Przetargi.pl
Remont budynku Remizy OSP w Dziewięciołach, gmina Miechów , działka nr ewid.228/2

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32200 Miechów, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 413 832 378
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
    ul. Sienkiewicza 25
    32200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3830040 w. 19, fax. 413 832 378
    REGON: 52394000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Remizy OSP w Dziewięciołach, gmina Miechów , działka nr ewid.228/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących następujące zadania częściowe : Zadanie częściowe Nr 1 Zadanie Częściowe Nr 1 – Remont budynku Remizy OSP w Dziewięciołach Przedmiotem zamówienia jest : Remont stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrzna Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi wokół budynku Docieplenie stropu Adaptacja pomieszczeń na chłodnię Zadanie częściowe Nr 2 - Remont pokrycia dachowego budynku Remizy OSP w Dziewięciołach Przedmiotem zamówienia jest : a) Przemurowanie istniejących kominów b) Uzupełnienie elementów więźby dachowej , wykonanie nowych podbitek c)Wykonanie obróbek blacharskich, orynnowania d) Przygotowanie podłoża i malowanie pokrycia dachowego e) Wywóz gruzu II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ dla poszczególnych zadań częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia– nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach