Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU BIUROWEGO PROKURATURY REJONOWEJ W INOWROCŁAWIU POŁOŻONEGO PRZY UL. ROOSEVELTA 23

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-317 Bydgoszcz, ul. Stefana Okrzei 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 32 33 130 , fax. 52 32 33 130
  • Data zamieszczenia: 2012-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
    ul. Stefana Okrzei 10 10
    85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 32 33 130, fax. 52 32 33 130
    REGON: 00000028200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU BIUROWEGO PROKURATURY REJONOWEJ W INOWROCŁAWIU POŁOŻONEGO PRZY UL. ROOSEVELTA 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SIWZ). Zakres prac koniecznych do wykonania: 1. Wykonanie izolacji poziomej i pionowej zewnętrznych ścian budynku wraz wykonaniem warstw tynku zabezpieczających przed kapilarnym podciąganiem wody: - Etap 1: Izolacje powyżej poziomu posadzki, - Etap 2: Izolacje poniżej poziomu posadzki od zewnątrz, - Etap 3: Izolacje poniżej poziomu posadzki od wewnątrz 2. Wykonanie izolacji poziomej i pionowej wewnętrznych ścian budynku wraz z wykonaniem warstw tynku zabezpieczających przed kapilarnym podciąganiem wody: - Etap 1: Izolacje powyżej poziomu posadzki, - Etap 2: Izolacje poniżej poziomu posadzki. Istotne wymogi dodatkowe wynikające z konieczności użytkowania budynku w trakcie trwania remontu: 1. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia poprzez wykonanie zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 2. Prace będą wykonywane w obiekcie użytkowanym. 3. Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji prac remontowych, by w najmniejszym stopniu nie zakłócić pracy prokuratorów i urzędników wykonujących swoje ustawowe zadania w budynku Prokuratury. W tym celu wszelkie prace muszą być z wyprzedzeniem uzgadniane z Inwestorem i w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do szczelnego wydzielenia niebezpiecznych obszarów roboczych, tak by nie powodować przenikania zanieczyszczeń i hałasu do użytkowanej części budynku. 5. Szczególnie głośne prace muszą być prowadzone: w dni robocze w godzinach popołudniowych (po godz. 15.30) lub w dni wolne od pracy. 6. Jeżeli zakres realizowanych prac będzie wymagał przeniesienia użytkujących dane pomieszczenie osób, Wykonawca przygotowuje na własny koszt wcześniej wskazane przez Inwestora pomieszczenia zastępcze i poinformuje Inwestora z trzydniowym wyprzedzeniem (3 dni robocze) o konieczności przeniesienia użytkowników do tymczasowych pomieszczeń. Wykonawca również na własny koszt przenosi wyposażenie biur do tymczasowych pomieszczeń z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i nie uszkadzając sprzętu stanowiącego wyposażenie. Odbiór pomieszczeń tymczasowych wraz z przeniesionym sprzętem odbywa się protokolarnie. Osobą odpowiedzialną za realizację tego punku ze strony Inwestora będzie Pani Beata Łangowska, tel. 052 32 33 127. 7. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu prac w danym obszarze roboczym dokonuje uprzątnięcia wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i narzędzi. Ostatecznie sprząta obszar. 8. Jeśli zakończenie prac w danym obszarze będzie związane z ostatecznym wykończeniem pomieszczeń lub ciągów komunikacyjnych oraz przekazaniem ich do użytkowania Inwestorowi, dodatkowo obszary te muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 9. Jeśli wystąpią prace konieczne do wykonania w części użytkowanej bez możliwości wydzielenia odrębnego obszaru roboczego, Wykonawca z wyprzedzeniem 3 dni roboczych zaproponuje Inwestorowi, po uprzednim uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego, sposób wykonania prac, z uwzględnieniem zabezpieczenia obszarów użytkowanych przed przypadkowym zniszczeniem, zabrudzeniem oraz hałasem. Dodatkowo obszary te, po zakończeniu prac muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 10. Po zakończeniu prac Wykonawca uporządkuje teren budowy oraz cały obszar wokół budynku. Uporządkowanie będzie polegało na usunięciu wszelkiego rodzaju maszyn, urządzeń narzędzi, odpadów i innych zanieczyszczeń. Inwestor zastrzega sobie prawo akceptacji wszelkich materiałów wykończeniowych wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji prac remontowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 gr.) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może byś wnoszone w jednej lub kilku formach określonych szczegółowo w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przekazać na konto Zamawiającego: BRE BANK SA Oddział Korporacyjny Bydgoszcz, 44114010520000597358001001, z dopiskiem Wadium - remont wraz z przebudową budynku przy ul. Stefana Okrzei 10 - VII G 231-14-12.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bydgoszcz.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach