Przetargi.pl
Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 - etap VI - IX

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713879501 , fax. +48713120111
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48713879501, fax. +48713120111
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 - etap VI - IX
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: „Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 - etap VI - IX” w tym: 1) Zadanie I – Roboty budowlano-remontowe i elektro-montażowe 2) Zadanie II – Renowacja stolarki drzwiowej Zakresem zamówienia objęte są następujące pomieszczenia: pokoje biurowe nr nr: 24, 23, 22, 21 i korytarz na 1 piętrze, pomieszczenie nr 31 na poddaszu oraz pokoje biurowe na parterze: nr 01-02 i 012. 2. Adres inwestycji: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks.Dz.W. Bochenka 6 3. W zakres prac wchodzić będą następujące roboty: 1) Zadanie I – roboty budowlane a) Rozbiórka podłóg z paneli b) Renowacja parkietów z uzupełnieniem deszczułek – opcja c) Montaż nowych podłóg z paneli – opcja d) Usunięcie starych powłok malarskich - opcja e) Wykonanie gładzi na ścianach – opcja f) Malowanie sufitów i ścian g) Malowanie rur i grzejników stalowych. h) Wykonanie pionu wentylacyjnego z rur typu flex-went z obudową gipsowo-kartonową obsługującego pomieszczenia na parterze (toalety, aneks kuchenny) z wyprowadzeniem ponad dach i obsadzeniem kominków dachowych systemowych typu „WiroVent” i) Wykonanie odpowietrzenia pionu kanalizacyjnego za pomocą nasady wentylacyjnej dachowej systemu j.w. j) Okładziny ścian z płytek ceramicznych – fartuch w pom. nr 31 k) Montaż umywalki i zlewozmywaka na szafkach – materiał dostarcza Zamawiający. Szczegółowy zakres określono w przedmiarach robót budowlano-remontowych (Załącznik nr 1a) 2) Zadanie I – Roboty w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej a) Demontaż części istniejących korytek instalacji elektrycznej b) Wymiana okablowania p/t w części pomieszczeń i na korytarzu c) Wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych w pokojach biurowych, wymiana źródeł światła w części opraw istniejących w pokojach d) Wymiana rozdzielnicy piętrowej z wymianą kabla zasilającego na 5 x 10 mm2 z rozdzielnicy głównej e) Ułożenie nowego okablowania strukturalnego w korytkach natynkowych wraz z montażem nowych gniazd teleinformatycznych i zasilających stanowiska komputerowe f) Ułożenie okablowania dla instalacji alarmowej – 6 x 0,5 mm2 g) Ułożenie okablowania dla zasilania klimatyzatorów Szczegółowy zakres prac przedstawia przedmiar (Załącznik nr 1b) i szkice instalacji elektrycznej (Załącznik nr 4). 3) Zadanie II – Renowacja stolarki zabytkowej Renowacja stolarki drzwiowej zabytkowej – istniejące drzwi do pokoi biurowych I piętra - wymiana klamek, zamków, opcjonalnie wymiana zawiasów w niektórych drzwiach w przypadku ich uszkodzenia, renowacja wszystkich wstawek ozdobnych i uzupełnienie brakujących drewnianymi elementami wklejanymi klejem poliuretanowym, uzupełnienie ubytków i uszkodzeń w drzwiach i ościeżnicach drewnianymi elementami wklejanymi klejem poliuretanowym, odnowienie, malowanie ewentualne uzupełnienie lub wykonanie drewnianych opasek wokół ościeżnic drzwi. Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót - renowacja stolarki (Załącznik nr 1c) 4. Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) przedmiary robót, 2) projekt remontu budynku Starostwa Powiatowego, 3) rysunki techniczne – szkice instalacji elektrycznej, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 5. Wymagania dotyczące niektórych materiałów dla Zadania I: 1) Stolarka drzwiowa - Nowo montowane drzwi mają być w systemie z ościeżnicą obejmującą z okleiną drewnopodobną w kolorystyce i wzorze zbliżonym do istniejących drzwi zabytkowych w budynku. Skrzydło drzwiowe typu - LAMINAT PLUS (CPL). Konstrukcja skrzydła - rama z klejonego drewna sosnowego stabilizowana wklejoną ramą drewnianą wzmocnioną metalowym płaskownikiem oraz sklejką wodoodporną z wypełnieniem styropianem. Konstrukcja obustronnie oklejona płytą laminowaną CPL z rysunkiem drewna. Powierzchnia skrzydła powinna mieć ornamentykę we wzorze zbliżonym jak drzwi istniejące wejściowe do pokoi biurowych. Okucia – analogicznie 2) Panele podłogowe – panele montowane w pokojach biurowych powinny spełniać wymagania w klasie co najmniej 32/AC4 o podwyższonej odporności na wilgoć w kolorystyce dąb klasyczny (np. BALTERIO kolekcja „Metamorfose” lub zbliżona), montowane w korytarzach AC4/32 8 mm w kolorystyce dąb bielony. 3) Lakier do parkietów – na korytarzach lakier poliuretanowy dla podłóg intensywnie użytkowanych Bona Traffic lub Domalux Extra Hard lub równoważne, w pomieszczeniach biurowych – lakier poliuretanowy o podwyższonej odporności na intensywne użytkowanie, np.: Opal Kilto lub równoważne. 4) Malowanie ścian – farby akrylowo-lateksowe lub farby lateksowe. Dla „lamperii” - farba emulsyjna odporna na szorowanie. Kolorystyka analogiczna jak ściany istniejące. 5) Osprzęt elektryczny – gniazda zasilające i wyłączniki typu Simon Basic, OSPEL AS lub równoważne. 6) Pod pojęciem mocne panele ledowe 50W należy rozumieć źródło światła, dzięki którym uzyskamy w pomieszczeniu biurowym natężenie oświetlenia o wartości minimum 500 lx (preferowane – 700 lx) a pozostałe parametry powinny być zgodne z wymaganiami obowiązujących norm (dla pomieszczeń biurowych: UGR – 19, Ra – 80). Wymieniane źródła światła w oprawach przewidzianych do pozostawienia – „świetlówki ledowe” - powinny dawać natężenie światła co najmniej zgodne z normami dla pomieszczeń komunikacyjnych (korytarze i klatki schodowe) lub pomieszczeń biurowych. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 ze zm.), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rysunkami technicznymi instalacji elektrycznej, przepisami prawa, w tym z zakresu BHP, normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne. 7. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym w związku z tym nie mogą stanowić uciążliwości dla pracowników urzędu. Preferowany czas pracy poza godzinami działalności urzędu (godziny popołudniowe oraz dni wolne od pracy). Wykonywanie prac w godzinach urzędowania będzie wymagało każdorazowo uzyskania zgody Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych, pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji przetargowej, posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz uzyskania od Zamawiającego uprzedniej pisemnej zgody na proponowane zmiany. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2) Zadanie II – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy zapłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, Wydział Finansowy, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (Formularz nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu); formularz ofertowy – wg. formularza nr 1; kosztorys ofertowy w formie uproszczonej dla Zadania I/ Zadania II/; tabela wskaźników rozliczeniowych – wg. formularza nr 6; pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA:  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;  Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ust. 2 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach