Przetargi.pl
Remont budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Wojnowie oraz remont świetlicy wiejskiej w Osówcu

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    Mrotecka 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Wojnowie oraz remont świetlicy wiejskiej w Osówcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. „Remont budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Wojnowie oraz remont świetlicy wiejskiej w Osówcu”. Zakres robót w budynku użyteczności publicznej w Wojnowie obejmuje: 1) wymianę pokrycia dachowego: a) rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, b) wzmocnienie uszkodzonych elementów konstrukcji dachu lub ewentualna wymiana na nowe, ułożenie membrany paroprzepuszczalnej na deskowaniu, c) ułożenie nowej dachówki karpiówki w kolorze naturalnym – czerwonym, d) dostawa i montaż kompletu obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze, gr. 0,6mm, odprowadzanie wody do rynien i rur spustowych. 2) naprawa stropu drewnianego: a) usunięcie poszycia z desek, usunięcie starej sieczki ze słomy i gliny, b) wzmocnienie bądź ewentualna wymiana drewnianych belek stropowych, c) ułożenie izolacji z folii paroizolacyjnej (pomiędzy belkami) oraz izolacji paroprzepuszczalnej na belkach stropowych, wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej (wełna mineralna gr. 20cm), d) wykonanie nowego poszycia z płyty OSB gr. 22mm na łatach gr. 2,5cm. 3) dostosowanie instalacji oświetlenia do wymogów energooszczędności. 4) wymiana urządzeń sanitarnych (toalety i umywalki) na nowe. 5) wykończenie wewnętrzne: a) naprawa tynków istniejących oraz skucie i odtworzenie odspojonych, wykonanie na całości ścian i sufitów gładzi gipsowych, b) częściowa wymiana lub naprawa sufitów podwieszanych z płyt G-K (uszkodzenia mogą nastąpić wskutek prac naprawczych stropu), c) w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych ściany zostaną wykończone płytkami ceramicznymi do wysokości 2,00m natomiast posadzki płytką gresową, 6) wymiana stolarki drzwiowej na płycinową wraz z poszerzeniem niektórych otworów drzwiowych tak aby odpowiadały aktualnym przepisom. 7) wykonanie nowej elewacji budynku: a) skucie tynków zewnętrznych oraz cokołu wokół budynku, b) wykonanie doszczelnienia struktury muru i zaślepienia otworów (skucie tynków głuchych i uzupełnienie ubytków), docieplenie budynku styropianem o gr. 15cm, c) wykonanie na całych elewacjach szpachlowania z zatarciem na gładko, oraz wykonanie tynku strukturalnego gr. 1,5mm, d) kompleksowe malowanie elewacji farbami elewacyjnymi silikonowymi z gruntowaniem, e) parapety zewnętrzne, 8) istniejące schody zewnętrzne z obu stron budynku zostaną przebudowane, tak aby odpowiadały obowiązującym przepisom: Usunięcie istniejących zniszczonych płytek, wykonanie podmurówek stopni i uzupełnienie braków w stopniach i spocznikach. Ułożenie nowych płytek gresowych. Pierwszy i ostatni stopień oznaczyć jasnym, mocno kontrastowym kolorem. 9) schody frontowe z pochylnią dla niepełnosprawnych zostaną wyremontowane tak aby uzyskać powierzchnię manewrową 1,5x1,5m przed wejściem do budynku. Remont pochylni dla niepełnosprawnych będzie polegał na demontażu części wewnętrznej poręczy, a następnie przymocowaniu jej od strony zewnętrznej pochylni, tak aby umożliwić swobodnie przemieszczanie się osobom na wózkach inwalidzkich, 10) Elementy stalowe poręczy pochylni i schodów zostaną oczyszczone z istniejącej farby i poddane renowacji i ponownie zamontowane, parapety zewnętrzne Zakres robót w budynku świetlicy wiejskiej w Osówcu obejmuje: 1) rozbiórkę istniejących cokołów z płytek ceramicznych w sali świetlicy, 2) skucie tynków głuchych w sali świetlicy oraz komunikacji, 3) wykonanie nowych tynków w miejscach zbitych tynków głuchych, 4) ułożenie nowych cokołów z płytek ceramicznych o wysokości 8 cm na zaprawie klejowej, 5) dwukrotne malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną: sala świetlicy, komunikacja, przedsionek, zaplecze sali, toalety, kotłownia, magazyn, 6)dwukrotne malowanie sufitów pomieszczeń farbą emulsyjną: sala świetlicy, komunikacja, przedsionek, zaplecze sali, toalety, kotłownia, magazyn, 7) dwukrotne malowanie pomieszczeń farbą olejną: komunikacja, przedsionek, 8) dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnicy od drzwi zaplecza sali, 9) uzupełnienie zadrapań, pęknięć tynków oraz zarysowań w pomieszczeniach: sala świetlicy, komunikacja, przedsionek, zaplecze sali, toalety, kotłownia, magazyn wynikające z normalnego użytkowania pomieszczeń, 10) zagruntowanie części ściany w magazynie celem zwiększenia przyczepności pod płytki ceramiczne, 11) uzupełnienie płytek ceramicznych na ścianie w pomieszczeniu magazynku oraz kotłowni. Na czas robót należy zabezpieczyć istniejące podłogi oraz urządzenia w obiekcie np.: meble, parapety, piec folią budowlaną. Prace ogólnobudowlane - konserwacyjne należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i przeciwpożarowymi. 2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 4 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający zapłatę wadium, oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach