Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 6 w celu adaptacji pomieszczeń na lokale mieszkalne wspomagane dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych – w systemie zaprojektuj i wybuduj - IV

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm@pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 6 w celu adaptacji pomieszczeń na lokale mieszkalne wspomagane dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych – w systemie zaprojektuj i wybuduj - IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia - realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” - jest kompleksowy remont zdegradowanego budynku mieszkalnego komunalnego (zlokalizowanego w Pabianicach przy ulicy Sienkiewicza 6) w celu adaptacji pomieszczeń na lokale mieszkalne wspomagane dla dzieci z placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. Opracowania na swój koszt dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmującej: a) Projekt budowlany, w tym opracowanie projektu koncepcyjnego oraz wykonanie opinii technicznej dotyczącej elementów konstrukcyjnych budynku, b) Projekt wykonawczy, c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dopuszcza się podzielenie dokumentacji projektowej na dwa etapy: projekt budowlany i na projekt wykonawczy, przy czym projekt budowlany ma być poprzedzony wykonaniem projektu koncepcyjnego zatwierdzonego przez Zamawiającego. Każdy projekt musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonania projektu budowlanego Wykonawca jest zobowiązany do wykonania konstrukcyjnej oceny stanu technicznego budynku, sporządzenia mapy do celów projektowych oraz innych niezbędnych stosownych pozwoleń, wykonania prac budowlanych i prawidłowego funkcjonowania budynku. 2.2. Wykonania robót budowlano – instalacyjnych, których zakres będzie wynikał z Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz opracowanej na jego podstawie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, uwzględniającej: a) Wydane przez gestora sieci wod – kan (Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Pabianicach) technicznych warunków przyłączenia do sieci wod-kan, b) Wydane przez gestora sieci ciepłowniczej (Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o. o. w Pabianicach) warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej, c) Wydaną przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi opinię. 3. W zakres prac budowlano - instalacyjnych będą wchodzić prace remontowe wewnątrz budynku, polegające na dostosowaniu lokali do funkcji mieszkalnych wraz z ich wyposażeniem, w szczególności demontaż istniejących instalacji, tam, gdzie to konieczne wyburzenie ścianek działowych, wstawienie nowych ścianek działowych, remont schodów, w tym wymiana schodów na strych, doprowadzenie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, CO, CWU i sieci elektrycznej, wykończenie pomieszczeń (tynki, sufity podwieszane, malowanie ścian), wydzieleniu w każdym lokalu pomieszczenia łazienki i aneksu kuchennego, dobudowie przewodów wentylacyjnych, przystosowaniu wejść do klatek schodowych dla osób niepełnosprawnych. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Ponadto planowane jest wykonanie docieplenia budynku z użyciem styropianu o grubości 20 cm i pokrycie tynkiem akrylowym, docieplenie stropu nad trzecią kondygnacją, wykonanie iniekcji ciekło krystalicznej ścian fundamentowych (zewnętrznych i wewnętrznych) wraz z izolacją tych ścian, wykonanie remontu dachu (wymiana pokrycia, wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych). W pomieszczeniach na parterze wymagane jest wykonanie wylewek betonowych. Ogrodzenie terenu. Przewidziano uporządkowanie terenu przyległego, w tym nasadzenia zieleni, ławki, stoliki do gier planszowych, kosz do koszykówki. Zagospodarowanie ternu przeprowadzone zostanie z uwzględnieniem przepisów dotyczących zachowania minimalnej powierzchni biologicznie czynnej. Dodatkowo planowane jest wykonanie utwardzenia terenu mogącego stanowić miejsca postojowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – opisie przedmiotu zamówienia oraz dołączonych do niego załączników – dokumentów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy PZP, w szczególności Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy w Banku GETIN Bank, nr rachunku: 06 1560 0013 2643 4934 6000 0008 z dopiskiem „Remont budynku przy ul. Sienkiewicza 6 w celu adaptacji pomieszczeń na lokale wspomagane dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych – w systemie zaprojektuj i wybuduj” – znak sprawy ZGM.NZP.2422.9.2017. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII 8.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niezbędnym jest przekazania oryginału dokumentu Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach i w okolicznościach, o których mowa w art. 46 Pzp, tj: 1) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwraca niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, następuje niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) na wniosek Wykonawcy w razie wycofania przez niego oferty przed upływem terminu ich składania, przy czym zwrot dokonywany jest niezwłocznie; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 8.8 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający ponadto zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym temacie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega (jeśli dotyczy); 4. wykaz określający zakres podwykonawstwa (jeżeli dotyczy); 5. dokument wniesienia wadium w innej niż pieniężnej - kopia dokumentu (oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie); 6. pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach