Przetargi.pl
Remont budynku komunalnego w Starej Łomży nad Rzeką z przeznaczeniem na świetlicę wiejską

Gmina Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Marii Skłodowskiej-Curie 1a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864737347
  • Data zamieszczenia: 2024-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomża
    Marii Skłodowskiej-Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 864737347
    REGON: 450669944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku komunalnego w Starej Łomży nad Rzeką z przeznaczeniem na świetlicę wiejską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku komunalnego w Starej Łomży nad Rzeką z przeznaczeniem na świetlicę wiejskąZakres przedmiotu zamówienia: Wykaz głównych prac budowlanych do wykonania: 1) Branża budowlana: - wykucie stolarki okiennej - wykucie stolarki drzwiowej - wykucie podokienników - rozebranie ścianek działowych - skucie płytek terakotowych - rozebranie posadzek cementowych wraz z warstwami pod-posadzkowymi (izolacje) - zamurowanie drzwi do piwnicy - zamurowanie okienka w piwnicy - wykonanie wentylacji piwnicy - zasypanie schodów wejściowych do piwnicy - wykonanie podkładu betonowego pod posadzki w strefie zasypania schodów do piwnicy - ułożenie warstw izolacyjnych pod posadzkowych - wykucie otworu w stropie i montaż systemowego włazu do piwnicy - wykonanie posadzki cementowej w obiekcie - ułożenie posadzki z gresu wg projektu na sali dużej wraz z cokolikiem - montaż wycieraczki systemowej wewnętrznej - dostosowanie otworów w ścianach dla nowej stolarki okiennej i drzwiowej - uzupełnienie miejscowe tynków po wymianie stolarki - montaż stolarki okiennej - montaż parapetów podokiennych - montaż drzwi zewnętrznych - montaż drzwi przejściowych na zaplecze - montaż ścianek działowych z płyt gipsowo kartonowych - przygotowanie powierzchni do malowania, gruntowanie powierzchni pod szpachlowanie i malowanie – ścian sali dużej - wykonanie sufitu podwieszanego na sali dużej 2) Branża elektryczna - wykonanie nowego złącza kablowo – pomiarowego - demontaż przewodów i osprzętu elektrycznego - demontaż tablicy bezpiecznikowej - montaż przewodów wtynkowych po uprzednim wykuciu bruzd i po ułożeniu zatynkowaniu - montaż puszek, gniazd i włączników instalacyjnych - montaż opraw oświetleniowych w zakresie sali dużej - wykonanie tablicy bezpiecznikowej RG - pomiary instalacji elektrycznej 3) Branża sanitarna - demontaż przewodów instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej - demontaż urządzeń sanitarnych, zlewozmywaka, umywalki, miski sedesowej, baterii umywalkowej i zlewozmywakowej - demontaż grzejników i instalacji centralnego ogrzewania - demontaż pieca wraz z zasobnikiem, wyniesienie z piwnicy i wywiezienie urządzeń we wskazane miejsce przez inwestora - montaż instalacji kanalizacyjnej (bez osprzętu) - montaż instalacji wodociągowej wraz z instalacją wodomierza (bez osprzętu) - montaż instalacji ogrzewania (oprzewodowania) podłogowego Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonym do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opisane w dziale VIII SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach