku dydaktycznym przy ul. 3 Maja 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są roboty budowlane na zadaniu: Remont ciągów komunikacyjnych oraz roboty malarskie w budynku dydaktyczno mieszkalnym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 i budynku dydaktycznym przy ul. 3 Maja 17. W ramach zadania należy wykonać następujące roboty budowlane: I. Budynek dydaktyczno mieszkalny przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25: 1. Remont klatki schodowej Domu Studenta, w tym: 1) wymiana balustrad, 2) uzupełnienie otworów na schodach, 3) obłożenie podestów, schodów i cokolików gresem antypoślizgowym, 4) demontaż ramy od wiatrołapu wewnętrznego, 5) Wymiana gresu na antypoślizgowy przy portierni wraz z cokolikiem, 6) skrobanie lamperii, wykonanie gładzi gipsowej na ścianach do pełnej wysokości, 7) położenie tynku akrylowego np.: gramaplast, dekoracyjnego na wysokości 150 cm oraz zabezpieczenie lakierem, 8) malowanie dwukrotne powyżej tynku ścian farbą emulsyjną, 9) malowanie sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną, 10) wykonanie drewnianej lady z półkami od wewnątrz przy portierni, współgrającej z wykonaniem klatki schodowej i tynkiem. Wykonawca przedstawi szkic aranżacyjny do zaakceptowania przez Zamawiającego. 2. Remont korytarzy w Domu Studenta oraz w części fitnessu, w tym: 1) skrobanie lamperii, wykonanie gładzi gipsowej na ścianach do pełnej wysokości, 2) położenie tynku akrylowego np.: gramaplast, dekoracyjnego na wysokości 150 cm oraz zabezpieczenie lakierem, 3) malowanie dwukrotne powyżej tynku ścian farbą emulsyjną, 3. Obłożenie schodów przy wejściu głównym i tylnym gresem antypoślizgowym, II. Budynek dydaktyczny przy ul. 3 Maja 17 1. Położenie tynku akrylowego np.: gramaplast, dekoracyjnego na wysokości 150 cm oraz zabezpieczenie lakierem na klatce schodowej, 2. malowanie dwukrotne powyżej tynku ścian farbą emulsyjną, 3. Reperacja nawierzchni tynku oraz malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi kolorowymi auli na I piętrze budynku. Wykonawca po zakończeniu przedstawi atesty na wszystkie materiały budowlane. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie przepisami prawa, ze sztuką budowlaną i ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzgodnieniami z Zamawiającym. Materiały budowlane winny być dobrej jakości, posiadać atesty budowlane i winny być dopuszczone do użytku w obiektach użyteczności publicznej. Ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy zapoznać się w Dziale Gospodarczym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku, budynek Rektoratu przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku, pokój nr 32 - 2 piętro. Osobą do kontaktu jest mgr inż. Maryla Zaworska - Zastępca Kierownika Działu Gospodarczego (600 255 358) w godz. 800-1500. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z zakresem rzeczowym robót remontowych Na potwierdzenie powyższego, Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Termin wykonania zadania: od dnia podpisania umowy do 30 września 2011 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach