Gmina Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Piaskowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
- Data zamieszczenia: 2018-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
Piaskowa 1
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
REGON: 390647311
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont Budynku Szkoły Podstawowej w Przedmościu [Intensywne opady deszczu silny wiatr październik 2017]” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W związku z licznymi ubytkami w połaci dachowej zachodzi konieczność przełożenia i trwałego zamocowania wkrętami spadających dachówek z dachu szkoły. W tym celu należy ustawić rusztowanie zdemontować instalację odgromową i poprawić mocowanie gąsiorów opierzenia i taśm ołowianych, prawidłowo i trwale zamocować dachówkę wkrętami uzupełniając ubytki. W związku z porywami wiatru nastąpiło uszkodzenie komina, który należy częściowo przemurować wylać czapkę betonową na kominie. W skład robót remontowych wchodzą prace polegające na uszczelnieniu spękań na powierzchni dachu, uszczelnieniu ubytków na styku obróbek z murem. Liczne zacieki w pomieszczeniach szkolnych świadczą o konieczności remontu pokrycia papowego (pokrycie z szarą i czerwoną posypką). Na dachu pokrytym papa czerwoną posypką należy zerwać pokrycie i położyć nowe. W celu poprawy szczelności dachu należy uzupełnić brakujące obróbki o obróbkę dylatacyjną – spękanie podłużne i inne niezbędne do prawidłowego wykonania pokrycia. Po wykonaniu prac dekarskich należy odtworzyć zwody instalacji odgromowej. W przedmiarze uwzględniono prace polegające na odtworzeniu wymalowań pozalewanych okładzin gipsowych, ścian sali gimnastycznej i zapleczy tj. odtworzeniu obudowy gipsowej wraz z poszpachlowaniem i pomalowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 800,00 złotych (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Głogów w Banku Spółdzielczym w Głogowie 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004 z dopiskiem „wadium – „Remont Budynku Szkoły Podstawowej w Przedmościu [Intensywne opady deszczu silny wiatr październik 2017]” – tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku (UWAGA: w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2.2. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmiotu o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) –załączane do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do kasy). W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewnić możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez konieczności naruszania integralności samej oferty. 2.3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 3.1. musi być wystawione na Gminę Głogów, ul. Piastowska 1, 67-200 Głogów, 3.2. musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 3.3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; 3.4. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania z ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu kasa Referatu finansowego wydaje, pracownik merytoryczny przesyła Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie – tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na remoncie budynków użyteczności publicznej (wykonanie pokryć dachowych) każde o wartości brutto min. 200 000,00 zł i potwierdzi należyte wykonanie tych robót budowlanych przy pomocy dowodów (np. referencje), zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy – jako dokument pomocniczy podczas procesu inwestycyjnego. Dla kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną należy podać stawkę roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk oraz tabelę elementów scalonych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynkach oświatowych w Smolniku
Dodano: 2024-04-22 - Wymiana pokrycia dachowego na budynkach oświatowych w Smolniku
Dodano: 2024-03-12 - REMONT DACHU WRAZ Z JEGO MALOWANIEM DLA BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI I KULTURY W OLEŚNICY
Dodano: 2023-08-09 - REMONT DACHU WRAZ Z JEGO MALOWANIEM DLA BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI I KULTURY W OLEŚNICY
Dodano: 2023-05-31 - Realizacja zadania pn. Roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu w obiekcie KWP we Wrocławiu ul. Graniczna 24 – hangar
Dodano: 2022-08-23 - Przebudowa budynku remizy pn.: „Modernizacja budynku remizy OSP w Ścinawie”
Dodano: 2020-06-16 - Wykonanie robót budowlanych na budynku MG Przedszkola w Leśnej
Dodano: 2020-06-03 - „Remont Centrum Kultury i Biblioteka w Bardzie.”
Dodano: 2020-05-29 - Modernizacja budynku GOK w Przedmościu
Dodano: 2020-05-12 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i wieżyczki z sygnaturką nad klatką schodową budynku Muzeum Miejskiego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 30 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont Muzeum Miejskiego w Dzierżoniowie”
Dodano: 2020-04-22