Przetargi.pl
Remont budynku nr 4 - Wysoka Głogowska, 36-061

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 4 - Wysoka Głogowska, 36-061
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont budynku nr 4 w miejscowości Wysoka Głogowska. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: ROBOTY BUDOWLANE 1. Roboty rozbiórkowe: - skucie tynków we wszystkich pomieszczeniach (100% tynków na ścianach wewnętrznych), - skucie tynków na sufitach wewnątrz pomieszczeń (100%), - skucie wszystkich tynków zewnętrznych wraz z gzymsami na elewacjach, - rozebranie daszków nad wejściami, - skucie parapetów z cegły, - wykucie z muru podokienników, - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - rozebranie pieców kaflowych, - rozbiórkę zbędnych ścian działowych, - powiększenie istniejących otworów drzwiowych, - wykucie w ścianach z cegieł otworów drzwiowych i okiennych, - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych oraz z płytek, - zerwanie wylewki cementowej, - rozbiórka izolacji z papy, podłoża betonowe, - wykonanie wykopów w celu wykonania iniekcji krystalicznej, - rozebranie istniejących schodów o konstrukcji stalowej, - wykucie z muru krat okiennych, - rozebranie rynien, rur spustowych, podokienników stalowych i innych obróbek blacharskich, - wykucie okien i drzwi (wraz z ościeżnicami), - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - wywóz nadmiaru ziemi. 2. Schody stalowe zewnętrzne. - roboty ziemne, - wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii, - wykonanie zbrojenia, - wykonanie ław fundamentowych, - zasypywanie wykopów, - wykonanie schodów stalowych, - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego (czyszczenie, odtłuszczanie, cynkowanie, malowanie farbą gruntującą oraz nawierzchniową). 3. Ramy stalowe, nadproża, kraty. - wykonanie stemplowań, - wykonanie wykuć bruzd pionowych i poziomych, - montaż ram stalowych, - wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek stalowych, - obsadzenie belek stalowych, - montaż krat stalowych, - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego (czyszczenie, odtłuszczanie, malowanie farbą gruntującą oraz nawierzchniową), - obmurowanie końcówek belek stalowych, - umocowanie siatek tynkarskich, - uzupełnienie tynków. 4. Wentylacja grawitacyjna. - odgruzowanie, czyszczenie i sprawdzenie istniejących kanałów wentylacyjnych, - wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, - wykonanie izolacji z wełny mineralnej, - wykonanie obudowy z płyt g-k, - zamontowanie drzwiczek rewizyjnych i kratek, - zamontowanie nakryw kominów, wywietrzaków dachowych na podstawach, - montaż nawiewników ściennych. 5. Elementy z blachy. - wykonanie nowych obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, parapety zewnętrzne), - montaż ławy kominiarskiej, - montaż stopni kominiarskich. 6. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna: - montaż nowych okien z PCV wraz z ościeżnicami, rozwieralno - uchylne + rozwieralne, z folią matującą na szybach, z parapetem – O1 (4szt.), O2 (1szt.), O3 (2szt.), - wymiana wkładu szybowego w oknach istniejących z PCV, z parapetem – WS (2szt.), - naklejenie folii samoprzylepnej matującej na istniejących oknach z PVC – F (3szt.), - montaż drzwi stalowych zewnętrznych z ościeżnicą, kl. odporności min. RC-3, wyposażone w dwa zamki certyfikowane (zgodnie z normą obronną NO-04-A009:2017), z trzema zawiasami, z samozamykaczami: Dz1 – 2szt., - montaż drzwi stalowych zewnętrznych z ościeżnicą, z trzema zawiasami, z samozamykaczami: Dz2 – 1szt., Dz3 – 1szt. 7. Izolacja ścian podziemia: - wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej, - wykonanie izolacji powierzchni pionowych, - montaż siatki, nałożenie masy tynkarskiej, nałożenie tynków mozaikowych, - zasypywanie wykopów. 8. Elewacja: - oczyszczenie ścian zewnętrznych, - przygotowanie podłoża do docieplenia, - przyklejanie płyt styropianowych, - montaż siatki, - montaż kątowników w celu ochrony narożników, - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, - wykonanie powłok malarskich zewnętrznych ścian osłonowych, - wykończenie daszków nad wejściami. 9. Ścianki działowe i przegrody. - wymurowanie nowych ścian działowych, - ułożenie nadproży, - umocowanie siatek tynkarskich, - uzupełnienie tynków, - obudowanie pojedynczych elementów płytami g-k, - gruntowanie podłoży z płyt g-k. 10. Stolarka drzwiowa wewnętrzna. - montaż drzwi płycinowych wewnętrznych, pełnych, wraz z ościeżnicą – D1 (1szt.), - montaż drzwi płycinowych wewnętrznych łazienkowych, pełnych, z kratką na dole, wraz z ościeżnicą, z samozamykaczem – D2 (1szt.), - montaż drzwi specjalnych wewnętrznych, wzmocnionych o odporności min. RC1N, wraz z ościeżnicą, z samozamykaczem – D3 (1szt.), - montaż drzwi specjalnych wewnętrznych, z ościeżnicą, kl. odporności min. RC-3, wyposażone w dwa zamki certyfikowane (zgodnie z normą obronną NO-04-A009:2017), z trzema zawiasami, z samozamykaczami: D4 – 2szt., - montaż drzwi stalowych wewnętrznych, pełnych, z wypełnieniem, z ościeżnicą, z kratką na dole, z zestawem do plombowania – D5 (1szt.), - montaż drzwi stalowych wewnętrznych, pełnych, z wypełnieniem, z ościeżnicą, z zestawem do plombowania – D6 (1szt.), - montaż odbojów podłogowych i ściennych. 11. Tynki, okładziny i malowanie ścian i sufitów: - osuszenie, odgrzybienie, dezynfekcja, - przygotowanie ścian i sufitów pod roboty wykończeniowe, - gruntowanie podłoży ścian i sufitów, - wykonanie nowych tynków ścian i sufitów, tynki zwykłe kat. III, - zabezpieczenie narożników kątownikami ze stali nierdzewnej, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i gresowymi, - malowanie 2-krotne ścian i sufitów farbami akrylowymi i emulsyjnymi, - malowanie lamperii farbą olejną, - osadzenie drzwiczek i kratek w ścianach. 12. Podłoża i posadzki: - wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej, - wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych, - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, - wykonanie posadzek z płytek gres z cokolikami, - wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie posadzek z PVC wraz z wywiniętymi cokołami na ścianę, - montaż wycieraczek wewnętrznych i zewnętrznych. 13. Roboty na poddaszu: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej stropu z wełny mineralnej, - ułożenie izolacji paroprzepuszczalnej na ociepleniu stropu, - wykonanie podestów komunikacyjnych na poddaszu. 14. Wyposażenie: - dostawa i montaż szafek wnękowych, - dostawa i montaż szafki kuchennej, - dostawa i montaż blatu kuchennego, - dostawa i montaż akcesoriów sanitarnych. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. ROBOTY SANITARNE Należy wykonać instalacje sanitarne zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Roboty demontażowe: - demontaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania (rurociągów, grzejników, zaworów), - demontaż przykanalików sanitarnych, - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych. 2. Instalacja wodociągowa: - montaż rurociągów z PP z wkładką aluminiową – rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych, - montaż armatury (zaworów przelotowych, czerpalnych, baterii umywalkowych i zmywakowych oraz natryskowej), - montaż zestawu wodomierzowego (wodomierz, zawór antyskażeniowy, filtr, zawory odcinające), - wykonanie prób szczelności, płukania instalacji i dezynfekcji instalacji wodociągowych, - montaż izolacji na instalacji wodociągowej, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. 3. Kanalizacja sanitarna wewnętrzna i odprowadzenie skroplin: - montaż kanalizacji sanitarnej w wykopach wewnątrz budynku oraz na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść i podłączeniem przyborów, - montaż nowych wpustów podłogowych (wszystkie wpusty muszą posiadać zasyfonowanie), - montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych (wyprowadzić ponad dach budynku) oraz zaworu napowietrzającego, - montaż czyszczaków na każdym pionie kanalizacyjnym, - montaż nowych przyborów sanitarnych, - montaż instalacji odprowadzenia skroplin, - wykonanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, - wykonanie umocnień pionowych ścian wykopów, - wykonanie podsypki z piasku, - montaż rur ochronnych, - wykonanie próby szczelności kanałów rurowych, - zasypywanie wykopów piaskiem, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. 4. Zewnętrzna kanalizacja sanitarna, deszczowa, drenaż: - wykonanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, - wykonanie umocnień pionowych ścian wykopów, - wykonanie podsypki z piasku, - wykonanie obsypki i przykrycia rurociągów piaskiem, - wykonanie drenażu wokół budynku, - montaż rurociągów kanalizacyjnych, studzienek kanalizacyjnych, wpustów ulicznych, - montaż zbiornika retencyjnego, - montaż pompy, - podłączenie kanalizacji sanitarnej do istniejących studzienek, - wykonanie kaskad przy studzience D4, - wykonanie próby szczelności kanałów rurowych, - wykonanie izolacji rurociągów łupkami poliuretanowymi w celu zabezpieczenia przed przemarzaniem, - zasypywanie wykopów, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. 5. Instalacja centralnego ogrzewania: - montaż rurociągów stalowych o połączeniach zaciskowych, - montaż grzejników, - montaż armatury c.o. (zawory termostatyczne proste grzejnikowe z nastawą wstępną montowane na zasilaniu, zawory odcinające proste montowane na powrocie, zawory przelotowe, zawory spustowe, głowice termostatyczne, automatyczne zawory odpowietrzające, filtr), - wykonanie prób ciśnieniowych szczelności instalacji wewnętrznej c.o., płukanie instalacji, sprawdzenie działania instalacji podczas próby na gorąco z regulacją, regulacja instalacji c.o., - wykonanie izolacji rurociągów otulinami z pianki poliuretanowej z osłoną z folii PVC, - uruchomienie instalacji. 6. Wentylacja i klimatyzacja: - montaż jednostki zewnętrznej i wewnętrznej do klimatyzacji, - montaż konstrukcji wsporczej, - montaż przewodów klimatyzacyjnych, - wykonanie izolacji oraz płaszcza z blachy aluminiowej na rurociągach, - montaż wentylatorów, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. 7. Roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi: - przebicia otworów w ścianach i dachu, - zamurowanie otworów w ścianach i dachu, - przejścia instalacji wodociągowej przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - wykonanie bruzd poziomych i pionowych pod rurociągi instalacyjne, - zamurowanie bruzd poziomych i pionowych pod rurociągi instalacyjne, - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. ROBOTY ELEKTRYCZNE Należy wykonać instalacje elektryczne zgodnie z dokumentacją projektową. Należy zdemontować całą wewnętrzną instalację elektryczną i oświetleniową wraz z osprzętem. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Zasilanie: - ręczne kopanie rowów kablowych, szerokość dna 0,6m, głębokość 0,8m, - układanie na dnie wykopów kablowych bednarki pełniącej rolę przewodu PE, przekrój FeZn 50 x 4mm = 200mm², - mechaniczne pogrążanie uziomów szpilkowych i łączenie ich z bednarką przez spawanie, - nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego, grubość 0,1m, - układanie rur ochronnych z PCW w wykopie, rura DVK 110mm, - układanie kabli wielożyłowych typu YAKY 4 x 50mm² w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, - układanie kabli wielożyłowych typu YAKY 4 x 50mm² układanych ręcznie w rowach kablowych, przykrycie kabli warstwą piasku 0,1m i gruntem rodzimym 0,3m, - oznakowanie folią kalandrowaną niebieską z PCW uplastycznionego trasy kabli, folia umieszczona na warstwie zagęszczonego gruntu rodzimego o grubości minimum 0,3m nad ułożonym kablem elektroenergetycznym n/n, - ręczne zasypywanie rowów kablowych warstwami zagęszczanymi co 0,3m, - obróbka na sucho żył kabli, - demontaż kabli wielożyłowych układanych w ziemi, dotyczy starych kabli typ YAKY 4 x 35mm², - demontaż złącza kablowego pojedynczego, - wykucie bruzd, - montaż uchwytów na kołkach rozprężnych, pod rury stal-pancerka Ø75mm, - rury stalowo-pancerne Ø75mm układane w gotowych bruzdach, - zaprawianie bruzd, - wciąganie do rur stal-pancerka przewodów izolowanych jednożyłowych typu LgYc 450/750V 35mm² w układzie TNS, (WLZ) - montaż szaf kablowych ZK3a/R na fundamencie prefabrykowanym, masa do 20kg, - układanie w rowach kablowych kabli ziemnych typ YKY 0,6/1kV 3 x 2,5mm², oznakowanie trasy folią kalandrowaną niebieską, zasypanie rowu kablowego, technologia zasypywania i zagęszczania gruntem rodzimym j.w. 2. Główna Tablica Rozdzielcza RG: - wykucie wnęki w ścianie z cegły na zaprawie cementowej, - montaż głównej tablicy rozdzielczej RG wraz z konstrukcją. 3. Tablica Rozdzielcza NP: - wykucie wnęki w ścianie z cegły na zaprawie cementowej, - montaż tablicy rozdzielczej NP wraz z konstrukcją. 4. Przewody i osprzęt: - mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, - układanie w bruzdach przewodów i kabli, - zaprawianie bruzd, - montaż na gotowym podłożu puszek instalacyjnych p/t, - montaż na gotowym podłożu łączników i przycisków instalacyjnych, - montaż gniazd wtyczkowych, - pomiary kontrolne instalacji elektrycznej. 5. Oprawy oświetleniowe: - przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane do podłoża betonowego, - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych, hermetycznych, IP65, EVG, klosz przeźroczysty, o źródłach o mocy odpowiednio 2x18W T8, 2 x 36W T8, - montaż naświetlaczy LED 20W, IP65 - oświetlenie zewnętrzne budynku, - montaż opraw ewakuacyjnych z piktogramem, - montaż opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym IP65, - montaż na gotowym podłożu opraw ewakuacyjnych z termostatem, - pomiary kontrolne. 6. Instalacja odgromowa – dach dwuspadowy: - montaż siatki zwodów poziomych na wspornikach dachowych wykonanej z drutu odgromowego miękkiego FeZn 8mm, - siatka zwodów na dachu łączona złączami odgromowymi, krzyżowymi, skręcanymi, drut/drut, i zaciskami rynnowymi, - montaż na dachu pięciu zwodów pionowych odsuniętych, iglica z pręta FeZn 12mm, połączonych ze zwodem poziomym za pomocą złączy krzyżowych, - montaż sześciu przewodów odprowadzających wykonanych z drutu odgromowego miękkiego FeZn 8mm, ułożonych w rurach odgromowych GROM 20/12. Rury odgromowe mocowane do ściany za pomocą uchwytów do rur przykręcanych kołkami rozporowymi do cegły. Trasa od złącza krzyżowego na dachu do złącza kontrolnego drut/płaskownik umieszczonego w skrzynce pomiarowej. - wykonanie wykopu pod uziom powierzchniowy otokowy budynku, głębokość wykopu minimum 0,8m, - w miejscu wyprowadzenia przewodów uziemiających wykonać sześć uziomów pionowych stabilizujących rezystancję, każdy o długości h=4m i średnicy 22mm. Uziomy pionowe wykonane fabrycznie z pręta FeZn złożonego z dwóch części łączonych przez skręcanie lub na wcisk, część przednia wyposażona w grot, część tylna wyposażona w ucho do łączenia przez spawanie z uziomem otokowym i przewodem uziemiającym. Uziom otokowy wykonany z płaskownika FeZn 50 x 4mm, przewody uziemiające wykonane z płaskownika FeZn 4 x 30mm. Całość łączona przez spawanie w wykopie. Spaw zabezpieczony przed korozja. Przewody uziemiające FeZn 4x30mm na odcinku skrzynka pomiarowa do głębokości min 60mm w ziemi prowadzone w rurze odgromowej GROM 48/40 mocowanej do ściany za pomocą uchwytów do rur, przykręcanych kołkami rozporowymi do cegły. - przegląd instalacji odgromowej i pomiary kontrolne rezystancji uziemienia. 7. Instalacja SSP – bud. Nr 4: UWAGA! Na tym etapie, zakres prac obejmuje jedynie elementy instalacji SSP w budynku Nr 4, bez wykonywania połączeń światłowodowych i instalacji urządzeń w budynku Nr 1 i w budynku „na górce”. - wykucie bruzd pod przewody instalacji SSP, - ułożenie w wykutych bruzdach przewodów instalacji sygnalizacyjnej typ HTKSHekw PH90 1x2x1,0mm, - zaprawianie bruzd o szerokości do 25mm, - montaż modułowej centrali alarmowej wyposażonej w moduł drukarki wewnętrznej, - montaż w centrali jedynie elementów niezbędnych do obsługi budynku Nr 4, - montaż gniazd pożarowych samoczynnych ostrzegaczy pożarowych, - montaż czujek pożarowych dymu optycznych lub izotopowych, - montaż czujek pożarowych liniowych dymu lub nadmiarowych temperatury, - montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych, - montaż sygnalizatorów akustycznych, - programowanie systemu sygnalizacji pożaru w zakresie budynku Nr 4. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. ROBOTY BUDOWLANE NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - rozbiórka istniejących krawężników, chodników, nawierzchni drogowej, - rozbiórka istniejącego zbiornika betonowego bezodpływowego, - rozbiórka istniejącego fragmentu ogrodzenia - rozbiórka trzech podestów wejściowych do budynku, - zasypanie i zagęszczenie wykopów, - demontaż istniejących przykanalików sanitarnych - demontaż kabla elektrycznego zasilającego sąsiadujący bud. Nr3. 2. Roboty ziemne: - wykonanie wykopów, - zasypywanie wykopów, - zagęszczanie gruntu sypkiego. 3. Wykonanie nawierzchni drogowych, chodnikowych i chodników opaskowych: - zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie podbudowy z kruszyw, - wykonanie warstwy podsypkowej cementowo-piaskowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. 4. Wykonanie krawężników oraz obrzeża betonowego: - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, - wykonanie ław pod krawężniki, - ułożenie krawężników betonowych, - wykonanie obrzeży betonowych, - ułożenie cieków z elementów betonowych. UWAGA: 1. Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna – rysunki i opis). 2. Roboty budowlane będą prowadzone przy budynku nieużytkowanym. 3. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 4. Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na w/w budynek posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie – Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 5. W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 6. Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie przy ul. Konopnickiej. 7. Po wykonaniu robót remontowych należy sporządzić dokumentację powykonawczą. 8. Dokumentację powykonawczą dotyczącą przyłączy zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektryki należy uzgodnić na ZUDP w RZI Lublin. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM ORAZ TEREN OBJETY ROBOTAMI NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: • wykonania robót budowlanych: - wymurowanie ścian działowych z cegły, - osuszanie i odgrzybianie ścian i stropów, - wykonanie izolacji fundamentów – izolacja pozioma i pionowa ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji stropu – izolacja z folii paroprzepuszczalnej (folia dolna i górna), izolacja cieplna z wełny mineralnej, - wykonanie izolacji posadzek, - wykonanie konstrukcji stalowych oraz obróbek blacharskich dachu, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nadproży, - montaż płyt g-k oraz montaż sufitów podwieszanych, - wykonanie tynków na ścianach wewnętrznych wraz z malowaniem, - wykonanie posadzek betonowych z dylatacją, - nałożenie tynku zewnętrznego elewacyjnego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z ułożeniem krawężników oraz nawierzchni asfaltowej. • wykonania robót sanitarnych: - montażu instalacji wod-kan, - montażu instalacji centralnego ogrzewania, - montaż klimatyzacji, - wykonanie drenażu opaskowego, - wykonanie sieci zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. • wykonania robót elektrycznych: - montaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej, odgromowej, wyrównawczej, - montaż instalacji pożarowej SSP, - montaż urządzeń i uzbrojenia elektrycznego. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w § 1 ust. 6 projektu umowy posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w § 1 ust. 6 projektu umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/17/2018, NIP [Wykonawcy]).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach