Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Gminy Dopiewo – etap I

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Gminy Dopiewo – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian. 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Instalacje elektryczne 45330000-9 Instalacje sanitarne 45332300-6 Kanalizacja sanitarna 45332200-5 Instalacja wodociągowa 45331100-7 Instalacje centralnego ogrzewania 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont parteru budynku Urzędu Gminy w Dopiewie mieszczącego się przy ul. Leśnej 1c ( etap I). Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje harmonogram prac w budynku i przedstawi go Zamawiającemu. 2) Robot będą prowadzone w czynnym obiekcie. Prowadzenie ich będzie możliwe od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 22.00, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu lub generujące znaczne zapylenie powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 – 22:00 oraz w sobotę od godziny 7.00 do godziny 22:00. Wykonawca zabezpieczy pomieszczenia przed wydostawaniem się pyłów, w szczególności poprzez odgradzanie miejsc prowadzenia prac np. folią. 3) Wykonawca będzie każdorazowo ustalać z Zamawiającym niezbędne przerwy w dostawie prądu z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. 4) Kolejność wykonywanych prac 1. Jako pierwsze należy wykonać remont pomieszczeń 0.9, 0.10, 0.11, 0.12, 0.13, 0.14, 0.15 wraz z klatką schodową, korytarz I 2. Po zakończeniu remontu pomieszczeń wymienionych w punkcie 1 należy wykonać remont pomieszczeń 0.5, 0.7, 0.8, 0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.25, cześć korytarza 0.24 3. Remont pozostałych pomieszczeń (0.1, 0.2, 0.3, 0.20, 0.21, 0.22, 0.23, pozostała część korytarza 0.24 ) należy prowadzić sukcesywnie, w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem Urzędu. Malowanie pomieszczeń pracowników należy prowadzić od poniedziałku do piątku po godzinie 16. Każdy pokój pracowniczy, w którym rozpoczęto prace malarskie musi być zakończony i posprzątany do godziny 22.00. Wszelkie odstępstwa od ww. zastrzeżeń wymagają każdorazowego uzgodnienia z administratorem obiektu oraz uzyskania jego zgody. 5) Zakres niniejszego postępowania nie obejmuje wyposażenie obiektu w meble .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach