Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO Nr 40 W KOMPLEKSIE 2328 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1245 WE WROCŁAWIU – ZADANIE 21848

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO Nr 40 W KOMPLEKSIE 2328 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1245 WE WROCŁAWIU – ZADANIE 21848
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA . Roboty budowlane dotyczące „Remontu budynku garażowego nr 40 w kompleksie nr 2328 w JW 1245 we Wrocławiu”, obejmujące swym zakresem m.in. roboty dachowe, remont elementów konstrukcji, ocieplenie budynku, osuszenie ścian i dachu, remont tynków wewnętrznych, remont opaski budynku, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, remont posadzki wraz z likwidacją kanałów serwisowych, wymianę stolarki okiennej i bram garażowych, remont placu/wjazdów wraz z odwodnieniem, instalacji elektrycznej oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, odgromowej. Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu budynku nr 40 i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Zadanie 21848 2. STAN ISTNIEJĄCY/ charakterystyka obiektu: Budynek nr 40 – garaż wybudowany w 1972 r. Usytuowany jest na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Trzmielowickiej 28 w JW 1245. Budynek jest: parterowy, niepodpiwniczony, posiada 14 bram wjazdowych, 42 stanowiska garażowe z dwoma kanałami technicznymi. Budynek został wykonany w technologii częściowo uprzemysłowionej i częściowo tradycyjnej, murowanej. Szkielet budynku i przekrycie jest wykonane z żelbetowych elementów prefabrykowanych systemu FF. Ściany osłonowe są murowane. Układ konstrukcyjny jest podłużny, 3-nawowy, który tworzą 2 rzędy słupów wewnętrznych ażurowych rozstawionych co 9,0 m i 2 rzędy słupów zewnętrznych rozstawionych co 4,5 m. Na słupach wewnętrznych oparte są dźwigary strunobetonowe, a na słupach zewnętrznych rygle żelbetowe. Na tym szkielecie ułożone jest przekrycie z dachowych, żelbetowych płyt prefabrykowanych, tzw. panwiowych. Ściany szczytowe budynku są murowane z cegły ceramicznej pełnej, a tylna ściana podłużna (osłonowa) posiada wypełnienia murowane z bloczków betonu komórkowego i częściowo z cegły. W tylnej ścianie, w górnej części zamontowano rząd naświetli z luksferów. W ścianie przedniej są zamontowane bramy stalowe rozwieralne. Pokrycie dachu to warstwy styropianu, warstwy wyrównawcze i warstwy papy Posadzka jest betonowa. Wentylacja budynku jest grawitacyjna. Otwory nawiewne znajdują się w dolnej części tylnej ściany. Wywiew powietrza przez wywietrzaki dachowe. Budynek jest wyposażony w instalacje elektryczne, odgromową, grzewczą. Odprowadzenie wody opadowej z dachu za pomocą rzygaczy do pobliskich rowów melioracyjnych. Odwodnienie nawierzchni wjazdów również jest podłączone do pobliskich rowów melioracyjnych. Obiekt nie znajduje się w ewidencji zabytków nieruchomości miasta Wrocław, jako element historycznego zespołu koszar. Obiekt nie podlega prawnej ochronie konserwatorskiej, ponieważ nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają dokumenty: • Dokumentacja wykonawcza remontu budynku garażowego nr 40 w kompleksie nr 2328 w JW 1245 we Wrocławiu - projekt branży budowlanej, - projekt branży sanitarnej (wraz z projektem uzupełniającym), - projekt branży elektrycznej • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej • SIWZ cz. B • informacja do sporządzenia planu BiOZ • Zgłoszenie robót budowlanych dla których pozwolenie na budowę nie jest wymagane w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. 3.2. ROBOTY DO WYKONANIA 3.2.1.Zakres robót sanitarnych Zadanie remontu budynku garażowego obejmuje wymianę instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji, oraz odprowadzenie wód deszczowych z terenu placu wjazdowego i dachu wraz z jej dostosowaniem do aktualnych potrzeb użytkowych i wymagań przepisów techniczno-budowlanych. Zakres przedsięwzięcia w części sanitarnej obejmuje: • wymianę instalacji centralnego ogrzewania ; • wymianę instalacji wentylacji grawitacyjnej; • odprowadzenie wód deszczowych z połaci dachowych i placu wjazdowego Opis stanu istniejącego Budynek nr 40 jest jednokondygnacyjną konstrukcją z prefabrykowanych elementów żelbetowych. Wyposażony jest w instalację grzewczą podłączoną do istniejącej sieci cieplnej wody 90/70 0C. Obciążenie cieplne budynku 91734W. Jako elementy grzewcze zastosowano grzejniki z rur stalowych ożebrowanych. W budynku zabudowana jest wentylacja grawitacyjna. Całość instalacji w budynku jest w złym stanie technicznym i nadaje się do demontażu. Opis robót do wykonania Instalacja centralnego ogrzewania Instalacja dwururowa z rozdziałem górnym i obiegiem wymuszonym pracująca w systemie zamkniętym. Jako elementy grzejne grzejniki płytowe ocynkowane, z walcowanej na zimno blachy stalowej. Instalację wykonać z rur stalowych ocynkowanych zewnętrznie ze stali węglowej 1.0034 o połączeniach zaciskowych o profilu M za pomocą systemowych kształtek kielichowych, wyposażonych fabrycznie w pierścień uszczelniający wykonany z chlorowanego kauczuku chlorobutylowego umieszczony wewnątrz kielicha. Kształtka powinna mieć wskaźnik zaprasowania sygnalizujący połączenia niezaprasowane. Projektuje się regulację systemu ogrzewania ilościową i jakościową. Regulacja ilościowa dokonana zostanie za pomocą zaworów termostatycznych z nastawą wstępną. Regulacja jakościowa realizowana będzie poprzez układ zmieszania pompowego z zaworem trójdrogowym i pompą obiegową, sterowana w funkcji temperatury zewnętrznej poprzez sterownik przy pomocy czujnika Przewody rozprowadzające należy prowadzić w otulinach termicznych. Stosować otuliny z pianki polietylenowej laminowanej na zewnątrz folią polietylenową. Instalacja wentylacji Nawiew poprzez zespół nawiewny z przepustnicą. Wywiew poprzez wywietrzaki grawitacyjne f 400 na podstawie dachowej. Dodatkowo w rzędzie od strony bram projektuje się nasady obrotowe o średnicy 400 mm z elementem obrotowym, z ciągiem wzmocnionym działaniem wiatru np. Turbovent na podstawach dachowych B/III . Kanalizacja deszczowa Instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej będzie służyła do odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych i placu manewrowego. Wody opadowe z połaci dachu odprowadzone zostaną systemem 6 rur spustowych DN150 ( po trzy z każdej strony dachu) przewodami PVC-U SN8 SDR34 Dz160 do istniejących rowów melioracyjnych. Na końcu rury spustowej zabudowane zostaną czyszczaki. Odprowadzenie wód deszczowych z placu manewrowego zaprojektowano poprzez systemowe odwodnienie liniowe o długości 61 m. Zanieczyszczone ścieki deszczowe z placu podczyszczone zostaną w separatorze ropopochodnych przepływ nominalny 1,72 l/s i odprowadzone do rowu melioracyjnego. Urządzenie do podczyszczania ścieków z substancji ropopochodnych i zawiesiny ogólnej (separator koalescencyjny żelbetowy z 10-krotnym by-passem oraz osadnikiem) 3.2.2. Zakres robót budowlanych: Jak w projekcie wykonawczym. Zakres przedsięwzięcia w części konstrukcyjno-budowlanej obejmuje m.in: • remont dachu z wykonaniem ogniomurów; • uzupełnienie powierzchni elementów konstrukcyjnych, zamurowanie otworów w słupach i otynkowanie słupów; • wykonanie nowej posadzki w bramie nr 1 i 14 z likwidacją istniejących kanałów serwisowych oraz wzmocnienia pozostałych posadzek w bramach nr 2 do 13; • termomodernizację (ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu); • osuszenie oraz naprawę ścian (usunięcie wszystkich istniejących tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie spoinowania muru ceglanego, lokalne przemurowania); • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej wraz z ociepleniem poniżej poziomu terenu; • wykonanie nowych tynków wewnętrznych ścian wraz z dylatacjami podtynkowymi; • wymianę bram garażowych; • wymianę naświetli luksferowych na okna wraz z parapetami; • przemurowanie istniejącej ściany działowej z wymianą fundamentu; • remont w zakresie wentylacji grawitacyjnej (nawietrzaki i wywietrzaki); • wykonanie barier ochronnych słupów, ścian wewnątrz i na zewnątrz budynku; • odtworzenie ogrodzenia z bramą wjazdową bezpośrednio przylegającego do budynku; • remont opaski betonowej budynku; • remont placu wjazdowego. Zakres demontaży i rozbiórek w części konstrukcyjno-budowlanej obejmuje: • demontaż wszystkich bram wjazdowych; • demontaż naświetli; • demontaż osprzętu elektrycznego kanałów serwisowych w bramach nr 1 i 14; • rozbiórka kanałów serwisowych w bramach nr 1 i 14; • rozbiórka istniejącej posadzki w bramie nr 1 i 14; • demontaż rynien i rur spustowych; • demontaż blaszanych wywietrzaków dachowych i nawietrzaków ściennych; • demontaż instalacji odgromowej; • rozbiórka pokrycia dachu do poziomu płyt panwiowych; • rozbiórka opierzeń z blachy stalowej; • wyburzenie betonowych odbojników między bramowych; • usunięcie tynków zewnętrznych 100% oraz wewnętrznych 100%; • demontaż drabinki ppoż. do ponownego montażu; • rozbiórka istniejącej opaski betonowej; • rozbiórka istniejącego placu wjazdowego; • demontaż istniejącego ogrodzenia; • rozbiórka ściany działowej wraz z fundamentem. 3.2.3 Zakres robót elektrycznych: Jak w projekcie wykonawczym branży elektrycznej. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in: • wykonanie głównej linii zasilającej (GLZ); • montaż tras kablowych; • montaż rozdzielnic i tablic rozdzielczych; • wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego; • wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; • wykonanie instalacji gniazd wtykowych; • wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych; • wykonanie instalacji ochrony odgromowej; • ochrony przeciwporażeniowej; • oznakowanie złączy kontrolno -pomiarowych trwałymi oznacznikami metalowymi; • ochronę przed przepięciami. 3.3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.3.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 5 osób (2 osoby do prac ogólnobudowlanych, 2 osoby do prac przy instalacji sanitarnej, 1 osoba do prac elektrycznych), które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3.3.2.W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 3.3.1. przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3.3.Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt 3.3.1. która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 3.3.4.W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia o którym mowa w pkt 3.3.1, a w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.6.Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.3.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 81.570,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 11.03.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 11.03.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont budynku garażowego nr 40 w JW. 1245 we Wrocławiu. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach