Przetargi.pl
Remont budynku nr 2 w ramach zadania pn: Remont obiektów przy ul. Kozietulskiego 3 w Skierniewicach

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 2 w ramach zadania pn: Remont obiektów przy ul. Kozietulskiego 3 w Skierniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 2 zlokalizowanego na działce nr 258 znajdującego się na nieruchomości położonej przy ul. Kozietulskiego 3 w Skierniewicach (dz. nr ew. 258) Projektowana modernizacja budynku obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów, wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania, wymianę stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej zewnętrznej, demontaż instalacji odgromowej oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej W celu poprawnej realizacji zadania niezbędne jest przeprowadzenie prac w zakresie ogólnobudowlanym. W celu dostosowania budynku do wymagań określonych w warunkach technicznych projektuje się przeprowadzenie termomodernizacji budynku z wymianą stolarki okiennej i wykonaniem niezbędnego zakresu izolacji. Przedmiotem robót budowlanych są: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty murowe, c) Renowacja i remont kominów, d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, e) Wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, f) Docieplenie stropodachów, g) Roboty tynkarskie, h) Termomodernizacja ścian zewnętrznych wraz z malowaniem elewacji i) Demontaż oraz wykonanie instalacji odgromowej, j) Wywóz materiałów z rozbiórki /z placu budowy/, k) Utylizacja materiałów z rozbiórki, 2. Podstawowe dane techniczne budynku: Charakterystyka remontowanego budynku Budynek nr 2: Ilość kondygnacji - 2 Powierzchnia zabudowy - 88,15 m? Wysokość - 6,10 m Kubatura - 497,76 m? Powierzchnia całkowita - 122,60 m? Szczegółowy zakres robót określa SIWZ, dokumentacja techniczna, przedmiary robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Na montowane materiały Wykonawca obowiązany jest posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności z Polską Normą, aprobaty techniczne lub równoważne. Uwaga! 1. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny i Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Prace konieczne dla wykonania przedmiotu umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. 2. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia: 30.04.2014 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. Pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem IK - wadium - Remont budynku nr 2 w ramach zadania pn: Remont obiektów przy ul. Kozietulskiego 3 w Skierniewicach 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego w kasie. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do dnia. 30.04.2014 r. do godz. 1000 włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ podlega wykluczeniu z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach