Przetargi.pl
Rekultywacja terenu stawów przy ul. J. Waszczyka/Os.Wygoda/E.Plater w Zielonej Górze

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-04, , fax. 68 353-36-84
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Zjednoczenia 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-04, , fax. 68 353-36-84
    REGON: 368268097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja terenu stawów przy ul. J. Waszczyka/Os.Wygoda/E.Plater w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu przy stawach retencyjnych znajdujących się pomiędzy ulicami Jerzego Waszczyka, Osiedle Wygoda oraz ulicy Emilii Plater w Zielonej Górze na działkach nr 216/78, 214/1, 330, w południowej części miasta. Łączna powierzchnia wynosi ok. 38 a. Na działce 216/78 znajduje się staw retencyjny, na działce 330 znajduje się staw retencyjny/ppoż. Działki w kształcie wielokątów są już po części zagospodarowane elementami małej architektury, tj. ławki parkowe, kosze na śmieci, lampy parkowe. Teren porośnięty jest drzewami. Zagospodarowanie terenu polegać ma na budowie ciągu pieszego wraz z ulokowaniem wzdłuż trasy elementów małej architektury. Stawy retencyjne poddane będą remontowi – ponowne faszynowanie. Zadanie realizowane jest w ramach Budżetu Obywatelskiego Zielonej Góry (2018r.) Zestawienie powierzchni terenu: Powierzchnia działek: 38352,00m2 Powierzchnia stawów retencyjnych: 3095,91 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych istniejących: 1282,71 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych istniejących do rozbiórki: 103,34 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych projektowanych: 683,15 m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 36489,48 m2 Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określony jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych (STWIOR). 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917, z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu robót: Staw nr 1 przy ul. J. Waszczyka: - zabezpieczenie linii brzegowej przed wypłukiwaniem i osuwaniem się podłoża (faszynowanie) - na odcinku od przepustu, siłowni napowietrznej do porastającego przy linii brzegowej trzcinnika, - naprawa grobli betonowej (płyt zabezpieczających), oraz przeczyszczenie przepływu do drugiego stawu przy ul.E.Platter, - wycinka drzew martwych i uszkodzonych mechanicznie. Staw nr 2 przy ul. E. Plater: - demontaż, wywóz ogrodzenia betonowego wzdłuż ul. E. Plater, wyrównanie terenu, ustawienie 3 szt. ławek betonowo - drewnianych oraz koszy betonowych – 3 szt., - wykonanie betonowego zejścia z schodami, balustradą i podjazdem dla wózków, na wysokości istniejącego wejścia na ul.E. Plater ze stawu nr 1 przy ul. J. Waszczyka, - wykonanie drugiego zejścia z ul. E. Plater do stawu nr 2, łagodnego, wykonanego z nawierzchni szutrowej, oraz wykonanie ciągu pieszego z nawierzchni szutrowej wokół stawu nr 2, - ustawienie przy ciągu pieszym biegnącym wokół stawu 4 szt. ławek betonowo - drewnianych, oraz 4 szt. koszy betonowych, - naprawa przepływu, zabezpieczenie brzegów przed wypłukiwaniem i osuwaniem się podłoża, oraz naprawa elementów konstrukcyjnych - betonowych w zachodniej części stawu. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne osoby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie wraz z wykazem osób o których mowa powyżej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu na umowę o pracę. 3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 13.1.10)). 4. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość min. 100 000,00 zł (sto tysięcy). W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 5. Klasyfikacja robót wg wspólnego słownika zamówień: 45111300 - 1 roboty rozbiórkowe 45111291 - 4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233220 - 7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233200 -1 roboty w zakresie różnych nawierzchni 45240000 - 1 roboty w zakresie obiektów inżynierii wodnej 45111200 – 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112710 – 5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45247000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 12.5.3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną