Przetargi.pl
Remont - modernizacja pomieszczenia nr 2 archiwum, zlokalizowanego w piwnicy budynku administracyjno-usługowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Bydgoszcz przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (52) 525-08-55, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (52) 525-08-55, , fax. -
    REGON: 367849538-00027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont - modernizacja pomieszczenia nr 2 archiwum, zlokalizowanego w piwnicy budynku administracyjno-usługowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Bydgoszcz przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont - modernizacja pomieszczenia nr 2 archiwum, zlokalizowanego w piwnicy budynku administracyjno-usługowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Bydgoszcz przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy. 2. Zakres robót szczegółowo opisany w koncepcji projektowej obejmuje m.in: - rozbiórkę starych regałów stacjonarnych i ich wywóz, - wykonanie robót rozbiórkowych zbędnych okien, - modernizację starej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - wykonanie instalacji sygnalizacji ppoż, - wykonanie robót murarskich, posadzkarskich i malarskich związanych z modernizacją pomieszczenia, - wykonanie wentylacji pomieszczenia. Zamawiający zastrzega, że: - ilekroć w koncepcji projektowej i dokumentacji jest mowa o Agencji Nieruchomości Rolnych należy przez to rozumieć Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, - ilekroć w koncepcji projektowej czy tez przedmiarze robót jest mowa o dostawie i montażu regałów archiwalnych nie stanowi to przedmiotu niniejszego zamówienia. 3. Informacje szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - prace modernizacyjne będą wykonywane na podstawie koncepcji projektowej, - wyposażenie pomieszczenia archiwum w instalację sygnalizacji przeciwpożarowej musi być wykonane przez osobę z uprawnieniami w przedmiotowym zakresie, - prace będą mogły być wykonywane w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.30 – w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Zamawiającego prace mogą być wykonane również w innych godzinach. - rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu - zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, - przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 500,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu, sposób przekazania: PRZELEWEM na konto Zamawiającego – BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BYD.WOP.260.8.2019.MB „Remont - modernizacja pomieszczenia nr 2 archiwum, zlokalizowanego w piwnicy budynku administracyjno-usługowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Bydgoszcz przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy” Zamawiający zastrzega, że wadium w pieniądzu, które nie zostanie wniesione przelewem tylko zostanie wpłacone bezpośrednio w kasie banku uznane zostanie jako wniesione w sposób nieprawidłowy i zabezpieczona w ten sposób oferta zostanie odrzucona w myśl art. 89. 1.7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2.1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2.2. w gwarancjach bankowych, 2.2.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2016 r. poz. 359 ) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 – kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów. 2. Z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 musi wynikać: • zakres udostępnianych zasobów, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty, których wskazania dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach