Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer ogłasza przetarg
- Adres: 04-713 Warszawa, Żegańska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 69 72, , fax. 22 443 70 45
- Data zamieszczenia: 2019-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer
Żegańska 1 pok. 513
04-713 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 69 72, , fax. 22 443 70 45
REGON: 1525966300147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont chodników zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy na drogach gminnych na terenie dzielnicy Wawer m. st. Warszawy, obejmujące m. in. roboty rozbiórkowe i ziemne, przełożenie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 i 8 cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej grubości 8 cm szarej i kolorowej, wykonanie chodników z płyt betonowych o w wymiarach 50x50x7 cm i 35x35x5 cm, wykonanie nawierzchni z płyt EKO, regulacja pionowa studzienek, wykonanie odwodnienia, wycinka drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Dokument składany bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacji z sesji otwarcia ofert) 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – oryginał ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 2) wraz z oświadczeniem wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców. 7. Wymagania dot. podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 6.2.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Jeżeli inny podmiot, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 6.2.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ww. podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
Dodano: 2024-04-22 - Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zbuczynie
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych podłużnych oraz uszczelnienia w obrębie świetlika dachowego budynku hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
Dodano: 2024-04-19 - Roboty drogowe oraz wykonanie odwodnienia drogi w ramach remontów i bieżącego utrzymania dróg położonych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie” - zamówienie powtórzeniowe.
Dodano: 2024-04-19 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-04-19