Przetargi.pl
Remont budynku nr 49 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 49 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach remontu budynku nr 49 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu”. Zakres prac: 1) remont rampy:  naprawa czoła płyty rampy,  wykonanie nowej posadzki,  montaż metalowego mostka przeładunkowego. 2) remont zjazdu do piwnicy oraz płaszczyzny betonowej:  naprawa płaszczyzny betonowej, wykonanie nowych fragmentów,  wykonanie nowej posadzki wierzchniej zjazdu,  udrożnienie odpływu wód deszczowych,  naprawa tynków zewnętrznych, malowanie ich (rampa, zjazd). 3) remont pomieszczenia magazynowego w piwnicy:  rozbiórka ścian działowych,  wykucie otworu, osadzenie drzwi,  wymiana drzwi zewnętrznych,  naprawa tynków,  wykonanie nowej nawierzchni posadzki,  zeskrobanie starej farby, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie sufitu i ścian farbą emulsyjną , olejną – lamperia,  malowanie grzejników, rur. 4) malowanie 2 klatek schodowych:  zeskrobanie starej farby, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie sufitu i ścian farbą emulsyjną oraz olejną – lamperie,  malowanie drzwi, grzejników, rur, balustrad, krat,  zamocowanie nowych symboli i oznaczeń zgodnie z przepisami p.poż. 5) modernizacja instalacji elektrycznej klatek schodowych:  demontaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych,  wykonanie nowej instalacji do zasilania oświetlenia awaryjnego. 6) wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń komputerowych. 7) wykonanie instalacji teletechnicznej. 2. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 600,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w formach przewidzianych w art. 45 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000, z dopiskiem: „Remont budynku nr 49 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu”. nr sprawy 20/z/2018. UWAGA !!! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) z pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii jawnej Zamawiającego (budynek nr 2, parter- pokój. 17A - czynna w godz. 7.30 do 15.00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z treścią art. 46 ust 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) szczegółowy kosztorys ofertowy ( ślepy) – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 3) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załączniki nr 2 i 3, (nr 5a do SIWZ – jeśli dotyczy). Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) uprawnienia osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ( zgodnie ze złożonym w ofercie załącznikiem nr 5 do SIWZ ) wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach