Przetargi.pl
Remont bieżący dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 258 , fax. 134 460 258
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 258, fax. 134 460 258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolaczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bieżący dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont bieżący dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania w następującym zakresie: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną realizację bieżących remontów dróg gminnych publicznych i wewnętrznych. 2. Zamówienie w wyżej określonym zakresie realizowane będzie w następujący sposób: A. Remont nawierzchni dróg wraz z dostawą kruszywa, polegający na ręcznym wypełnieniu ubytków w nawierzchni żwirowej dróg, bądź mechanicznym rozścieleniem – według zlecenia Zamawiającego. B. Dostawa kruszyw na pryzmę na wskazane drogi – według zlecenia Zamawiającego. C. Usługi sprzętowe i wynajem dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg w 2020 r. 3. Wszystkie zamówienia realizowane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego, określające miejsce, zakres i sposób realizacji (pkt 2A, 2B lub 2C). 4. Rozliczenie robót określonych w pkt. 2A, 2B lub 2C nastąpi powykonawczo z wykorzystaniem cen jednostkowych użytych materiałów z wkalkulowanymi kosztami nakładami robocizny i sprzętu. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowywania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). 3. Szczegółowy zakres robót określa załączona Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach