Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach ul. Chrobrego 6a w zakresie zabezpieczenia budynku pod wzg. p.poż. wraz z robotami towarzyszącymi

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45077 Opole, ul. Korfantego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2
    45077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach ul. Chrobrego 6a w zakresie zabezpieczenia budynku pod wzg. p.poż. wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach ul. Chrobrego 6a w zakresie zabezpieczenia budynku pod wzg. p.poż. wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) Wydzieleniu klatek schodowych drzwiami EI 30 oraz ściankami EI 60, 2) Montaż drzwi EI30 i okna EI30 w pomieszczeniach piwnic, 3) Wykonanie instalacji hydrantowej DN 25 z wężem półsztywnym, 4) Wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej, 5) Wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej wraz z jej napowietrzaniem, 6) Roboty towarzyszące w zakresie rozbiórki najazdu samochodowego, wyposażenia pokoju przejściowego, montażu pompy obiegowej na instalacji c.o. oraz montażu przycisku przyzywowego i lampy oświetleniowej w pokoju przejściowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 3. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-3 SIWZ; 3) zobowiązanie wymagane w pkt. V.5.1 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy; 5) jeżeli Wykonawca zamierza zastosować wyroby równoważne, dołącza do oferty dokumenty umożliwiające Zamawiającemu ocenę ich równoważności w zakresie opisanym w punkcie III 8 SIWZ; Wskazane jest aby Wykonawca dołączył do oferty wycenione przedmiary robót lub wycenione wykazy czynności - (uproszczony kosztorys ofertowy) oraz wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, które będą miały charakter dokumentów pomocniczych w stosunku do zaproponowanej w ofercie ceny ryczałtowej i będą służyły wyłącznie do bieżących rozliczeń wynagrodzenia ryczałtowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach