Przetargi.pl
Remont budynku użyteczności publicznej przy ulicy Bernardyńskiej w Rzeszowie

Powiat Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 671 463 , fax. 178 671 964
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski
    ul. Grunwaldzka 15
    35959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 671 463, fax. 178 671 964
    REGON: 69058141300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku użyteczności publicznej przy ulicy Bernardyńskiej w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont budynku użyteczności publicznej przy ulicy Bernardyńskiej w Rzeszowie”. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych celem dostosowanie budynku do obecnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz do potrzeb Zamawiającego. Roboty będą polegać w szczególności na: wykonaniu robót rozbiórkowych i demontażowych; poszerzeniu, przesunięciu lub wykonaniu otworów drzwiowych w ścianach nośnych; wydzieleniu przeciwpożarowemu klatek schodowych oraz wykonaniu ich napowietrzania, wydzieleniu przeciwpożarowemu pomieszczeń wymaganych przepisami; odczyszczeniu i zaimpregnowaniu ścian piwnic, położeniu tynków renowacyjnych; wykonaniu obłożenia ścian z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu; budowie nowoprojektowanych ścian lekkich; montażu szklanych systemowych ścian działowych aluminiowych; malowaniu ścian, sufitów podwieszanych pełnych oraz sufitów w pomieszczeniach na poddaszu; wymianie kasetonów w sufitach podwieszanych modułowych lub ich odczyszczeniu; wymianie całkowitej sufitów podwieszanych w wybranych pomieszczeniach; wymianie źródeł oświetlenia; malowaniu lub wymianie drzwi lub montażu nowej stolarki drzwiowej; wymianie zamków i klamek drzwi, konserwacji zamków w oknach otwieranych, montażu samozamykaczy w istniejących drzwiach, konserwacji i uzupełnieniu ubytków w zabytkowych drzwiach do pomieszczeń; wymianie istniejących płytek ściennych i podłogowych w części pomieszczeń lub odczyszczenie płytek i odnowienie fug w części pomieszczeń; wymianie i położeniu wykładzin posadzkowych; montażu podłogi technicznej w serwerowni; wykonaniu WC dla osób niepełnosprawnych; remoncie sanitariatów, wymianie części przyborów sanitarnych w istniejących sanitariatach; wykonaniu nowego wykończenia ścian, podłogi sufitu podwieszanego w sali sesyjnej (sala reprezentacyjna) oraz pomieszczeniu obsługi sali; wymianie instalacji sanitarnych tj. wodno – kanalizacyjnej, przeciwpożarowej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, instalacji chłodniczej, zmianie instalacji wentylacji mechanicznej; wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w zakresie: zasilanie w energię elektryczną, zasilanie w energię gwarantowaną UPS, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, rozdzielnie elektryczne, trasy kablowe, WLZ, instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji kontroli opraw awaryjnych, instalacja siłowa – obwodu ogólne i obwody komputerowe, instalacja zasilania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja strukturalna, instalacja SSP, kontroli dostępu, SSWiN, CCTV, instalacja oddymiania, przyzywowa w toalecie dla osób niepełnosprawnych, instalacja systemu dyskusyjnego sali sesyjnej/konferencyjnej, ochrona przeciwpożarowa, ochrona przeciwprzepięciowa, instalacja odgromowa; udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej, montażu nasad hybrydowych obrotowych na kominach; likwidacji szybu windy towarowej, wykonanie stropów pośrednich w szachcie windy towarowej; montażu poręczy zabezpieczających stalowych w oknach i na balkonie; malowaniu fragmentów elewacji; wykonaniu utwardzeń z kostki betonowej oraz ogrodzenia; zakupie i montażu wyposażenia meblowego do wybranych pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 50 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadającą uprawnienia dla przedsiębiorców do prowadzenia działalności w zakresie: instalacja, naprawa, konserwacja lub serwisowanie oraz likwidacja stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła. Reguły uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) 2015/2067 z dnia 17 listopada 2015r. ustanawiające na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 517/2014 minimalne wymagania i warunki wzajemnego uznawania certyfikacji osób fizycznych w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz agregatów chłodniczych samochodów ciężarowych i przyczep chłodni, zwierających fluorowane gazy cieplarniane, a także certyfikacji przedsiębiorstw w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy - zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie w inny sposób niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 4. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach