Przetargi.pl
Remont boiska sportowego „ORLIK” usytuowanego na działkach ewid. Nr 316 i 317/4 w miejscowości Szreniawa

Urząd Gminy Gołcza ogłasza przetarg

  • Adres: 32075 Gołcza, Gołcza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 886 029
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gołcza
    Gołcza 80
    32075 Gołcza, woj. małopolskie
    tel. 123 886 029
    REGON: 53500800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golcza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska sportowego „ORLIK” usytuowanego na działkach ewid. Nr 316 i 317/4 w miejscowości Szreniawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni syntetycznej boiska do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią trawiastą o pow. 1860m2 na ORLIKU zlokalizowanym przy Szkole Podstawowej w miejscowości Szreniawia, gm. Gołcza zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej uproszczonej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - Robót rozbiórkowych: rozbiórka nawierzchni z trawy syntetycznej do poziomu podbudowy mineralnej (warstwy klinującej) wraz z usunięciem piasku i granulatu. Materiał pozyskany z rozbiórek nie nadający się do ponownego wykorzystania przeznaczony jest do utylizacji. - Przygotowania podbudowy: wyrównanie wierzchniej warstwy klinującej z kruszywa kamiennego, spadki boiska do wyprofilowania, zagęszczenie mechaniczne podłoża na całym obszarze boiska do uzyskania równej powierzchni bez przełomów i wybrzuszeń. Układ spadków boiska powinien zapewniać odpowiednie odprowadzanie wody do istniejącego drenażu. - Wykonania nawierzchni z trawy syntetycznej: Warstwa wierzchnia boiska jako polietylenowa nawierzchnia z trawy syntetycznej. Montaż wykonać poprzez rozłożenie na przygotowanej podbudowie, przycięciu do odpowiedniego wymiaru oraz dokładne sklejenie sąsiadujących krawędzi. Linie boczne boiska integralne z częścią nawierzchni syntetycznej (wykonane poprzez tuftowanie), pozostałe linie należy wykonać poprzez wklejanie. Po połączeniu wszystkich elementów nawierzchni z trawy syntetycznej należy nadać jej odpowiednią twardość poprzez zasyp boiska odpowiednią ilością piasku kwarcowego oraz granulatu EPDM w kolorze czarnym lub szarym wcieranego pomiędzy źdźbła trawy. - Uzupełnienia elementów wyposażenia boiska – ułożenie chodnika z krat pomostowych: ułożenie krat pomostowych na obrzeżach w celu swobodnego przejścia pomiędzy boiskiem a chodnikiem jak również w celu odprowadzenia wody z pokrycia zadaszonej hali pneumatycznej (balon) rozkładanej nad boiskiem w okresie zimowym, kraty należy ułożyć na długości 66m, szerokość kraty 0,3m, maksymalny wymiar oczka 25mm*35mm. - Oczyszczenie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu zapewniającego bezpieczeństwo oraz właściwe użytkowanie boiska. UWAGA: Na boisku sportowym przy obrzeżach zamontowane są kotwy służące do mocowania hali pneumatycznej (balonu) nad ORLIKIEM w okresie zimowym, elementy te należy pozostawić w stanie nienaruszonym. W przypadku ich uszkodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałej szkody. Przy montażu trawy syntetycznej należy uwzględnić swobodny dostęp do istniejących kotew. 3. Uszczegółowienie parametrów technicznych nowej trawy syntetycznej: - wysokość włókna min. 60mm, - dtex – min. 12.000, - waga całkowita – min. 2.500 g/m2, - ilość pęczków min. 8.500 szt./m2, - ilość włókien min. 110.000 szt/m2, - typ trawy: monofil, - rodzaj trawy: 100% polietylen, - wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM z wtórnej produkcji (kolor czarny lub szary), w ilości określonej przez producenta wybranego systemu - trawa tuftowana - wraz z liniami bocznymi, - kolor trawy: zielony - kolor linii: biały
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr poz. 1804 ora z z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4) kwotę gwarancji, 5) termin ważności gwarancji 6) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub • Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 ppkt 1) i 5). 5. Sposób przekazania: 1) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego Bank: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Gołcza, nr 96 8591 0007 0150 0000 0417 0005. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium – Remont boiska sportowego „ORLIK” w miejscowości Szreniawa”. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 2) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Gołczy, Gołcza 80, 32-075 Gołcza na Dzienniku podawczym, w osobnej kopercie z napisem: „Wadium – Remont boiska sportowego „ORLIK” w miejscowości Szreniawa”. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach