Przetargi.pl
"Remont budynku nr 35 WKU Białystok"

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont budynku nr 35 WKU Białystok"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 35 WKU Białystok Zakres przewidzianych robót remontowych obejmuje: A. Roboty budowlane: a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe Piwnica:  zdemontować okna w pomieszczeniach 0/1; 0/3; 0/4;  rozebrać kostkę betonową do ponownego ułożenia o szerokości ok. 120cm wokół całego budynku Parter:  zdemontować drzwi wewnętrzne na parterze w pomieszczeniach 1/2; 1/8; 1/9; 1/11; 1/12; 1/13; 1/14; 1/20(stuk 3)  skuć posadzkę i okładziny ścienne w pom. 1/12  zdemontować okna i kraty okienne oraz parapety we wszystkich pomieszczeniach  zdemontować kratę przy drzwiach wejściowych głównych 1/1 i zapleczowych 1/20 Piętro:  zdemontować drzwi wewnętrzne na piętrze w pomieszczeniach 2/1; 2/3; 2/4; 2/6: 2/8; 2/9; 2/10;2/11; 2/12; 2/13  zdemontować okna i kraty oraz drzwi balkonowe w wszystkich pomieszczeniach bez pomieszczeń o numerach 2/11; 2/12; 2/14; 2/15; 2/16; 2/17,  skuć warstwy balkonu od frontu i zaplecza. Poddasze:  zdemontować drzwi wewnętrzne na poddaszu w pomieszczeniach 3/1; 3/3; 3/4;3/5:3/6; 3/8; 3/9; 3/14  zdemontować okna i kraty w lukarnach oraz w pomieszczeniu nr 3/9  skuć warstwy posadzkowe na balkonach przy pomieszczeniu nr 3/9  rozebrać obudowę połaci dachowych od wewnątrz oraz docieplenie z supremy b) Roboty budowlane Piwnica:  wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicy wokół całego budynku  ułożenie rozebranej kostki betonowej ze spadkiem od budynku  montaż nowych okien w pomieszczeniach 0/1; 0/3; 0/4;  oczyszczenie ścian i sufitów oraz malowanie  oczyszczenie, uzupełnienie ubytków stopni lastrykowych, przeszlifowanie i zaimpregnowanie Parter:  wykonanie zamurowania otworu drzwiowego w pom. nr 1/8 i 1/9  zmniejszenie otworu drzwiowego między pomieszczeniem nr 1/1 i 1/2  zamurowanie naświetla miedzy pomieszczeniami nr 1/11 i 1/12  wykonanie konstrukcji z ceownika C80 do podwieszenia centralki wentylacyjnej w pomieszczeniu nr 1/2  wykonanie otworów w stropie o wymiarach 60x60cm – sztuk 2 w pomieszczeniu nr 1/5  wykonanie otworu s65 x h35cm w ścianie gr. 60 cm z nadprożem Kleina między pomieszczeniami 1/2 i 1/16  wykonanie po 2 otwory techniczne w ścianach działowych z korytarza nr 1/2 i 1/16 do pomieszczeń sąsiadujących  wykonanie w ścianie bruzdy o wymiarach 20x40 na całej wysokości kondygnacji oraz przebicia w stropie w pomieszczeniu 1/16  wykonanie nowej posadzki z pcv w pom. 1/12 oraz okładziny ściennej z płytek ceramicznych  cyklinowanie posadzek z parkietu oraz lakierowanie  czyszczenie i impregnacja posadzek z kamienia w pomieszczeniu 1/2 i 1/16  oczyszczenie, uzupełnienie ubytków stopni lastrykowych, przeszlifowanie i zaimpregnowanie w pomieszczeniu 1/20  czyszczenie i impregnacja mozaiki ceramicznej oraz czyszczenie, uzupełnienie i impregnacja schodów kamiennych w pomieszczeniu nr 1/1  czyszczenie mosiężnych elementów balustrady klatki o nr 1/1  przetarcie ścian w miejscach po bruzdach instalacyjnych i malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach bez sufitów pomieszczeń nr 1/2,1/5 i 1/16  wykonanie sufitu podwieszanego z płyty gkf w pomieszczeniach 1/2, 1/5 i 1/16  montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w pomieszczeniach nr 1/2; 1/11; 1/12; 1/13; 1/14; 1/18 i zewnętrznej do 1/20  montaż stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych obróbek  montaż przed drzwiami wejściowymi żaluzji antywłamaniowej w formie ażurowej kraty - sztuk 2 Piętro 1:  wykonanie zamurowania otworu drzwiowego między pomieszczeniami nr 2/6 i 2/7  zmniejszenie otworu drzwiowego między pomieszczeniem nr 2/1 i 2/2  wykonanie konstrukcji z ceownika C80 do podwieszenia centralki wentylacyjnej w pomieszczeniu nr 2/2  wykonanie otworów w stropie o wymiarach 60x60cm -sztuk 2 w pomieszczeniu nr 2/2  wykonanie obudowy instalacji wentylacyjnej z płyt gkf na stelażu systemowym w pom. nr 2/2  wykonanie otworu s65xh35cm w ścianie gr .60 cm z nadprożem Kleina między pomieszczeniami 2/2 i 2/10  wykonanie po 2 otwory techniczne w ścianach działowych z korytarza nr 2/2 i 2/10 do pomieszczeń sąsiadujących  wykonanie w ścianie bruzdy o wymiarach 20x40 na całej wysokości kondygnacji oraz przebicia w stropie w pomieszczeniu nr 2/10  wykonanie nowych warstw posadzkowych na balkonie od frontu i zaplecza  czyszczenie i malowanie balustrady na balkonach w pomieszczeniu nr 2/9  cyklinowanie posadzek z parkietu oraz lakierowanie  oczyszczenie, uzupełnienie ubytków stopni lastrykowych, przeszlifowanie i zaimpregnowanie w pomieszczeniu 2/18  czyszczenie i impregnacja mozaiki ceramicznej oraz czyszczenie, uzupełnienie i impregnacja schodów kamiennych w pomieszczeniu nr 2/1  czyszczenie mosiężnych elementów balustrady klatki o nr 2/1  przetarcie ścian w miejscach po bruzdach instalacyjnych i malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach bez sufitów pomieszczeń nr 2/2,2/10  wykonanie sufitu podwieszanego z płyty gkf w pomieszczeniach nr 2/2,2/10  montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w pomieszczeniach nr 2/1; 2/3; 2/4; 2/5; 2/6; 2/7;2/8; 2/9; 2/11; 2/12; 2/13 oraz zewnętrznej do pomieszczenia 2/5; 2/9; 2/18 z balkonów  montaż stolarki okiennej bez pomieszczeń o nr 2/11; 2/12; 2/14; 2/15; 2/16; 2/17 Poddasze:  wykonanie zamurowania otworu drzwiowego między pomieszczeniami nr 3/3 ,3/4, 3/5  wykonanie otworów w połaci dachowej o wymiarach 60x73cm w pomieszczeniu nr 3/3 oraz 60x63 w pom.nr 3/2  zaimpregnowanie istniejących elementów drewnianych więźby preparatami ognio i bio ochronnymi  wykonanie okładzin i obudów widocznych elementów drewnianych więźby dachowej z płyty GKF gr.12,5 mm  ocieplenie od wewnątrz istniejących połaci dachowych wełną mineralną gr. 25cm i wykończenie płytą GKF gr. 25mm  wykonanie obudowy instalacji wentylacyjnej z płyt gkf na stelażu systemowym w pomieszczeniach nr 3/3 i 3/10  wykonanie w poziomie połaci dachowej elementów pod podstawę czerpni i wyrzutni  montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w pom.nr 3/1; 3/3; 3/4; 3/5; 3/6; 3/8;3/9; 3/9; 3/10;3/11; 3/12;3/13; 3/14  montaż stolarki okiennej we wszystkich pomieszczeniach  wykonanie nowych warstw posadzkowych na balkonach w pomieszczeniu nr 3/9  czyszczenie i malowanie balustrady na balkonach w pomieszczeniu nr 3/9  cyklinowanie posadzek z parkietu oraz lakierowanie  oczyszczenie, uzupełnienie ubytków stopni lastrykowych, przeszlifowanie i zaimpregnowanie w pomieszczeniu 3/14  czyszczenie i impregnacja mozaiki ceramicznej oraz czyszczenie, uzupełnienie i impregnacja schodów kamiennych w pomieszczeniu nr 3/1  czyszczenie mosiężnych elementów balustrady klatki o nr 3/1  przetarcie ścian w miejscach po bruzdach instalacyjnych i malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach. Dach:  wykonanie obróbek blacharskich w obrębie projektowanej czerpni i wyrzutni powietrza.  wykonanie obróbki blacharskiej przy ścianie wieży  wykonanie obróbek blacharskich attyki Elewacje:  skucie odparzonych i zawilgoconych tynków  oczyszczenie detali architektonicznych  demontaż rur spustowych na czas remontu oraz ponowny montaż  wykonanie bruzd o wymiarach 5x5cm do instalacji odgromowej  naprawa attyki  wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej  uzupełnienie tynków i malowanie farbami na odpowiedni kolor oraz impregnacja B. Instalacje elektryczne:  wymiana tablic elektrycznych;  wymiana wewnętrznych WLZ;  instalacje oświetlenia podstawowego i awaryjno – ewakuacyjnego;  instalacje gniazd wtykowych 230V, 400V i zasilania urządzeń;  instalacje gniazd wtykowych dedykowanych 230 V (zasilanie komputerów);  instalacje przeciwporażeniową;  instalacje przeciwprzepięciową;  instalacje połączeń wyrównawczych;  instalacje odgromową. C. Instalacje teletechniczne:  Demontaż istniejących sieci strukturalnych;  Instalacja gniazd ZPA (Zespolony Punkt Abonencki);  Instalacja tras przewodów;  Instalacja okablowania;  Instalacja punktu dystrybucyjnego;  Zasilanie instalacji teletechnicznej. D. Instalacje sanitarne:  wewnętrzna instalacja ciepłej wody użytkowej;  instalacja centralnego ogrzewania;  instalacja wentylacji i klimatyzacji;  izolacje cieplne. UWAGA: Obiekt objęty ochroną konserwatora zabytków. Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. „Projekt wykonawczy systemu okablowania strukturalnego” ZASTRZEŻONY do zapoznania się w kancelarii tajnej 25 WOG w Białymstoku. Praca będzie się odbywała w „czynnym” obiekcie podczas ciągłego ruchu pracowników jednostki wojskowej wykonujących codzienne obowiązki służbowe. Pomieszczenia przeznaczone do remontu będą stopniowo opróżnione i udostępnione częściowo Wykonawcy zgodnie z harmonogramem realizacji robót ustalonym w dniu przekazania placu budowy. Na wniosek Wykonawcy użytkownik najpóźniej w terminie do 5 dni roboczych udostępni pomieszczenia w celu wykonania robót Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie w poniedziałek w godzinach 7:30 do 17:30, od wtorku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00, Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający dopuszcza pracę w sobotę oraz inne dni wolne od pracy w godzinach 7:30 do 17:30 za zgodą użytkownika – Komendanta WKU w Białymstoku na prace zewnętrzne oraz wewnętrzne z wyłączeniem robót na I piętrze. 2. Na czas prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zabezpieczy budynek w energię elektryczną, jednak w przypadku konieczności odłączenia energii elektrycznej Wykonawca zgłosi w formie pisemnej użytkownikowi na co najmniej 8 dni przed planowanym terminem odłączenia oraz uzyska akceptację użytkownika. 3. Pomieszczenia przeznaczone do remont będą stopniowo opróżniane i udostępniane częściowo Wykonawcy zgodnie z harmonogramem realizacji robót przekazanym Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 4. Pomieszczenia na I piętrze w celu wykonania robót wykończeniowych będą udostępniane Wykonawcy w ostatnim etapie robót z pominięciem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz robót instalacyjnych. 5. Harmonogram musi uwzględniać wykonywanie robót kondygnacjami. 6. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie dla użytkownika - Wojskowego Komendanta Uzupełnień w Białymstoku listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek okresowych przez służby ochrony. W przypadku zmiany lub nowych pracowników winna być zachowana procedura dopuszczenia do pracy na terenie WKU w Białymstoku. 7. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 8. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 9. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 10. Przy wykonywaniu w/w robót Wykonawca (kierownik robót) powinien posiadać kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014, poz. 1446 j.t. z późn. zm.) 11. Wszyscy pracownicy muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016.1167 z późn. zm.) art. 21 ust. 4, pkt. 1 i 2 oraz art. 54 ust. 9 i 10. 12. Wymienione w pkt. 7 dokumenty winny być okazane dla Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych WKU w Białymstoku przed rozpoczęciem robót. 13. Dokumentacja projektowa o klauzuli „ZASTRZEŻONE” zostanie wydana dla Wykonawcy na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego, po spełnieniu następujących warunków:  Wykonawca posiada osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE”;  Wykonawca posiada kierownika budowy lub kierownika robót, którzy ze względu na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” muszą posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych o tej klauzuli. 14. W celu wglądu do dokumentacji o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wykonawca sporządza listę osób, które upoważnia do wglądu do dokumentacji. Ww. osoby muszą posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. Przed rozpoczęciem robót ww. lista winna być dostarczona dla Zamawiającego wraz z ww. dokumentami. 15. W celu sporządzenia dokumentacji powykonawczej o klauzuli „ZASTRZEŻONE” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:  system teleinformatyczny umożliwiający przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” – spełniający wymagania określone w Ustawie oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz.U.nr 159, poz.948);  osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE”; 16. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 17. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 18. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 19. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 20. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 21. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 22. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2018.108. j.t.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: ogólnobudowlane, przy czym: 22.1. W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 22.2. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 22.3. W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami. 22.4. Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 22.5. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 18.3 i 18.4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 22.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 18.3 i 18.4 powyżej oraz w SIWZ. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 15.03.2018 r. o godz. 10:00 w WKU Białystok ul. Lipowa 35. W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Małgorzata Jaworska – tel. 261 398 690 Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.03.2018r. r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 11/PN/2018 – na „Remont budynku nr 35 WKU Białystok” Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.4. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach