Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej we wsi Rajki

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 857 302 015
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 857 302 015
    REGON: 5065900700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy wiejskiej we wsi Rajki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej we wsi Rajki na działce o nr ew. 218. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót branży budowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej. 1.1 Zakres robót branży budowlanej i sanitarnej: 1.1.1 demontaż desek boazeryjnych na wysokości lamperii w pom. zaplecza, 1.1.2 wymiana istniejących podłóg drewnianych na posadzkę z płytek gresowych, 1.1.3 wymurowanie ścianek działowych w celu wydzielenia pom. WC, 1.1.4 wykucie otworów drzwiowych w ścianie wewnętrznej, 1.1.5 zamurowanie otworu okiennego w pom. WC, 1.1.6 wymiana drzwi i okien, 1.1.7 wymiana izolacji stropu na wełnę mineralną, 1.1.8 wymiana podsufitki z płyty pilśniowej na sufit podwieszany z płyt kartonowogipsowych, 1.1.9 remont powierzchni ścian wewnętrznych, 1.1.10 montaż kominka na drewno, 1.1.11 ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą BSO, 1.1.12 wykonanie przy budynku opaski z kostki betonowej, 1.1.13 remont schodów zewnętrznych, 1.1.14 wykonanie przyłącza wodociągowego i sanitarnego ze zbiornikiem szczelnym na ścieki, 1.2 Opis szczegółowy robót remontowych. 1.2.1 rozbiórka drewnianej sceny w pom. sali świetlicy, 1.2.2 demontaż boazerii drewnianej usytuowanej na wysokości lamperii w pomieszczeniach zaplecza, 1.2.3 rozbiórka drewnianych podłóg wraz z legarami we wszystkich pomieszczeniach oprócz wiatrołapu, 1.2.4 rozbiórka posadzki betonowej w wiatrołapie i na podeście wejściowym, 1.2.5 rozbiórka betonowych schodów zewnętrznych, 1.2.6 rozebranie sufitu z płyty pilśniowej wraz z częścią uszkodzonych i osłabionych desek podsufitki, 1.2.7 oczyszczenie stropu z polepy, 1.2.8 wykonanie w ścianie wewnętrznej nośnej dwóch otworów na drzwi do pom. WC. 1.2.9 wykucie w ścianie wewnętrznej nośnej otworów na wymurowanie dwóch rzędów pustaków wentylacyjnych ceramicznych, 1.2.10 zdemontowanie wszystkich okien i drzwi wraz z ościeżnicami, 1.2.11 zbicie na ścianach odstającego i spękanego tynku, 1.2.12 zdemontowanie istniejących parapetów okiennych, 1.2.13 zdemontowanie i zamontowanie rur spustowych, 1.2.14 zamurowanie istniejącego otworu okiennego w pom. WC i otworu drzwiowego w ścianie pomiędzy pom. socjalnym, a WC przy pomocy pustaków z betonu komórkowego, 1.2.15 wykonanie we wszystkich pomieszczeniach wewnętrznych nowej posadzki. 1.2.16 wymurowanie ściankę działową gr.12 cm z pustaków komórkowych w pom. WC, 1.2.17 w pom. WC obudować pion kanalizacyjny płytami gipsowo-kartonowymi na konstrukcji z profili stalowych, 1.2.18 przewody wentylacyjne wymurować z pustaków wentylacyjnych ceramicznych 19x19x24cm i wyprowadzić ponad dach wywiewkami blaszanymi. Piony wentylacyjne usytuowane w ścianie nośnej wewnętrznej rozpocząć na wysokości 2,48m licząc od poziomu posadzki. Kratki wentylacyjne stalowe powlekane umieścić na wysokości ok. 15cm od sufitu. W pomieszczeniach WC w otworach wentylacyjnych zamontować wentylatorki elektryczne załączane wraz z oświetleniem, 1.2.19 na ścianach murowanych projektowanych wykonać tynk cem-wap III kategorii. Na ścianach istniejących uzupełnić tynk spękany i odpadający, oczyścić ze starej farby. W pomieszczeniach WC oraz w pom. socjalnym na ścianie z umywalką oraz zlewozmywakiem ułożyć glazurę do wysokości 2,0m. Na pozostałych ścianach wewnętrznych wykonać 1,5m lamperię z mozaiki żywicznej o średnicy granulek 1,2mm, 1.2.20 sufit wykonać z płyt kartonowo - gipsowych GKFI gr. 12,50 mm na ruszcie drewnianym. 1.2.21 w pom. socjalnym w stropie umieścić schody strychowe składane o wym. 120 x 70cm o EI15min U=0,6 W/m²K, 1.2.22 wstawić okna z PCV zespolone dwudzielne ze szprosami w pom. użytkowych oraz jedno okienko z PCV zespolone w pom. wiatrołapu. Współczynnik przenikania ciepła dla nowych okien Uw≤1,3W/m²xK. Pod oknami wewnątrz pomieszczeń zamontować parapety z PCV o szer. 25cm, 1.2.23 wstawić drzwi zewnętrzne blaszane z ościeżnicą metalową o U≤1,5W/m²xK. W drzwiach zamontować dwa zamki zabezpieczające. Drzwi wewnętrzne płytowe z okleiną drewnopodobną i ościeżnicą drewnianą, 1.2.24 do istniejącego komina wpuścić rurę stalową spalinową Ø150/2, 1.2.25 w sali świetlicy wykonać kominek o mocy grzewczej 12 KV z wkładem żeliwnym na drewno. 1.2.26 wykonać schody zewnętrzne betonowe wraz z zamontowaniem wycieraczki stalowej o wymiarach 40 x 60cm, 1.2.27 obłożyć schody zewnętrzne płytami gresowymi mrozoodpornymi i antypoślizgowymi układanymi na klej, 1.2.28 ściany zewnętrzne ocieplić styropianem metodą BSO: a) cokół budynku – styropian XPS gr. 8cm, b) powyżej cokołu – styropian EPS70-038 gr.10cm, 1.2.29 z trzech stron (po bokach i z góry) otworów okiennych na elewacji budynku dokleić opaski o szerokości 8cm i grubości 2 cm ze styropianu. 1.2.30 parapety zewnętrzne pod oknami wykonać z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, 1.2.31 przy budynku wykonać opaskę o szer. 0,5m z kostki betonowej gr. 6cm i obrzeżami betonowymi 30 x 8cm, 1.2.32 wykonać zbiornik szczelny na nieczystości ciekłe (żelbetowy, prefabrykowany z betonu C35/45 z płytą przykrywającą kl. obc. E 60 kN/oś, włazem żeliwnym B125 pojemność 8÷10m³). 1.2.33 podłączyć zbiornik do instalacji kanalizacyjnej budynku rurą PCV160 typu średniego o złączach uszczelnionych uszczelką gumową dwuwargową ułożoną w wykopie na podsypce 15cm i nadsypce 15cm z piasku, 1.2.34 poziomy i piony instalacji wewnętrznej sanitarnej wykonać z rur kanalizacyjnych PP (mniejsze średnice) i PCV. Połączenia rur na wcisk z uszczelką gumową. Pion kanalizacyjny wyprowadzić ponad dach i zakończyć wywiewką Ø110mm. 1.2.35 podejścia do przyborów sanitarnych układać ze spadkiem nie mniejszym niż 2%. 1.2.36 podłączenie wody do budynku należy wykonać z istniejącej sieci wodociągowej Ø110mm położonej w pasie drogowym (nr ewid. działki 210). Przyłącze wykonać z rur wodociągowych wysokociśnieniowych PE Ø32 1MPa, łączonych elektrooporowo. 1.2.37 w pomieszczeniach WC zamontować sedesy typu kompakt i umywalki porcelanowe o szer. 50cm, 1.2.38 w pomieszczeniu socjalnym zamontować zlewozmywak dwukomorowy z blachy nierdzewnej wraz z szafką, umywalką porcelanową szer. 50cm, a na ścianie zainstalować bojler elektryczny 50 l z zaworem bezpieczeństwa do podgrzania wody użytkowej, 1.2.39 instalację wodociągową wykonać z rur polietylenowych z osłoną antydyfuzyjną i wkładką aluminiową typoszeregu PN10. Rury prowadzić pod posadzką w warstwie izolacyjnej i w bruzdach wykutych w ścianach, 1.3 Zakres robót branży elektrycznej: 1.3.1 wykonanie demontażu (rozdzielnicy, opraw oświetleniowych żarowych, gniazd instalacyjnych wtykowych nieuszczelnionych podtynkowych i natynkowych, nieuszczelnionych łączników podtynkowych i natynkowych, przewodów układanych pod tynkiem płaskich lub kabelkowych okrągłych), 1.3.2 wykonanie rozdzielnicy głównej, 1.3.3 wykonanie wewnętrznych linii zasilających –WLZ, 1.3.4 wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, siły, gniazd wtykowych i połączeń wyrównawczych, niskoprądowych, 1.3.5 wykonanie instalacji odgromowej, 1.3.6 wykonanie badań i pomiarów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w branżowej dokumentacji projektowej, branżowych przedmiarach robót oraz branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Standardy jakościowe zamówienia zostały opisane w branżowych dokumentacjach projektowych oraz branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób fizycznych wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie robót budowlanych (elewacyjne, malowanie, szpachlowanie), b) wykonanie robót instalacji elektrycznej, c) wykonanie robót instalacji wod. – kan. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 9. Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. 12. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz OFERTA -zał. nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi zał nr 1A i 1B do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 7 do SIWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawcy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył podmiot udostępniający zasób z Wykonawcą 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach