Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 57230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8162010 , fax. 074 8173361
- Data zamieszczenia: 2018-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
ul. Ząbkowicka 26
57230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
tel. 074 8162010, fax. 074 8173361
REGON: 89071844900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienieczabkowicki.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Mauzoleum wraz z ogrodzeniem cmentarza w miejscowości Mrokocin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku Mauzoleum wraz z ogrodzeniem cmentarza we wsi Mrokocin obejmuje: - remont dachu, elewacji, ścian wewnętrznych i posadzki budynku Mauzoleum, wraz z renowacją drzwi wejściowych, wykonaniem i montażem nowej stolarki okiennej oraz odtworzeniem elementów ozdobnych elewacji tj. herbu rodowego i gzymsu podokapowego - remont muru z cegły ze schodami z bloków piaskowca, istniejących przed bud. Mauzoleum - remont odtworzeniowy muru ogrodzeniowego z metalową bramą wejściową - oczyszczenie całego terenu cmentarza z dzikiej roślinności, rozsypanego gruzu oraz pozostałych elementów nagrobków – zebranie i złożenie tych elementów w wyznaczonym miejscu w pobliżu budynku Mauzoleum - równanie terenu cmentarza humusem, obsianie trawą Uwaga: • Zalecane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia, jako czynność pomocniczą przy przygotowaniu oferty. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekt wykonawczy, przedmiary robót), stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną dla inwestycji pn. „Remont budynku Mauzoleum wraz z ogrodzeniem cmentarza w miejscowości Mrokocin” przez mgr inż. Jan Hetnar, oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i dostawy wynosi min. 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu umowy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedłożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (składanie wraz z ofertą)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.4.Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty związane z wzniesieniem ścian, wykonaniem elewacji i wykończeniem obiektów murowanych 2.5.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.6.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4. czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z właściwymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z właściwymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych. 2.7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4. czynności. 2.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektów poprzemysłowych w Kamiennej Górze przy ul. Broniewskiego dla potrzeb funkcji mieszkalnej wraz z zaspokojeniem potrzeb parkingowych.
Dodano: 2023-11-21 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektów poprzemysłowych w Kamiennej Górze przy ul. Broniewskiego dla potrzeb funkcji mieszkalnej wraz z zaspokojeniem potrzeb parkingowych.
Dodano: 2023-09-12 - Remont budynku przy ulicy Maślickiej 8B we Wrocławiu.
Dodano: 2023-07-12 - „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi, dojściami, dojazdami, infrastrukturą techniczną , dz. nr 146/5 obręb Zacisze - ETAP I”
Dodano: 2023-05-30 - Remont budynku przy ulicy Maślickiej 8B we Wrocławiu.
Dodano: 2023-05-18 - Remont loggii podwórzowych na podstawie decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę dla remontu i przebudowy części loggii w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Powstańców Śląskich 46-58 we Wrocławiu.
Dodano: 2020-10-15 - Roboty budowlane polegające na modernizacji pokoi mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3
Dodano: 2020-10-06 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalno-usługowego z garażami wbudowanymi, infrastrukturą techniczną, dojściami, przyłączami wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Mieroszowie przy ul. Przelotnej, dz. nr 353/5, 353/25, 353/26, 353/31, 355, 356 obr. 0001 Mieroszów”
Dodano: 2020-06-10 - „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-12), w Jekzu Laskowicach przy uL Oławskiej, na działkach 10/16, 11/15,11/17, 23/3 AM-27 obręb Laskowice”
Dodano: 2019-04-16 - „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-12), w Jelczu Laskowicach przy ul. Oławskiej, na działkach 10/16, 11/15, 11/17, 23/3 AM-27 obręb Laskowice”
Dodano: 2019-03-04