Przetargi.pl
Remont budynku oświatowego w Świerklanach Dolnych: zadanie nr 1 - remont elewacji oraz dachu zadanie nr 2 - modernizacja instalacji c.w.u.

Gmina Świerklany ogłasza przetarg

  • Adres: 44264 Jankowice, ul. Świerklańska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 327 500 , fax. 324 327 509
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
    ul. Świerklańska 54
    44264 Jankowice, woj. śląskie
    tel. 324 327 500, fax. 324 327 509
    REGON: 27625900800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku oświatowego w Świerklanach Dolnych: zadanie nr 1 - remont elewacji oraz dachu zadanie nr 2 - modernizacja instalacji c.w.u.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku oświatowego zlokalizowanego w Świerklanach Dolnych przy ul. 3 Maja 18: zadanie nr 1 – remont elewacji oraz dachu, zadanie nr 2 – modernizacja instalacji c.w.u. 3.3. Zamawiający informuje, iż z uwagi na fakt że przedmiot zamówienia stanowi remont obiektu, nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu przepis art. 29 ust. 5 Pzp. 3.4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 3.4.1. zadanie nr 1:  renowacji ścian zewnętrznych czterech przedmiotowych segmentów w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej,  renowacji pokrycia dachowego czterech przedmiotowych segmentów,  wymiany obróbek blacharskich murków ogniowych, gzymsów pod rynnami, dylatacji pionowych, obróbek przy kominach,  wymiany rynien dachowych i rur spustowych (rury spustowe podłączone do kanalizacji deszczowej do wymiany w zakresie do istniejącego czyszczaka), 3.4.2. zadanie nr 2:  wymiany ścianek działowych natrysków w dwóch zapleczach sanitarnych,  częściowej wymiany płytek ceramicznych na ścianach i posadzce w zapleczach sanitarnych,  wymiany wewnętrznej instalacji zimnej wody i ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji,  wymiany wewnętrznej i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,  wymiany kotła i armatury w kotłowni gazowej. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.5.1. dokumentacji projektowej, 3.5.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3.5.3. istotnych postanowieniach umowy. 3.6. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z: 3.6.1. ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 ze zm.), 3.6.2. ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 ze zm.), 3.6.3. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8.1.1. dla zadania nr 1: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 8.1.2. dla zadania nr 2: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) na okres co najmniej równoważny okresowi związania ofertą. 8.2. Wadium musi być wniesione do dnia 05.03.2018 r. do godz. 10,00. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.3.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju nr 39 8470 0001 2001 0012 9323 0005 z dopiskiem: wadium w postępowaniu pn.: Remont budynku oświatowego w Świerklanach Dolnych: zadanie nr 1 - remont elewacji oraz dachu zadanie nr 2 - modernizacja instalacji c.w.u. 8.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.3.3. gwarancjach bankowych; 8.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014.1804). 8.4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 8.2. SIWZ. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 8.5. Pozostałe formy wadium należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Gminy Świerklany (I piętro) w terminie określonym w pkt 8.2., a kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.13.1. załącznik nr 1 – Formularz Oferty; 10.13.2. załącznik nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. wykluczenia; 10.13.3. załącznik nr 3 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. warunków udziału; 10.13.4. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu [jeśli dotyczy]; 10.13.5. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo [jeśli dotyczy]. Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 10.13.6. załącznik nr 4 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie zdolności finansowej i ekonomicznej [jeśli dotyczy]; 10.13.7. załącznik nr 5 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie zdolności zawodowej [jeśli dotyczy]; 10.13.8. kosztorysy ofertowe uproszczone: a) tom I – część budowlana [jeśli dotyczy] b) tom II – część instalacyjna [jeśli dotyczy]

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach