Przetargi.pl
Remont Boiska Piłkarskiego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego; ul. Międzyparkowa 4, Warszawa; dz. nr ew. 18, obręb 5-02-01

Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Nr 3 im. J. Kusocińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-208 Warszawa, Międzyparkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 311 766 , fax. 228 870 960
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Nr 3 im. J. Kusocińskiego
    Międzyparkowa 4
    00-208 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 311 766, fax. 228 870 960
    REGON: 000185732
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Boiska Piłkarskiego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego; ul. Międzyparkowa 4, Warszawa; dz. nr ew. 18, obręb 5-02-01
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont boiska piłkarskiego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego; ul. Międzyparkowa 4, Warszawa; dz. nr ew. 18, obręb 5-02-01” o wymiarach 100,0 x 55,0 m. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: - Projekt wykonawczy – Załącznik nr 1 do SIWZ; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 2 do SIWZ; - Przedmiar robót (zwany dalej „Przedmiarem”) – Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie na rzecz Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego nr 3 im. Janusza Kusocińskiego, 00-208 Warszawa, ul. Międzyparkowa 4, wadium w wysokości 25.000,00 zł, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bakowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego nr 3 im. Janusza Kusocińskiego, w Banku Handlowym w Warszawie S.A., nr rachunku depozytowego 57103015080000000550439026 z podaniem tytułu: „wadium - przetarg na remont nawierzchni" Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX ust. 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wniesione wadium Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy została dołączona do oferty. Uwaga! Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. W treści gwarancji/poręczenia musi znajdować się zapis, iż „Gwarant/poręczyciel zobowiązuje się do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Międzyszkolny Ośrodek Sportowy nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w terminie związania ofertą pełnej kwoty wadium w wysokości: 25.000,00 zł. W gwarancji/poręczeniu winien być także zapis, iż: „wypłata gwarancji/poręczenia powstaje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp”. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać także, że podlega ona prawu polskiemu i będzie realizowana w Polsce. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. Wadium w postaci dokumentu winno zawierać oznaczenie postępowania, którego dotyczy. 8. W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) zaleca się, aby z treści gwarancji lub poręczenia wynikało, że wadium to dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium ani na uzupełnienie wadium po terminie składania oferty. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunku bankowym wskazanym przez Wykonawcę. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, ponownego wniesienia, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - dysponuje jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, z doświadczeniem do kierowania robotami budowlanymi polegającymi na wymianie nawierzchni boiska z trawy syntetycznej o powierzchni min. 5 000 m2 z odzyskiem zasypu i o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł; - zatrudnia na podstawie umowy o pracę min. 4 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmioty wskazane w „Wykazie wykonanych robót budowlanych” (Załącznik nr 7 do SIWZ), a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) oświadczenie kierownika budowy stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ, c) w celu potwierdzenia, że oferowane roboty/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących oświadczeń, dokumentów i próbek: - Raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality i QualityPro oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com). Uwaga: Dopuszcza się przedłożenie badania z SBR pod warunkiem, że boisko zostanie wypełnione EPDM techniczny; - Badanie na zgodność z normą lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014; - Kartę techniczną oferowanej nawierzchni, poświadczoną przez jej producenta, potwierdzającą wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie został objęty raportem badań; - Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia; - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; - Aktualny certyfikat minimum Quality Pro uzyskany zgodnie z FIFA Quality Concept for Football Turf (test manual 2015) dla oferowanej nawierzchni; - Badanie potwierdzające, że nawierzchnia wraz z wypełnieniem spełnia wymagania normPN-EN 13501-1+A1:2010 dla materiałów podłogowych klasy Cfl-s1 jako materiał trudno zapalny (z zasypem z EPDM technicznym); - Aktualny certyfikat FIFA PREFERRED PRODUCER dla producenta trawy syntetycznej; - Próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 25 x 15 cm. WAŻNE! Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach