Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3220155 , fax. 68 3220155
- Data zamieszczenia: 2014-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
Pl. Słowiański 1 1
65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3220155, fax. 68 3220155
REGON: 00032544600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 25 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w załączonych do SIWZ projektach oraz w kosztorysach ofertowych / przedmiarach robót. obejmuje: a) remont instalacji grzewczej i technologii kotłowni (wymiana 2 pomp, naczynia przeponowego montaż seperatora powietrza, wymiana zaworów przygrzejnikowych, demontaż i ponowny montaż jednostek wewnętrznych klimatyzatorów i grzejników i ich ponowny montaż po dociepleniu ścian - dotyczy poddasza ), b) osuszenie i odgrzybienie ścian w piwnicy i w części parteru, c) docieplenie ścian kolankowych i skośnych sufitów poddasza użytkowego oraz 2 ścian pomieszczenia na II piętrze, d) docieplenie posadzki w pomieszczeniu na parterze, e) montaż barier śniegowych/płotków śniegowych na zachodniej i południowej połaci dachowej. f) zmianę lokalizacji gniazd wtykowych, czujek p. poż. oraz opraw oświetleniowych nas poddaszu użytkowym z uwagi na docieplenie ścian i sufitów na tej kondygnacji, g) demontaż i ponowny montaż wraz z rozruchem istniejących jednostek wewnętrznych klimatyzacyjnych na poddaszu użytkowym - po zakończeniu docieplenia 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z obowiązującymi warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w załączonych projektach dla przedmiotu zamówienia. 7.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne: 8.1. Wykonawca rozpocznie i będzie realizował roboty zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym, zwanym w dalszej części SIWZ harmonogramem. Należy powiadomić Zamawiającego na piśmie o terminie rozpoczęcia prac oraz z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie zakończenia robót na obiekcie. 8.2. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić funkcjonowania Sądu. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w okresie wolnym od pracy. 8.3. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie prowadzenia prac remontowych . Szczególnie jest odpowiedzialny za: 8.3.1. sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 prawa budowlanego) , tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu, 8.3.2. prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401) 9. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca wyłoniony w przetargu udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Wymagany termin wykonania zamówienia 2014-10-30, a remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią do 2014-08-31. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 10 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 60/PN/2016.
Dodano: 2016-06-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 516 W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM. SPRAWA NR 37/PN/2016.
Dodano: 2016-05-04 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT DACHU, KLATKI SCHODOWEJ Z SZYBEM WINDY ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I ODGROMOWEJ W BUDYNKU NR 126 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. SPRAWA NR 57/PN/2015.
Dodano: 2015-07-14 - REMONT INSTALACJI WOD. -KAN, CO I ELEKTRYCZNEJ ORAZ PRACE WYKOŃCZENIOWE W BUDYNKU POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII w Świebodzinie przy ul. Świerczewskiego 58
Dodano: 2015-06-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU NR 528 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. SPRAWA NR 47/PN/2015.
Dodano: 2015-06-02 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT DACHU, WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ, WYMIANA BRAM W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 13 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 4229 W KROŚNIE ODRZ. SPRAWA 32/PN/2015.
Dodano: 2015-05-14 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO W CZERWIEŃSKU. SPRAWA 19/PN/2015.
Dodano: 2015-04-03 - Przebudowa sanitariatów w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli
Dodano: 2015-03-19 - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Sulęcinie przy ul. Lipowej 18A
Dodano: 2014-02-19 - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego przy ul. Lipowej 16 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sulęcinie
Dodano: 2014-02-19