Przetargi.pl
Remont bieżący budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie

Powiat Grajewski ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, Strażacka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2738479, 2738463 , fax. 0-86 2738462
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grajewski
    Strażacka 6B
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2738479, 2738463, fax. 0-86 2738462
    REGON: 45066970800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bieżący budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: 1) remont bieżący pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, 2) remont bieżący łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, 3) remont bieżący dwóch pomieszczeń Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, 4) remont bieżący pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie. 1) Zakres robót w zakresie Remontu bieżącego pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: a) skucie tynku na ścianach i sufitach miejscami, b) uzupełnienie tynku wapiennego, c) gruntowanie podłoży preparatami - dotyczy sufitów i ścian przed malowaniem oraz posadzek przed niwelacją podłoża, d) wewnętrzne gładzenie gipsowe na ścianach i sufitach, e) wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzek z zaprawy samopoziomującej gr. min. 5 mm, f) posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikami, g) montaż drzwi wewnętrznych, h) dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, sufit, i) dwukrotne malowanie farbami strukturalnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, ściany, j) demontaż i montaż opraw oświetleniowych i przełączników, k) montaż nowych opraw oświetleniowych, l) sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia, m) wywiezienie gruzu. 2) Zakres robót w zakresie Remontu bieżącego łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: remont łazienki męskiej parteru, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, instalacji c.o., f) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, g) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), h) wykonanie wpustów podłogowych, i) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, j) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, n) montaż ustępu wiszącego na stelażu dla osób niepełnosprawnych, o) montaż pisuaru z osprzętem, p) montaż umywalki z syfonem, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych, q) montaż uchwytów ze stali nierdzewnej przy misce ustępowej dla osób niepełnosprawnych, r) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, s) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego z głowicą termostatyczną, t) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, u) wymiana opraw oświetleniowych, v) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, w) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, x) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), y) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, z) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji, remont łazienki damskiej parteru, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego, ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, instalacji c.o., f) przyłączenie instalacji cieplej wody użytkowej oraz zimnej wody do wymiennika, g) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, h) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), i) wykonanie wpustów podłogowych, j) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, k) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, l) gipsowanie ścian, m) gruntowanie podłoży, n) licowanie płytkami gresowymi ścian, o) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, p) montaż ustępów wiszącego na stelażu, q) montaż umywalki z syfonem, r) wstawienie blatu z kamienia z otworem na umywalkę, s) montaż umywalki podblatowej, t) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, u) montaż witryn aluminiowych oszklonych, v) wstawienie szafy wnękowej jednodrzwiowej z płyty o podwyższonej odporności na wilgoć, w) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego z głowicą termostatyczną, x) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, y) wymiana opraw oświetleniowych, z) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, aa) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, bb) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), cc) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, dd) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. remont łazienki męskiej piętra, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, instalacji c.o., f) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, g) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), h) wykonanie wpustów podłogowych, i) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, j) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi , n) wykonanie blatu z kamienia z otworem pod umywalkę, o) montaż umywalki podblatowej, p) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, q) montaż witryn aluminiowych oszklonych, r) montaż ustępu wiszącego na stelażu, s) montaż pisuaru, t) montaż automatu spłukującego z sensorem na fotokomórkę, u) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego, v) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, w) wykonanie ścianek działowych z płyty wiórowej o podwyższonej odporności na wilgoć, x) montaż obrzeża aluminiowego na krawędziach ścianek z płyt działowych oraz montaż wsporników aluminiowych, y) wymiana opraw oświetleniowych, z) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, aa) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, bb) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), cc) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, dd) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. remont łazienki damskiej piętra, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z PVC, instalacji c.o., f) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, g) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), h) wykonanie wpustów podłogowych, i) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, j) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, n) wykonanie blatu z kamienia z otworem pod umywalkę, o) montaż umywalki podblatowej, p) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, q) montaż witryn aluminiowych oszklonych, r) montaż ustępu wiszącego na stelażu, s) montaż pisuaru, t) montaż automatu spłukującego z sensorem na fotokomórkę, u) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego, v) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, w) wykonanie ścianek działowych z płyty wiórowej o podwyższonej odporności na wilgoć, x) montaż obrzeża aluminiowego na krawędziach ścianek z płyt działowych o raz montaż wsporników aluminiowych, y) wymiana opraw oświetleniowych, z) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, aa) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, bb) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), wykonanie płukania instalacji wodociągowych, cc) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. b) wykonanie zlewozmywaka w sekretariacie, w tym: a) zabezpieczenie podług folią, b) demontaż grzejnika, c) mechaniczne wykonanie bruzd poziomych i pionowych w ścianie, d) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, e) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, f) wycięcie otworów na zlewozmywak, g) montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej z syfonem (okrągły o średnicy30 cm), h) montaż baterii umywalkowych stojących, i) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, j) gipsowanie ścian, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) podłączenie instalacji do sieci wodociągowej, n) montaż grzejnika zdemontowanego wcześniej, o) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), p) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, q) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. 3) Zakres robót w zakresie remont bieżący dwóch pomieszczeń Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: a) remont pokoju nr 25, w tym: a) transport pionowy ręczny elementów lub materiałów o masie całkowitej do 100 kg - transport mebli i wyposażenia, b) zabezpieczenie podłóg folią, c) gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome sufit i powierzchnie pionowe ściany, d) dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, dwa kolory, e) wymiana wyłącznika, przełącznika 1 - biegunowego lub przycisku na cegle, f) demontaż opraw oświetleniowych montowanych na sufitach wraz z ich ponownym montażem obniżonym o 0,5 m - oprawa świetlówkowa, g) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, h) wymiana desek podłogowych, i) montaż do podłóg płyt twardych OSB, j) posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwy izolacyjnej rulonowe wraz z cokołami b) remont pokoju nr 26, w tym: a) transport pionowy ręczny elementów lub materiałów o masie całkowitej do 100 kg - transport mebli i wyposażenia, b) zabezpieczenie podłóg folią, c) gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome sufit i powierzchnie pionowe ściany, d) dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, dwa kolory, e) wymiana wyłącznika, przełącznika 1 - biegunowego lub przycisku na cegle, f) demontaż opraw oświetleniowych montowanych na sufitach wraz z ich ponownym montażem obniżonym o 0,5 m - oprawa świetlówkowa. 4) Zakres robót w zakresie remontu bieżącego pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: a) zabezpieczenie folią drzwi, okien i parapetów, b) demontaż karnisza, c) mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, d) wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich układanych w tynku bez kucia i zaprawiania bruzd na betonie, e) ręczne przygotowanie zaprawy cementowo - wapiennej, f) zaprawianie bruzd, g) przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie, h) uzupełnienie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych, i) gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, sufit i powierzchnie pionowe ściany, j) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania, k) wymiana wyłącznika, przełącznika 1 - biegunowego lub przycisku na betonie, l) wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych dwubiegunowych ze stykiem ochronnym, m) wymiana gniazd wtyczkowych dwubiegunowych w obudowie uszczelnionej ze stykiem ochronnym na betonie, n) wymiana opraw świetlówkowych, o) wymiana lub uzupełnienie źródeł światła w oprawach oświetlenia zewnętrznego - wymiana świetlówki w oprawie świetlówkowej, p) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, q) rozebranie podłóg ślepych, r) rozebranie legarów, s) oczyszczenie podłoża, usunięcie resztek izolacji, gruzu i zanieczyszczeń, t) transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym, u) izolacja z folii polietylenowej pozioma podposadzkowa, v) montaż systemowej podłogi na legarach (legary układane krzyżowo, przestrzeń między legarami wypełniona wełną mineralną, podwójnie płyta OSB), w) posadzki z wykładzin ze tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe - PCV wraz z cokołami, Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają załączniki do SIWZ: 1) przedmiary robót - Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont pomieszczeń piwnicznych nr 7, 8, 14 i 15 w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont bieżący pomieszczeń łazienek na parterze i piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont pomieszczeń Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska pokój 25 i 26 w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont bieżący pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót remontowych w budynku przy ul. Strażackiej 6B w Grajewie: Roboty ogólnobudowlane remontu pomieszczeń piwnicznych, oraz Remont bieżący pomieszczeń łazienek na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający, mając na względzie treść art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na okres realizacji zamówienia tj. od dnia podpisania umowy do 30.09.2018 r., na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 –5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Roboty instalacyjne elektryczne 2) Pokrywanie podłóg i ścian 3) Roboty w zakresie stolarki budowlanej 4) Roboty malarskie 5) Kładzenie wykładzin elastycznych 6) Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 7)Roboty budowlane 8) Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 9) Roboty restrukturyzacyjne 10) Roboty malarskie i szklarskie 11) Nakładanie powierzchni kryjących 12) Kładzenie płytek 13) Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 14) Tynkowanie 15) Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 16) Roboty instalacyjne w budynkach 17) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 18) Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 19) Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 20) Roboty instalacyjne elektryczne W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W tym zakresie Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy wyżej wymienione oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Po raz pierwszy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dowody, o których mowa powyżej, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w terminie 5 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Za każdorazowe nieprzedłożenie, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów, dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osób wykonujących wskazane czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 0,5% ceny ofertowej brutto - za każdy dzień zwłoki. Jeśli w wyniku wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, Zamawiający wykryje naruszenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, za każdą ujawnioną osobę zatrudnioną na innych zasadach niż umowa o pracę, biorącą udział w realizacji zamówienia przy wykonywaniu prac. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359.) - w terminie do dnia 12.02.2018 r. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 PKO BP S.A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Białymstoku z siedzibą w Łomży z adnotacją „wadium – Remont bieżący budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie ". Kopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach