Przetargi.pl
Remont budynku nr 104 – ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 104 – ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Remont budynku nr 104 – ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica. 2. Roboty będą realizowane w 2 etapach: I etap w 2018 r., II etap w 2019 r. 3. Całościowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) ROBOTY BUDOWLANE: a) Roboty rozbiórkowe: - Wykucie okien i drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, - Wykucie z muru podokienników, - Rozbiórkę zbędnych ścian działowych, - Skucie płytek ceramicznych z warstwą zaprawy ze ścian, - Skucie płytek z warstwą zaprawy z podłogi, - Zbicie całości tynków wewnętrznych, ługowanie farby olejnej, - Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z wykuciem bruzd dla belek, - Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z wykuciem gniazd dla belek, - Wykucie w ścianach z cegieł otworów drzwiowych i okiennych, - Roboty rozbiórkowe posadzek, - Wykonanie wykopów wewnątrz budynku, - Wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych. b) Roboty murowe: - Uzupełnienie ścian z cegieł lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej, - Wymurowanie nowych ścian działowych, - Zamurowanie naświetli oraz niektórych otworów drzwiowych, - Ułożenie nadproży drzwiowych. c) Tynki i okładziny ścian i stropów: - Przygotowanie podłoża, zabezpieczenie okien oraz zamontowanych urządzeń folią malarską, - Demontaż i ponowny montaż oznakowani, tablic informacyjnych itp. na ścianach i drzwiach, - Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach nowo wymurowanych oraz w miejscach po zamurowaniu otworów, - Wykonanie konstrukcji rusztów pod okładziny z płyt g-k, - Wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego w części pomieszczeń (w pomieszczeniach mokrych płyty o podwyższonej odporności na wilgoć), - Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej gr. 5cm, - Ułożenie folii paraizolacyjnej, - Wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych EI120 na rusztach, - Wypełnić spoiny w murach ceglanych, - Wykonanie gruntowania podłoży ścian i sufitu, - Wykonanie szpachlowania ścian i sufitów, - Wykonanie izolacji, - Wykonanie okładzin z płytek, - Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III ścian i sufitów, - Wykonanie tynku mozaikowego w pomieszczeniach biurowych i korytarzach, - Malowanie ścian wewnętrznych farbą lateksową matową oraz dyspersyjno-krzemową dwukrotnie (farby odporne na rozwój grzybów i pleśni, odporne na zabrudzenia), - Wszelkie elementy metalowe pozostawione oczyścić i pomalować farbami podkładowymi i nawierzchniowymi do stali. d) Podłogi i posadzki: - Wykonanie szachtów wentylacyjnych do kanałów naprawczych, - Zasypywanie kanału naprawczego i ciepłowniczego, - Wykonanie podbudowy z kruszyw, - Wykonanie podkładu betonowego gr. 15cm, - Wykonanie izolacji przy użyciu membrany samoprzylepnej z wywinięciem na ściany, - Wykonanie izolacji cieplnej gr.10cm (wg. dokumentacji projektowej), - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej poziomej z foli polietylenowej, - Wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami, - Wykonanie izolacji przy użyciu powłok uszczelniających, - Wykonanie posadzek z płytek z cokolikami (bez cokolików jeśli ściany wyłożone są płytkami), - Wykonanie frezowania powierzchni betonowych, - Wykonanie posadzek samopoziomujących, - Wykonanie gruntowania podłoża, - Wykonanie posadzek żywicznych - epoksydowych z cokolikami, - Wykonanie dylatacji posadzek, - Wykonanie wokół kanałów diagnostycznych systemowych elementów (kanaliki) na instalacje elektryczne. e) Stolarka okienna, drzwiowa i wyposażenie: - Montaż naświetla z PVC (O1 – 1szt.), - Montaż drzwi wewnętrznych pełnych, jednoskrzydłowych, fabrycznie wykończonych, z ościeżnicą w kolorze skrzydła, szklone fabrycznie z kompletnym wyposażeniem w: klamki, zamki, tuleje, zestaw do plombowania, odbojnik gumowy i inne z zestawienia stolarki drzwiowej (D1 – 2szt., D2 – 7szt., D3 – 6szt., D4 –2szt.), - Montaż drzwi wewnętrznych pełnych, technicznych, stalowych, fabrycznie wykończonych, z ościeżnicą w kolorze skrzydła, z kompletnym wyposażeniem w: klamki, zamki, zestaw do plombowania i inne z zestawienia stolarki drzwiowej (D5 – 1szt.), - Montaż drzwi wewnętrznych pełnych, technicznych, stalowych, fabrycznie wykończonych, z ościeżnicą w kolorze skrzydła, z kompletnym wyposażeniem w: klamki, zamki, zestaw do plombowania i inne z zestawienia stolarki drzwiowej (D7 – 1szt.), - Montaż samozamykaczy (w drzwiach zewnętrznych samozamykacze zamontowano przy remoncie w roku 2017 – 4szt.), jedne drzwi zewnętrzne nie posiadają (zamontowane przed 2017r.), - Obsadzenie prefabrykowanych podokienników z aglomarmuru. Drzwi zewnętrzne D6 zostały wymienione w roku 2017 (4 szt.). Utwardzenie terenu z kostki brukowej do drzwi zewnętrznych zostało wykonane w 2017r. f) Wyposażenie: - Dostawa i montaż rolety odbijającej światło, - Dostawa i montaż dozowników na mydło w płynie, - Dostawa koszów na śmieci, - Dostawa szczotek do WC, - Dostawa i montaż pojemników na papier toaletowy, - Dostawa i montaż drążka aluminiowego wraz z zasłoną prysznicową, - Montaż zabudowy kuchennej – 2 kpl., - Dostawa krzeseł, metalowa podstawa z siedziskiem wyściełanym (oznaczenie WP1-37) – 9 szt., - Dostawa stołów do pom. socjalnych (blat o wym. 1,0x0,6m – 1szt. oraz 1,8x0,6m – 1szt.), - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych z regulacją podnoszenia (oznaczenie WP1-16) – 5 szt., - Dostawa biurek pod komputer do kancelarii (oznaczenie WP1-17) – 5 szt., - Dostawa szaf biurowych do kancelarii z drzwiami zamykanymi (oznaczenie WP1-27) – 7 kpl., - Dostawa szaf szatniowych, metalowych (oznaczenie WP2-34) – 6 kpl. g) Roboty uzupełniające: - Zamontowanie dodatkowych wieszaków do prowadnic bram – po rozebraniu ściany działowej pomiędzy pomieszczeniami, - Rozbiórka progów najazdowych przed bramami, a następnie wykonanie nowych progów najazdowych do poszczególnych pomieszczeń (betonem C25/30 wraz ze zbrojeniem rozproszonym), - Wykonanie cięcia betonu pod rów kablowy (otok odgromowy + uziomy pionowe stabilizujące , zagłębione mechanicznie), - Demontaż istniejących „starych” wywietrzaków oraz rur wywiewnych, - Uzupełnienie otworów w dachu po zdemontowanych „starych” wywietrzakach oraz rurach wywiewnych za pomocą styropianu oraz płyty OSB, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z papy zgrzewalnej. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 2) ROBOTY SANITARNE: a) Instalacja wodociągowa i hydrantowa: - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i hydrantowej, - Wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - Montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych – rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych, - Montaż armatury (zaworów przelotowych i zwrotnych, czerpalnych, zaworu antyskażeniowego, filtra z osadnikiem, baterii umywalkowych i zmywakowych), - Montaż elektrycznych podgrzewaczy wody, - Montaż hydrantów natynkowych DN33, - Wykonanie prób szczelności, płukania instalacji wodociągowych, - Montaż izolacji na instalacji wodociągowej, - Przejścia instalacji wodociągowej przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - Wykonać obudowy instalacji wodociągowej płytami g-k z drzwiczkami na zawory, - Roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - Przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. b) Instalacja kanalizacyjna: - Demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, - Wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - Montaż kanalizacji sanitarnej w wykopach wewnątrz budynku oraz na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść i podłączeniem przyborów, - Montaż nowych przyborów sanitarnych, - Montaż nowych wpustów podłogowych (wszystkie wpusty muszą posiadać zasyfonowanie), - Montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych (wyprowadzić ponad dach budynku), - Montaż zaworów napowietrzających, - Montaż czyszczaków na każdym pionie kanalizacyjnym, - Montaż rur ochronnych przy przejściu przez ściany fundamentowe lub pod fundamentem, - Wykonać obudowy kanalizacji sanitarnej płytami g-k z drzwiczkami na czyszczaki, - Roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - Montaż separatora, studni kontrolnej, nowej studni na kan. technologicznej, przejść szczelnych przez studzienki projektowane i istniejące, regulacja włazów, - Przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. c) Instalacja sprężonego powietrza: - Demontaż istniejącej instalacji sprężonego powietrza, - Wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - Montaż rurociągów ze stali nierdzewnej łączonych poprzez zaprasowywanie z uszczelnieniem o-ringowym, - Montaż armatury, - Roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - Przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. d) Wentylacja mechaniczna: - Demontaż istniejących przewodów wentylacyjnych, nagrzewnicy, wentylatorów dachowych, odsysaczy spalin, czerpni i wyrzutni dachowych, przepustnic, - Montaż kanałów wentylacyjnych, - Montaż elementów wentylacyjnych (kratki, zawory wentylacyjne, czerpnie, wyrzutnie, przepustnice, dysze wlotowe z kratką i zabezpieczenie przed skraplaniem wody, klapy wentylacyjne, króćce amortyzacyjne), - Montaż wentylatorów, - Montaż central wentylacyjnych oraz konstrukcji pod centrale, - Montaż bębnowych odsysaczy spalin (w pom. nr 1.12 nowy zamontować, natomiast istniejący usytuowany na środku pomieszczenia pozostawić – wymalować konstrukcję), - Montaż podstaw dachowych, cokołów pod podstawy, - Wykonanie izolacji cieplnej kanałów wentylacyjnych, - Wykonanie uziemienia przewodów wentylacyjnych, - Roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - Przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. e) Instalacja klimatyzacji: - Montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, - Montaż rurociągów miedzianych do instalacji chłodniczych, - Montaż izolacji rurociągów, - Montaż płaszcza ochronnego z blachy stalowej ocynkowanej na przewodach prowadzonych po dachu, - Wykonanie odprowadzenia skroplin, - Montaż syfonów przy instalacji skroplin, - Roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - Przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. f) Instalacja centralnego ogrzewania: - Demontaż istniejących grzejników i zaworów (należy zdemontować istniejące grzejniki stalowe płytowe oraz łazienkowe wraz zaworami termostatycznymi i głowicami w celu wytynkowania i pomalowania ścian za nimi) – grzejniki składować w miejscu zabezpieczonym przed uszkodzeniami mechanicznymi, - Należy policzyć w kosztorysie zabezpieczenie folią istniejących rur centralnego ogrzewania poprzez owinięcie folią oraz zabezpieczenie grzejników podczas I etapu robót na rok 2018, - Ponowny montaż istniejących grzejników wraz z istniejącymi zaworami termostatycznymi i głowicami wg. załączonego rysunków dotyczących instalacji centralnego ogrzewania, - Montaż nowego grzejnika w pom. nr 1.4. z zaworem termostatycznym i głowicą (ze względu na wymurowanie nowych ścian w części szatniowej nie zamontowano grzejnika w układzie ścian istniejących), - Przełożenie grzejnika w pom. 1.7. ze względu na wymurowanie nowej ściany, - Montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych bez szwu (do montażu grzejnika w pom. 1.4 oraz do przełożenia grzejnika w pom. 1.7), - Sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco z regulacją, - Uruchomienie instalacji. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: 1. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 2. Wentylacja mechaniczna - w trakcie realizacji wykonania instalacji mogą nastąpić odstępstwa od wymiarów budowlanych przyjętych w projekcie. W związku z taką możliwością należy przed montażem sprawdzić wymiary ze stanem faktycznym, a elementy kanałów wykonać z domiaru na obiekcie. Należy również liczyć się z koniecznością wykonania dodatkowych elementów obejść i odsadzek, które winny być uzgodnione na bieżąco z Inspektorem Nadzoru w porozumieniu z projektantem. 3) ROBOTY ELEKTRYCZE - Demontaż całej wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem, - Montaż elektrycznych urządzeń rozdzielczych, - Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznych, - Montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej, - Montaż gniazd wtykowych i wypustów, - Montaż instalacji oświetlenia wewnętrznego, - Montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, - Montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego przedmiotowego budynku, - Montaż instalacji SSP, - Montaż instalacji detekcji gazów niebezpiecznych, - Montaż instalacji zasilającej urządzenia wentylacyjne, - Montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, - Wywóz gruzu i złomu. a) Instalacja odgromowa: Wykonano instalację napowietrzną (rok 2017) na dachu wg. projektu rys. E-06. Roboty zakończono na przewodach uziemiających wykonanych z płaskownika FeZn wyprowadzonych ze skrzynek pomiarowych. Przewody uziemiające należy ułożyć w wykopie i połączyć przez spawanie z uziomem otokowym, który zostanie wykonany na obecnym etapie. W miejscach połączeń przewodów uziemiających z uziomem otokowym należy zagłębić mechanicznie pionowe uziomy stabilizujące FeZn 22mm o h=4m każdy i połączyć z otokiem przez spawanie (rys. nr E-06). Sprawdzić czy do instalacji odgromowej podłączona jest drabinka - wejście na dach. Uziemić wszystkie części metalowe występujące w projekcie br. sanitarnej i budowlanej. Część podziemna instalacji odgromowej. - Wykonanie uziomu powierzchniowego poziomego, otokowego, o rezystancji stabilizowanej uziomami pionowymi - płaskownik FeZn 50x4mm – 250m, - Wykonanie uziomu powierzchniowego poziomego, przewód PE, o rezystancji stabilizowanej uziomami pionowymi - płaskownik FeZn 50x4mm - 37m, - Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych, stabilizujących, o długości h=4m każdy: uziom otokowy – 14 kpl. po 4m, przewód PE – 6 kpl. po 4m, - Badania kontrolne rezystancji uziemienia. b) Uziom ochronny PE - Wykonanie zgodnie z projektem rys. E-06 uziomu ochronnego PE, - Uziom ochronny PE długość min. 36m, wykonany z płaskownika FeZn 50x4mm, ułożonego w wykopie o głębokości 1,5m i szerokości 0,6m, wykonanym w odległości min. 3m od otoku odgromowego. Rezystancja uziomu PE stabilizowana 6 symetrycznie rozmieszczonymi uziomami pionowymi o h=4 m połączonymi z PE przez spawanie (opis strona nr. 16 pkt 4.17 projektu elektrycznego), - Uziom połączony z szynami PE w złączach. c) Instalacja połączeń wyrównawczych - Wykonanie instalacji ekwipotencjalnych w budynku wg. Projektu, - Pomiary kontrolne rezystancji i ciągłości połączeń. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 4. Przewidywany zakres robót dla budynku nr 104 w ramach ETAPU I (rok 2018) 1) ROBOTY BUDOWLANE – I ETAP: a) Roboty rozbiórkowe - Wykucie z muru podokienników, - Rozbiórkę zbędnych ścian działowych, - Skucie płytek ceramicznych z warstwą zaprawy ze ścian, - Skucie płytek z warstwą zaprawy z podłogi, - Zbicie całości tynków wewnętrznych, ługowanie farby olejnej, - Wykucie w ścianach z cegieł otworów drzwiowych i okiennych, - Roboty rozbiórkowe posadzek, - Wykonanie wykopów wewnątrz budynku, - Wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych. b) Roboty murowe: - Uzupełnienie ścian z cegieł lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej, - Wymurowanie nowych ścian działowych, - Zamurowanie naświetli oraz niektórych otworów drzwiowych. c) Tynki i okładziny ścian i stropów: - Przygotowanie podłoża, zabezpieczenie okien oraz zamontowanych urządzeń folią malarską, - Demontaż tablic informacyjnych itp. na ścianach i drzwiach, - Częściowe wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach nowo wymurowanych oraz w miejscach po zamurowaniu otworów, - Wypełnić spoiny w murach ceglanych, - Częściowe wykonanie gruntowania podłoży ścian i sufitu, - Częściowe wykonanie szpachlowania ścian i sufitów, - Częściowe wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III ścian i sufitów, - Wszelkie elementy metalowe pozostawione oczyścić i pomalować farbami podkładowymi i nawierzchniowymi do stali. d) Podłogi i posadzki: - Wykonanie szachtów wentylacyjnych do kanałów naprawczych, - Zasypywanie kanału naprawczego i ciepłowniczego, - Wykonanie podbudowy z kruszyw, - Wykonanie podkładu betonowego gr. 15cm, - Wykonanie izolacji przy użyciu membrany samoprzylepnej z wywinięciem na ściany, - Wykonanie izolacji cieplnej gr.10cm (wg. dokumentacji projektowej), - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej poziomej z foli polietylenowej, - Wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami, - Wykonanie wokół kanałów diagnostycznych systemowych elementów (kanaliki) na instalacje elektryczne. e) Roboty uzupełniające: - Zamontowanie dodatkowych wieszaków do prowadnic bram – po rozebraniu ściany działowej pomiędzy pomieszczeniami, - Rozbiórka progów najazdowych przed bramami, a następnie wykonanie nowych progów najazdowych do poszczególnych pomieszczeń (betonem C25/30 wraz ze zbrojeniem rozproszonym), - Wykonanie cięcia betonu pod rów kablowy (otok odgromowy + uziomy pionowe stabilizujące , zagłębione mechanicznie), - Demontaż istniejących „starych” wywietrzaków oraz rur wywiewnych, - Uzupełnienie otworów w dachu po zdemontowanych „starych” wywietrzakach oraz rurach wywiewnych za pomocą styropianu oraz płyty OSB, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z papy zgrzewalnej. 2) ROBOTY SANITARNE – I ETAP: a) Instalacja wodociągowa i hydrantowa: - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i hydrantowej, - Wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, b) Instalacja kanalizacyjna: - Demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, - Wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - Montaż kanalizacji sanitarnej w wykopach wewnątrz budynku oraz na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść, - Montaż rur ochronnych przy przejściu przez ściany fundamentowe lub pod fundamentem, - Roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - Montaż separatora, studni kontrolnej, nowej studni na kan. technologicznej, przejść szczelnych przez studzienki projektowane i istniejące, regulacja włazów. 3) ROBOTY ELEKTRYCZNE – I ETAP: - Demontaż całej wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem, - Montaż elektrycznych urządzeń rozdzielczych, - Montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, - Wywóz gruzu i złomu. UWAGA: 1. Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna – rysunki i opis). 2. Wszelkie informacje zawierają przedmiary zamieszczone na stronie internetowej na podstawie których można dokonać wyceny robót budowlanych poszczególnych branż. 3. Roboty budowlane będą prowadzone przy budynku nieużytkowanym. 4. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 5. Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na w/w budynek posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie – Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 6. W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 7. Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Żurawicy. 8. Po wykonaniu robót remontowych należy sporządzić dokumentację powykonawczą. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: a) Wykonania robót budowlanych: - Wymurowanie ścian działowych z cegły, - Wykonanie izolacji posadzek, - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - Montaż nadproży, - Montaż płyt g-k oraz montaż sufitów podwieszanych, - Wykonanie tynków na ścianach wewnętrznych wraz z malowaniem, - Wykonanie posadzek betonowych i epoksydowych z dylatacją. b) Wykonania robót sanitarnych: - Montażu instalacji wod-kan, - Montaż instalacji sprężonego powietrza, - Montażu instalacji centralnego ogrzewania, - Montażu wentylacji mechanicznej. c) Wykonania robót elektrycznych: - Montaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej, odgromowej, wyrównawczej, - Montaż automatyki central wentylacyjnych, - Montaż instalacji pożarowej SSP, - Montaż urządzeń i uzbrojenia elektrycznego. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 5 pkt 1 posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ), Dokumentacji Projektowej (Załącznik nr 12 do SIWZ) oraz Opisu Wyposażenia (Załącznik nr 13 do SIWZ). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne dotyczące wykonanych przez siebie robót oraz każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej Ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny Ofert: gwarancja – waga 30%. 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak Oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do Oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/36/2018, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach