Przetargi.pl
Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opatowie.

Komenda Powiatowa PSP w Opatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27500 Opatów, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 868-20-71 , fax. 0-15 868-20-71
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa PSP w Opatowie
    ul. Tadeusza Kościuszki 39
    27500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-15 868-20-71, fax. 0-15 868-20-71
    REGON: 83041360400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspopatow.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opatowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opatowie”. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. Zamówienie będzie obejmowało wykonanie remontu budynku KP PSP Opatów w następującym zakresie: Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I obejmuje Remont elewacji. Część II obejmuje: Remont pokoju nr 1. Remont pokoju nr 2. Remont pokoju nr 6. Remont korytarza na parterze. Remont garażu. Remont klatki schodowej. Remont korytarza na piętrze część I. Remont pomieszczenia socjalnego JRG. Remont sali szkoleń JRG.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach