Przetargi.pl
Remont budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6

Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3220155 , fax. 68 3220155
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
    Pl. Słowiański 1 1
    65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3220155, fax. 68 3220155
    REGON: 00032544600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie: 2.1. Odświeżenie polegające na malowaniu wg załączonego projektu kolorystyki wnętrz, 2.2. Naprawy gzymsów zniszczonych przez siadające gołębie, 2.3. Montaż na gzymsach i parapetach elewacji budynku taśm igiełkowych chroniących te gzymsy i parapety przed ponownym niszczeniem Zakres robót - odświeżenie polegające na malowaniu wg załączonego projektu kolorystyki wnętrz obejmuje: a) delikatnie usunięcie istniejących powłok malarskich, b) wykonanie rekonstrukcji ewentualnie ujawnionych ubytków, c) po czym przystąpienie do ich malowania. d) w zakresie portalu do sali konferencyjnej oczyszczenie (np.: odkurzaczami przemysłowymi, szczotkami z włosia) z kurzu, uzupełnienie ubytków i scalenie polichromi metodami konserwatorskimi. e) oczyszczenie (z kurzu i z osadów) listew składających się na dekorację sufitów nad korytarzami, klatką schodową, oraz salą konferencyjną oraz rozety w suficie kasetonowym nad klatką schodową. f) dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich (dwa kolory), sufit i ściany, g)demontaż i montaż opraw oświetleniowych i przełączników. Zakres robót - naprawa/remont elewacji obejmuje: a) oczyszczenie pilastrów na elewacji północnej (od strony szybu windowego) z zielonych plam zakażenia mikrobiologicznego (zielone plamy kolonii glonów i zielenic), b) przeprowadzenie zabiegu dezynfekcji preparatem biobójczym (np. KEIM Algicid Plus lub wg zastosowanego systemu tynków : Remmers, Baumit, STO, lub równoważny), metodą natryskową, c) oczyszczenie i zmycie wszystkich gzymsów na elewacji wschodniej, południowej i zachodniej z odchodów ptasich, d) naprawę niewielkich spękań tynku na gzymsach mineralną szpachlówką powierzchniową Remmers Feinputz (nr art. 0408/0524), na elewacji wschodniej, południowej i zachodniej e) malowanie pilastrów i gzymsów na elewacji wschodniej, południowej i zachodniej w kolorze istniejącym (wg dokumentacji powykonawczej ww.), malowanie farbami akrylowymi wg kolornika DECORAL kolor 0138. Zakres robót - montaż obejmuje zamontowanie na wszystkich gzymsach na elewacji wschodniej, południowej i zachodniej i głowicach pilastrów na elewacji wschodniej kolców przeciw ptakom (aluminiowe typ PIK 20P). 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne 8.1. Wykonawca rozpocznie i będzie realizował roboty zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym, zwanym w dalszej części SIWZ harmonogramem. Należy powiadomić Zamawiającego na piśmie o terminie rozpoczęcia prac oraz z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie zakończenia robót na obiekcie. 8.2. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić funkcjonowania Sądu Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w okresie wolnym od pracy. 8.3. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie prowadzenia robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za: 8.3.1. sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu, 8.3.2. prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401) 9.Wymagania dot. gwarancji Wykonawca wyłoniony w przetargu udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach