Przetargi.pl
Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Goleniowie (parter)

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, Stoisława 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
    Stoisława 6
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000000419
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/po-szczecin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Goleniowie (parter)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy pn. „Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Goleniowie (parter)".2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje realizację wszystkich robót wynikających z dokumentacji projektowej wymienionej w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy umowy. Wykonawca powinien wykonać zakres prac wskazanych w zestawieniu prac do wykonania. 3. Przedmiary robót wymienione w załączniku nr 1 do umowy mają wyłącznie charakter pomocniczy. Oznacza to, że prace, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet wówczas, jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót.4. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą przeprowadzane na obiekcie czynnym. Prokuratura urzęduje w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 7.30-15.30. Prace poza godzinami urzędowania mogą być wykonywane za zgodą Użytkownika i Zamawiającego. Zgoda będzie udzielana na Radach Budowy. 5. Dla potrzeb przygotowania przez Wykonawców oferty, a następnie realizacji umowy wersją wiążącą dokumentacji jest wersja PDF. Rysunki i część opisowa są w dokumentacji wzajemnie uzupełniającymi się. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej, a nie pokazane na rysunkach oraz pokazane na rysunkach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane jakby były ujęte w obu. W przypadku wątpliwości, co do interpretacji niniejszej dokumentacji, Wykonawca przed złożeniem oferty powinien je wyjaśnić z Zamawiającym, który jako jedyny jest upoważniony do autoryzacji i dokonywania jakichkolwiek zmian lub odstępstw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego:NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0026 1313 9120 00002) w gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.W sytuacji określonej w ppkt 2-4 dokumenty wadialne muszą zostać dołączone do oferty w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować :a) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca co najmniej2-letnie doświadczenie zawodowe;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach