Przetargi.pl
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Solcu Starym

Szkoła Podstawowa w Solcu Starym ogłasza przetarg

  • Adres: 28-225 Szydłów, Solec 22
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 698 700 494 , fax. 41 354 51 02
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Solcu Starym
    Solec 22 22
    28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 698 700 494, fax. 41 354 51 02
    REGON: 29041896700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Szkoły Podstawowej w Solcu Starym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Dach a) Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego i jego utylizacja ~ 1230 m2 b) Uzupełnienie tynków kominów wraz z malowaniem po wcześniejszym usunięciu uszkodzonych warstw tynku - 13 szt c) Pokrycie dachu blachodachówką w kolorze brązowym wraz z uzupełnieniem łat drewnianych dachu ~1230 m2 d) Wykonanie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i obróbki okapów e) Montaż instalacji odgromowej ~78 m 2) Parter a) Demontaż istniejących posadzek i uzupełnienie nierówności zaprawą ~618 m2 b) Wykonanie wylewek samopoziomujących ~618 m2 c) Wykonanie posadzek z tarketu zgrzewanych z cokolikiem ~618 m d) Remont sanitariatów: - wymiana urządzeń sanitarnych wraz z demontażem i utylizacją istniejących - baterie i górnopłuki - 22 szt - montaż bojlera elektrycznego do zasilania w ciepła wodę łazienki - 1 szt - wykonanie -fartuchów- ściennych z płytek ceramicznych w salach lekcyjnych - 10 szt - zabudowa pionów wentylacyjnych płyta gipsową i uzupełnienie płytkami ceramicznymi e) Wykonanie okładziny z płytek ceramicznych w pomieszczeniu nr 9 do wysokości 2,0m - aneks kuchenny f) Demontaż istniejących drzwi wewnętrznych i montaż nowych drzwi drewnianych - 22 szt g) Wymiana kratek wentylacyjnych z żaluzjami - 40 szt h) Wymiana okna wewnętrznego wraz z parapetem w pomieszczeniu dyżurki - 1 szt i) Wymiana uszkodzonych grzejników centralnego ogrzewania - 6 szt j) Wymiana uszkodzonych lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych - 5 szt k) Dwukrotne malowanie wszystkich pomieszczeń farba zmywalną wraz z lamperiami do wysokości 1,5m ~1880 m2 l) Wykonanie tapet z włókna szklanego w pomieszczeniach 1-1 i 1-12 ~98 m2 3) Usunięcie gruzu i odpadów z robót budowlanych zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. 07. 39. 251 z póź. zm.), Ze względu na realizację robót w czynnym obiekcie, w trakcie roku szkolnego, należy zapewnić: a) Zabezpieczenie placu budowy przed dostępem dla osób niezatrudnionych, szczególnie dzieci, b) Zabezpieczenie pomieszczeń, w których realizowane będą prace przed dostępem osób niezatrudnionych, szczególnie dzieci, Udostępnianie pomieszczeń do wykonywania prac będzie się odbywać na podstawie uzgodnień z dyrektorem szkoły. c) Zabezpieczenie obiektu przed opadami atmosferycznymi tak, aby uniemożliwić -zalanie- niższych kondygnacji, Uwagi: 1) Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w załączeniu do SIWZ, 2) Przy określeniu ceny, obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z analizy dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz wnioski wypływające z przeprowadzonych ewentualnie wizji lokalnych w terenie oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia, 3) Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zadania powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych, 4) Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w dokumentacji są przykładowe. Dopuszcza się -rozwiązania równoważne-, zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach takich samych lub lepszych od podanych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały odpowiadają opisanym przez zamawiającego 5) Odpady powstałe w toku realizacji inwestycji należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. 07. 39. 251 z póź. zm.), 6) Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000, 00 PLN, wniesionym do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas skrócenia ealizacji całego zamowienia (w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. szydlow.bip.jur.pl/kategorie/szkola_podstawowa_w_solcu_77
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach