Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego, położonego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława nr 7 - Etap 1

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego, położonego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława nr 7 - Etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont budynku mieszkalnego, położonego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława nr 7 - Etap 1. 2. Prace przewidziane do realizacji obejmują swoim zakresem wykonanie remontu klatki schodowej, w tym: 1) branża budowlana: - prace rozbiórkowe - okna, elementy schodów, posadzek, ścianek, okładzin i tynków, - remont biegu schodowego do piwnicy, - remont drewnianej klatki schodowej, - remont posadzek na korytarzach i spocznikach, - remont tynków ścian i stropów oraz malowanie klatki schodowej, - wymiana okien na klatce schodowej, -remont części drzwi do pomieszczeń gospodarczych i części drzwi do mieszkań; 2) branża elektryczna: - montaż tablicy administracyjnej TA - zgodnie ze schematem E-05 - za wyjątkiem zasilacza domofonu, - instalacja obwodów oświetleniowych zasilanych z tablicy administracyjnej TA, - instalacja telefoniczna, - instalacja połączeń wyrównawczych za wyjątkiem prowadzenia przewodów LgYżo 6 mm2 na odcinkach od listew LPE do mieszkań. UWAGA: Projekt w branży elektrycznej obejmuje swoim zakresem wykonanie remontu instalacji elektrycznych całego budynku mieszkalnego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu klatki schodowej. W związku z powyższym z prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowej branży wyłączone są: - zabezpieczenie główne, - wewnętrzne linie zasilające, - tablica pomiarowo-rozdzielcza TG, - instalacja oświetleniowa oraz gniazd 230V w mieszkaniach, - instalacja domofonowa, - ochrona przeciwprzepięciowa, - instalacja RTV. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku; 2) udzielił 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane prace budowlane; 3) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach